Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Monday, January 10, 2011
مهدی کجاست؟

ای کسانیکه دایما چرند می بافید که: این امام زمان است که مملکت را اداره میکند! پس کجاست این امام زمان دروغین شما که از مردم بیگناه ایران در مقابل قاتلان و دزدان و ستمگران عمامه بسر حمایت کند؟

مگر نه همه امور سیاسی ، اجتماعی ، نظامی و اقتصادی ایران به برکت حضور امام زمان حل و فصل میشود و بر تمام امور جاریه ایران واقف است! پس کجاست که ببیند زنان و مردان شیر صفت ایران را بفرمان دیوانه ای بنام خامنه ای به زندانهای 20 و 30 ساله و محرومیت از شغل و حرفه و شلاق و شکنجه محکوم میکنند؟

چرا بجایی پرداخت باج به تروریستهای بین المللی ، این عالیجناب نامرعی که با رهبر مخبط و دیوانه ایران عکس خانوادگی میگیرد بوی نمیگوید برای رفاه حال مردم باید اقدام نمود؟ یا شاید در گوشه ای از کاخ مجلل رهبری نشسته و با حرامزاده ایکه خود را نواده امام موسی کاظم معرفی میکند در حال تیله بازیست؟

کجاست این مهدی زمان تا ببیند فقر و فساد چنان جامعه را گرفته که مردم نه تنها ناموس بلکه فرزندان خود را میفروشند تا ادامه حیات دهند؟

مگر این مهدی موعود خیالی شما ستمکاران قرون ، کور و کر و خر است که ظلم و تعدی و فساد و دزدی و دروغهای دایمی شما میبیند و میشنود و همچنان ساکت میماند؟

این آقای امام زمان در کدام گوری پنهان شده که هر روز و شب و بطور محرمانه آزادیخواهان ایرانی را در شکنجه سراهای ولایت فقیه شکنجه و اعدام میکنند و صدایش هم در نمیآید ولی هرگاه لازم باشد به خواب یکی از همین نوکران رژیم استبداد نعلین میرود و برای برای سلامت رهبر مالیخولیائی دعا میکند؟

یکی از این آفت الله های مفتخور و جاکش مستقر در قم و تهران بمردم ایران توضیح دهد: امام زمانی که همه ندانم کاریها و کثافتکاریهای خود را بگردنش میاندازید کجا بود که 80 نفر از هموطنان بیگناه ما با سقوط هواپیماهای اسقاطی ولایت مطلقه کشته شدند؟

Labels: , , ,