Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Monday, June 28, 2010
مافیای تریاک

این عکس با اجازه کتابخانه ملی استرالیا منتشر میشود که مربوط به دوران جنگ جهانی دوم در ایران است.

بگفته سردمدار اسماعیل احمدی تا سال گذشته مبلغ ناقابل 130 میلیارد تومان فقط خرج ایجاد کانال و سیم خاردار و دیوار بتونی و .... در مرزهای شرقی کشور شده و 40000 مامور مسلح نیز این تاسیسات اسلامی را شبانه روز حراست میکنند!؟

ادعای سپاه پاسداران نیز آنست که مرز شرقی ایران را چنان بسته که پرنده نیز از آسمان آن نمیتواند بدون نظارت لاشخورهایی آسمانی و کفتارهای زمینی جان سالم بدر ببردو برای این منظور سه لشکر زمینی و هوائی را فقط برای مبارزه با مواد مخدر در آن مناظق بکار گرفته است!

هفته ای نیست که انسانهائی را نیز بر چوبه دار برقص در آورده و نام آنرا اعدام قاچاقچی گذاشته اند!

بنا به آمار سال قبل ستاد مبارزه با مواد مخدر در ایران حدود 2 میلیون معتاد دایمی یا تفننی وجود دارند که اگر مصرف روزانه آنها را فقط 2 گرم در نظر بگیریم مصرف روزانه تریاک در ایران به روزی 4000 کیلو میرسد. البته در ارائه این آمار شک میان دو شک وجود دارد و با آنچه من دو سال پیش بعینه در مسافرتم به ایران دیدم ، بساط سینه کفتری و معجون کوکنار را امری عادی و عمومی در اغلب منازل مشاهده نمودم. در ایران ولی مطلقه فقیه زده به کمتر خانه و آشیانه ای وارد میشوی که منقل و بافور جزئی از تنقلات پذیرائی نباشد.

بنا به ادعای سردمدار حسین ساجدی روزانه حدود 3000 کیلو مواد مخدر (بخصوص تریاک) در ایران کشف میشود! حال اگر میزان مصرف و کشف را با هم جمع بزنیم به رقم 7000 کیلو تریاک در روز میرسیم که تقریبا سالی 2550 تن میشود. (جل الخالق) فقط حمل مستقیم و ساده آن با تریلی 18 چرخ ، نیاز به 125 دستگاه تریلی دارد!؟

از طرفی همین آغایان سردمدار بارها گفته اند ایران راه عبور مواد مخدر به اروپاست و برای بستن این راه و عدم خروج مواد مخدر به اروپا سالانه 500 میلیون دلار از سازمان ملل گدائی میکنند. هرچند این ادعا یا نمیتواند واقعیت داشته باشد و یا پرده از راز تلخ تری برمیدارد که جمهوری ضد انسانی و لایت مطلقه بزرگترین صادر کننده مواد مخدر به دنیاست و نه افغانستان فلکزده. اگر ادعای همین آغایان را قبول کنیم پس باید 10 ها برابر مصرف در ایران از مرزهای غربی بطور روزانه خارج شوند تا این معادله صحیح از آب در بیاید و ایران بتواند سالانه 500 میلیون دلار از سازمان ملل برای محافظت اروپا از ورود مواد مخدر بگیرد و نگذارد مثلا تریاک از مرز ایران خارج شود؟!

با داشتن سپاه پاسداران که همطراز با بزرگترین ارتش دنیا و نیروهای انتظامی که نیرو از قدرت لایزال الهی دریافت میکنند و امام زمان که همه چیز را در ایران پاراف و تائید و حمایت میکند و حضرت آیت الله امام علی خامنه ای دشمن شکن رهبر بافوریهای جهان : چگونه ممکن است بدون نظارت و حمایت تشکیلاتی مافیائی خیلی بزرگتر و قوی تر بطور روزانه ده تریلی تریاک از ایران خارج نمود؟

مگر آنکه ملایان بسیار از صادرات همین تریاک ، نان و پنیر مختصری سر سفره زن و بچه بگذارند.

قضاوت با شما

Labels: , ,

Sunday, June 20, 2010
تکامل بربریت

خوی حیوانی در همه انسانها یافت میشود ولی سعی بشر امروزی بر آنست که قوانین انسانی را حتی برای بدترین مجرمین و جانیان بکار برد.

در گذشته چنین نبود و یکی از دکانهای مذهبیون در تمام ادیان ابراهیمی آن بود که مردم عادی را در تمام لحظات زندگی گنهکار جلوه داده و گناه را جزئی از وجود انسان قلمداد کنند. در قرون وسطای اروپا نمونه های آنرا در زنده سوزاندن زنان زیبا یا شکنجه و اعدام پس از تفتیش عقاید میتوان یافت که امروز بازماندگان همان کلیسا آنرا نشانه بربریت و برداشت غلط از دین میدانند.

دیکتاتوری مذهبی و ارتجاع سیاه ملایان شیعه من درآوردی ولایت مطلقه فقیه گامهائی را فراتر نهاده و برای ارعاب مردم نه فقط روشهای زندان و شکنجه و تبعید را از اربابان جینی و روسی و آلمان شرقی و کوبائی خود آموخته و با کاربرد جنایاتی نظیر قطع انگشت و دست و پا ، کور کردن ، پرتاب از کوه ، تجاوز جنسی به زنان و مردان و سلب شخصیت حقیقی و حقوقی و حرفه ای مردم ، جدیدا احکامی خنده دار نظیر سلب روزنامه نگاری بمدت سی سال ، این بربریت را تکامل فقهی داده اند.

اربان وحشت زده از قدرت مردم با کمک جیره خواران تا دندان مسلح به مدرنترین سلاحهای چینی برای ایجاد خوف و ترس در جامعه غیر از مجازاتهای غیر انسانی روحی و روانی که نشانه بربریت کامل این دین فروشان است ، دکان پولسازی را به آن اضافه کرده و سرکیسه کردن زنان ایران زمین را سر لوحه اقدامات ننگین خود قرار داده اند.




نوع و مبلغ جریمه (بخوانید تحقیر و سرکیسه کردن زنان) بر اساس قبض جریمه بشرح زیر است.

عینک بالای سر 18000 تومان

مانتوی کوتاه 25000 تومان

مانتوی روشن بخصوص رنگ سبز و قرمز!؟ 25000 تومان

لاک ناخن برای هر انگشت 5000 تومان

سولاریوم پوست 35000 تومان

موی روشن بستگی به نوع رنگ!؟ 50000 تا 150000 تومان

مسخره تر مقدار جریمه این قبض است. گویا افسر ارشاد شماره 0543 جریمه را برای چهار انگشت و نصفی صادر نموده که خود جای بحث علمی و حقوقی میباشد!

تفو بر ولایت مطلقه فقیه که سفاهت و بربریت خود را کرامات اسلامی و انسانی مینامد.







Labels: , ,

Tuesday, June 08, 2010
فرج

واقعیت آنست که هیچیک از مهره های سپاه حافظ تاج و تخت حضرتش جرات ابراز کلامی را ندارند مگر آنکه دستور از بیت رهبر رسیده باشد که همیشه با چاشنی "اگر ایشان فرمان دهند" همراه است.

از آنجا که حضرتش مغز متفکر کل عالم است و آگاه بر جن و انس و شتر و سوسمار، لذا این گفته به این معناست که اراده ملوکانه حضرت امام خامنه ای بر آن شده که اسرائیل را از نقشه جغرافی محو کنند و بنا بگفته حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ایشان در نیروی دریائی سپاه پاسداران: " نیروی دریائی سپاه پاسداران با اقتدار کامل آمادگی دارد که با همه توان و امکانات بالقوه ‌اش، کاروان‌ های آزادی و صلح را که حامل کمکهای انسان‌ دوستانه از سراسر جهان به مردم مظلوم و بی ‌دفاع غزه است، اسکورت کند

البته ایشان طبق معمول قدری تقیه شیعی فرموده و عملیات محو اسرائیل را "اسکورت" نامیده اند.

ای رجل خراسانی ، همه میدانند حرف رهبر حرف است و گودرز هوائی نیست. بیا و همین امروز در معیت اوباب جمعی و اهل بیت و سایر خدمه و عمله و حشمه و اکره ، سردمداران ریز و درشت سپاه جان بر کف حافظ تاج و تخت به سواحل اسرائیل لشکر بکش و ضمن آزادی غزه ، صلح را برای همیشه بر جهان مستقر و نام خود را درست همطراز اسکندر و کورش و ناپلئون قرار ده که بعد از این اقدام تاریخی نامت امام خامنه ای کبیر (ره) خواهد شد.

رهبرا ، تو آنی که خمینی از ترس در مقابل تو سراسیمه برمیخاست و بدون اذن تو بر زمین نمی نشست.

اماما ، تو بزرگی ، تو فقیهی ، تو سزاوار ثنائی ، تو آنی که آنی توانی جهانی تپانی ته اوین یا کهریزکی. چه کس جرات آن دارد که کلید قدس را دو دستی تقدیمت نکند. از تو به یک اشاره و از اسرائیل اطاعت امر.

ارتش اسرائیل نه توان و نه تاب و نه جرات آنرا دارد که در مقابل اراده امام پایداری کند. بنا بنظر آگاهان نظامی سپاه پاسداران ، ارتش اسرائیل توانائی حتی نگاه چپ به حضرتش را نداشته و کلید قدس را به آن کبیر خراسانی دو دستی تقدیم خواهد نمود و این امر بمنزله تسلیم بلاشرط اسرائیل و آمریکا و اروپا بوده و این پیروزی حق بر باطل را شرکت بیمه لویدز لندن ضمانت نموده است. شرط لازم آنکه هاله نور ملیجک بارگاه هم کمک فراوان به راهیابی حضرتش به سواحل غزه نموده و اثرات نور باران هاله ایشان چشم دشمنان حضرتش را کور خواهد نمود درست مانند فیلم سلیمان و ملکه صبا.

بیا و جان مادرت این فکر را به فغل تبدیل کن که حداقل فرجی برای 70 کرور ایرانی است.

Labels: , , , ,