Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Sunday, June 20, 2010
تکامل بربریت

خوی حیوانی در همه انسانها یافت میشود ولی سعی بشر امروزی بر آنست که قوانین انسانی را حتی برای بدترین مجرمین و جانیان بکار برد.

در گذشته چنین نبود و یکی از دکانهای مذهبیون در تمام ادیان ابراهیمی آن بود که مردم عادی را در تمام لحظات زندگی گنهکار جلوه داده و گناه را جزئی از وجود انسان قلمداد کنند. در قرون وسطای اروپا نمونه های آنرا در زنده سوزاندن زنان زیبا یا شکنجه و اعدام پس از تفتیش عقاید میتوان یافت که امروز بازماندگان همان کلیسا آنرا نشانه بربریت و برداشت غلط از دین میدانند.

دیکتاتوری مذهبی و ارتجاع سیاه ملایان شیعه من درآوردی ولایت مطلقه فقیه گامهائی را فراتر نهاده و برای ارعاب مردم نه فقط روشهای زندان و شکنجه و تبعید را از اربابان جینی و روسی و آلمان شرقی و کوبائی خود آموخته و با کاربرد جنایاتی نظیر قطع انگشت و دست و پا ، کور کردن ، پرتاب از کوه ، تجاوز جنسی به زنان و مردان و سلب شخصیت حقیقی و حقوقی و حرفه ای مردم ، جدیدا احکامی خنده دار نظیر سلب روزنامه نگاری بمدت سی سال ، این بربریت را تکامل فقهی داده اند.

اربان وحشت زده از قدرت مردم با کمک جیره خواران تا دندان مسلح به مدرنترین سلاحهای چینی برای ایجاد خوف و ترس در جامعه غیر از مجازاتهای غیر انسانی روحی و روانی که نشانه بربریت کامل این دین فروشان است ، دکان پولسازی را به آن اضافه کرده و سرکیسه کردن زنان ایران زمین را سر لوحه اقدامات ننگین خود قرار داده اند.




نوع و مبلغ جریمه (بخوانید تحقیر و سرکیسه کردن زنان) بر اساس قبض جریمه بشرح زیر است.

عینک بالای سر 18000 تومان

مانتوی کوتاه 25000 تومان

مانتوی روشن بخصوص رنگ سبز و قرمز!؟ 25000 تومان

لاک ناخن برای هر انگشت 5000 تومان

سولاریوم پوست 35000 تومان

موی روشن بستگی به نوع رنگ!؟ 50000 تا 150000 تومان

مسخره تر مقدار جریمه این قبض است. گویا افسر ارشاد شماره 0543 جریمه را برای چهار انگشت و نصفی صادر نموده که خود جای بحث علمی و حقوقی میباشد!

تفو بر ولایت مطلقه فقیه که سفاهت و بربریت خود را کرامات اسلامی و انسانی مینامد.







Labels: , ,