Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Tuesday, June 08, 2010
فرج

واقعیت آنست که هیچیک از مهره های سپاه حافظ تاج و تخت حضرتش جرات ابراز کلامی را ندارند مگر آنکه دستور از بیت رهبر رسیده باشد که همیشه با چاشنی "اگر ایشان فرمان دهند" همراه است.

از آنجا که حضرتش مغز متفکر کل عالم است و آگاه بر جن و انس و شتر و سوسمار، لذا این گفته به این معناست که اراده ملوکانه حضرت امام خامنه ای بر آن شده که اسرائیل را از نقشه جغرافی محو کنند و بنا بگفته حجت الاسلام علی شیرازی نماینده ایشان در نیروی دریائی سپاه پاسداران: " نیروی دریائی سپاه پاسداران با اقتدار کامل آمادگی دارد که با همه توان و امکانات بالقوه ‌اش، کاروان‌ های آزادی و صلح را که حامل کمکهای انسان‌ دوستانه از سراسر جهان به مردم مظلوم و بی ‌دفاع غزه است، اسکورت کند

البته ایشان طبق معمول قدری تقیه شیعی فرموده و عملیات محو اسرائیل را "اسکورت" نامیده اند.

ای رجل خراسانی ، همه میدانند حرف رهبر حرف است و گودرز هوائی نیست. بیا و همین امروز در معیت اوباب جمعی و اهل بیت و سایر خدمه و عمله و حشمه و اکره ، سردمداران ریز و درشت سپاه جان بر کف حافظ تاج و تخت به سواحل اسرائیل لشکر بکش و ضمن آزادی غزه ، صلح را برای همیشه بر جهان مستقر و نام خود را درست همطراز اسکندر و کورش و ناپلئون قرار ده که بعد از این اقدام تاریخی نامت امام خامنه ای کبیر (ره) خواهد شد.

رهبرا ، تو آنی که خمینی از ترس در مقابل تو سراسیمه برمیخاست و بدون اذن تو بر زمین نمی نشست.

اماما ، تو بزرگی ، تو فقیهی ، تو سزاوار ثنائی ، تو آنی که آنی توانی جهانی تپانی ته اوین یا کهریزکی. چه کس جرات آن دارد که کلید قدس را دو دستی تقدیمت نکند. از تو به یک اشاره و از اسرائیل اطاعت امر.

ارتش اسرائیل نه توان و نه تاب و نه جرات آنرا دارد که در مقابل اراده امام پایداری کند. بنا بنظر آگاهان نظامی سپاه پاسداران ، ارتش اسرائیل توانائی حتی نگاه چپ به حضرتش را نداشته و کلید قدس را به آن کبیر خراسانی دو دستی تقدیم خواهد نمود و این امر بمنزله تسلیم بلاشرط اسرائیل و آمریکا و اروپا بوده و این پیروزی حق بر باطل را شرکت بیمه لویدز لندن ضمانت نموده است. شرط لازم آنکه هاله نور ملیجک بارگاه هم کمک فراوان به راهیابی حضرتش به سواحل غزه نموده و اثرات نور باران هاله ایشان چشم دشمنان حضرتش را کور خواهد نمود درست مانند فیلم سلیمان و ملکه صبا.

بیا و جان مادرت این فکر را به فغل تبدیل کن که حداقل فرجی برای 70 کرور ایرانی است.

Labels: , , , ,