Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Monday, July 26, 2010
دو علی گلابی

پس از عقب نشینی موقتی بار دیگر دفتر مقام معظم ، اطاعت مطلق از ملاعلی پائین خیابانی را تائید نمود. شرط را التزام مردم به اطاعت بی چون و چرا و اعتقاد قلبی به ولایت مطلقه دانسته و برای اثبات نیز اصل 109 قانون اساسی* را برخ مردم کشیده است و در نهایت ساز قبلی را کوک کرده که: آیت الله خامنه ای "شعبه ای از ولایت ائمه اطهار که همان ولایت رسول الله است"

در شیراز قدیم ضرب المثلی بود تحت عنوان دو علی گلابی ( dow ali golabi ) و آنرا در مورد کسی اطلاق میکردند که ادعای دروغین و ناممکن بر امری داشته و بر آن نیز اصرار ورزد.

داستان از آنجا شروع میشود که گویا تخته نردباز ، چنته خالی ولی پر مدعائی بنام "علی گلاب" وجود داشته که در هنگام بازی تخته نرد کُرکُری زیاد میخوانده و با زبانی تحقیر آمیز و آنچه رایج افراد ناشکیباست ، خالی بندی و روحیه حریف را تضعیف میکرده. میگویند علی گلاب عملا هیچوقت در بازی تخته نباخت زیرا هرگاه در دست پنجم بازی مطمئن میشد بازی را باخته است ، با حرکتی سریع مهره ها را بهم میزد و میگفت تو تقلب کردی ، تاس گرفتی ، لیاقت بازی با من را نداری و یا .....

هنوز "دو علی گلابی" بستن قبلی مقام معظم و پریدن تارزانی از قطار را فراموش نکرده ایم که ادعای هم ردیفی و هم سفره بودن با رسول الله را ادعا میکند.

* اصل 109 قانون اساسی جمهوری ظلم و فساد و قصاوت

شرایط و صفات رهبر:

1- ضلاحیت علمی لازم برای افتاء در ابواب مختلف فقه.

2- عدالت و تقوای لازم برای رهبری امت اسلام.

3- بینش صحیح سیاسی ، تدبیر ، شجاعت ، مدیریت و قدرت کافی برای رهبری.

در ثورت تعدد واجدین شرایط فوق شخصی که دارای بینش فقهی و سیاسی قوی تر باشد مقدم است.

حال قضاوت با شما که سید علی پائین خیابانی دارای کدامیک از شرایط اصل 109 است.

اینجاست که باید گفت:

یا رب روا مدار که گدا معتبر شود

گر معتبر شود زخدا بیخبر شود

Labels: , ,