Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Thursday, July 15, 2010
جنگ ناگریز خامنه ای

وقتی به گفته های خامنه ای در دیدار اخیر با مزدوران فرماندهان سپاه دقت کنیم ، بوی متعفن و مشمئز کننده جنگ و تنها راه ممکن بقای نظام مطلقه فقیه را با جسم و روح خود حس میکنیم. راه نجات از سقوط حتمی خلیفه خود خوانده شیعه دیگر چنگ و دندان نشان دادن نیست. خامنه ای دریافته که دیگر راهی بجز شروع جنگ ندارد.

در این اواخر آثار بلاهت و جنون کاملا در رفتار و گفتار این دیکتاتور تاریخ کاملا هویدا میشود و این بار خامنه ای قاطعانه افکار عمومی ایران را آماده جنگ واقعی میکند.

باید جنگی هر چند کوتاه و کنترل شده را شروع کرد تا در طول آن بسرعت مشکلات روزافزون داخلی را سرپوش گذاشته و خفه نمود. در شلوغی شروع جنگ براحتی میتوان مدافعان حقوق بشر ، سبز ها ، مخالفانی که روز بروز جایگاههای محکمتری در ذهن مردم پیدا میکنند ، روحانیون ناراضی و برگشته از نظام خلافت و از همه مهمتر اطرافیان مشکوک سر به نیست نمود. روش جنایتکارانه کهنه ای که بسیاری از دیکتاتورهای تاریخ در برهه ای از زمان ناچار به کاربرد این ترفند بوده اند. حتی خمینی با ادامه جنگ نیز از همین ترفند برای اثبات حکومت خود استفاده نمود.

قتلهای زنجیره ای ، بمبگذاری ، ترور مخالفان ، ارعاب و شکنجه و تحقیر و زندان و .... خاصیت خود را از دست داده و مردم آنقدر بیدار شده اند که وقوع هرگونه حادثه مشکوکی را به بیت رهبری متصل میکنند و میدانند دستهای جنایتکار خامنه ای سالهاست در پشت این وقایع و حوادث وجود دارد.

سقوط ولایت مطلقه را میتوان با لجاجت احمقانه خامنه ای در اجرای قوانین ضد انسانی ، بی هویت نمودن ایرانیان ، بیعرضگی و بی لیاقتی مزدوران سر سپرده رژیم ، منافع میلیاردی سرداران بی لیاقت و بادمجان دور قاب چین اطراف بیت رهبری شروع شد و کسی که میخواست سلطان قلبها باشد با افکار مستبدانه و نارضایتی توده های مردم ایران به منفورترین آخوند قرون تبدیل شد.

دروغهای مکرر و ترفندهای غلط نیز نتوانست مردم را از حقوق خود منصرف سازد و عکس العمل مردم عادی هر روز ستون های بارگاه خلیفه مطلقه را به لرزه انداخته و هر بار که واقعیات جدیدی برملا میشود ، قسمتی از کاخ ظلم ولایت مطلقه قرو میریزد.

مدتها بود سر مردم را با "جنگ نرم" و "دشمنان خیالی" شیره میمالید ولی با از دست دادن پشتیبانی اربابان روس و چین و اصرار بسیاری دیگر که میز مذاکره را بوی پیشنهاد میکردند ، به محکم کردن پایه های حکومت و فریب مردم مشغول بود و دایما با مسامحه عمدی و طفره رفتن مکرر و به تمسخر گرفتن این و آن ، بقای حیات و منافع خود و سپاه پاسداران را تامین میکرد.

خلیفه خود خوانده میداند ، دنیا در مقابل وی و سپاه پاسداران فاسد و بیعرضه و منافع دایمی بسیاری از جیره خواران رژیم ایستاده و با ظهور آثار تحریم های جدید ، واقعیت تلخ سقوط دیکتاتور دیوانه دیگری ورق زده میشود.

تنها راه باقیمانده برای بقای ولایت فقیه مطلقه جنگی ناگزیر است و هر جه زودتر بهتر.

Labels: , , ,