Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Monday, October 05, 2009
جنگ نرم

بدینوسیله متن پاسخ به استفتای سلطان علیشاه خامنه ای از مالک الملوک و صاحب السموع ولایت محروسه ایرانستان ، حضرت آیت الله عظیم الاعظام مدودوف روسی منتشر میشود.

مسئله: منظور از کلمه جن چیست؟

در بخشی از پاسخ آن بزرگوار آمده است که: با بررسی مقتضی چنین مقرر میگردد که منظور از کلمه جن در کتب قدیمی همان جنگجوی نرم میباشد.

طبق فرمان جان مطاع و بدون درز ارباب بزرگ به بنده خود ، مقرر گردید سلطان علیشاه خامنه ای در هر سخن رینی همراه با کاربرد واژه دشمن از کلام جدیدی استفاده نمایند که جنگ نرم نامیده میشود.

بنده بارگاه حضرتش موظف گردیده است: مخالفین با شکنجه و اعدام و محبس و تجاوز و کلا هر کس دم از آزادی و دموکراسی و حقوق مردم بمیان آورد یا با افکار بیمارگونه ایشان مخالفت ورزد از این ببعد انقلاب رنگی و کودتای مخملی و نرم ... و ... نامیده نشده بلکه جنگ نرم با همکاری اسرائیل و آمریکا نامیده خواهد شد.

همچنین اعضای اطاق فکر علیشاهی و سردمداران جان بکف موظف گردیدند در بسط و توسعه و گسترش این برچسب جدید اقدام مقتضی را نموده و هر کس را که در گذشته و حال و آینده دستگیر و زندانی و شکنجه نموده اند ، مجددا به اتهام جنگ نرم به دادگاههای عدل علیشاهی اعزام شوند. فرزندان دستگیر شدگان نیز تخم جن میباشند. روزنامه کیهان (همان ایزوستیای محلی) در گسترش این برچسب همکاری لازم را بنماید.

در گوشه نامه استفتائیه حضرت آیت الله عظیم الاعظام مدودوف کبیر با خط ریز انشا و تاکید فرموده اند: در عهد برادر جوزف چسباندن اینگونه انگها امری عادی بوده و دشمن پرولتاریا نامیده و با تصفیه کروری نفوس ، امتحان خود را پس داده و اگر فرمانبرداری لازم و اقدامات سریع انجام نشود شما را خلع مقام و ملا غضنفر پشمک فروش قمی را به مقام رهبری ولایت مطلقه فقیه منصوب خواهد شد.

Labels: ,