Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Sunday, September 27, 2009
جنگ نرم

بنا به استفتائی که سلطان علیشاه خامنه ای از صاحب السموع واقعی ایران حضرت آیت الله مدودوف روسی نموده اند پاسخ آمده که: منظور از لغت جن در قرآن کریم ، جنگجوی نرم میباشد.

طبق فرمان جان مطاع ارباب بزرگ حضرت آیت الله مدودوف روسی به سلطان علیشاه خامنه ای ، ایشان موظف است در هر سخن رینی همراه با کاربرد مرتب واژه دشمن از کلام جدیدی استفاده نمایند که جنگ نرم نامیده میشود.

بر حضرتش واجب و دستور رسیده است در سخن رینی ها از این ببعد مرتبا اعلام نمایند: هر گونه مخالفت با شکنجه و اعدام و محبس و تجاوز رزیم عدل علیشاهی و کلا هر کس دم از آزادی و دموکراسی و حقوق مردم بمیان آورد و با نظرات ارتجاعی ایشان مخالفت ورزد از این ببعد انقلاب رنگی و کودتای مخملی و ... و ... نامیده نشده بلکه عمل آنها جنگ نرم با همکاری اسرائیل و آمریکا معرفی خواهد شد.

همچنین اعضای اطاق فکر علیشاهی موظف هستند در بسط و توسعه و گسترش این برچسب جدید اقدام مقتضی را نموده و هر کس را در گذشته و حال و آینده دستگیر و زندانی و شکنجه نموده و سپس به اتهام جنگ نرم به دادگاه عدل علیشاهی معرفی نمایند. فرزندان دستگیر شدگان نیز تخم جن میباشند.

در گوشه نامه استفتائیه حضرت مدودوف با خط ریز مرقوم فرموده اند: در عهد برادر جوزف چسباندن اینگونه اتهامات امری عادی بوده و دشمن زحمتکشان نامیده شده و اگر از زیر شکنجه جان سالم بدر میبردند به گولاک فرستاده میشدند.

Labels: , ,