Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Wednesday, July 14, 2010
شهرام امیری چه صیغه ایست؟

این روزها بازار رسانه های داخلی ایران و تا حدی خارجی در مورد شخصی بنام شهرام امیری گرم است. داستان دزدیده شدن وی توسط سازمان اطلاعات آمریکا و سعودی از یکطرف و حکایت ورود وی به آمریکا و سپس خروج هالیوودی ایشان قدری تامل میآفریند.

حکایات و احتمالات مختلف را بیائید قدری بررسی کنیم.

1- ایشان توسط عوامل سعودی در سفر حج ربوده و به آمریکائیها تحویل شده است. سپس بطریقی که مسلما خیلی مسخره بنظر میرسد و فقط ساده دلان آنرا باور میکنند از دست ماموران سیا فرار کرده و با استفاده از اینترنت و یوتیوب نشان داده که اسیر بوده و میخواهد به ایران برگردد (در نمایش دیگری گفته به میل و سلیقه خود به آمریکا آمده و .....) سپس به سفارت پاکستان پناهنده شده و الان در ایران است. در این مورد باید اشاره نمود تهیه ویزای آمریکا حتی برای دیدن فامیل یا ادامه تحصیل برای ایرانیها امری بسیار مشکل و نیاز به بودجه و برنامه ریزی زیادی دارد و زمان زیادی طول میکشد تا یک ایرانی بتواند حتی ویزای توریستی برای آمریکا بگیرد.

2- ایشان با نقشه و طرح قبلی و میل و سلیقه شخصی خود به بهانه حج عمره ، از طریق عربستان راهی آمریکا شده و پس از مدتی بدلیل آنکه نتوانسته همسر و فرزند خود را که تحت کنترل دایمی ماموران ریز و درشت دستگاههای امنیتی بودند از ایران خارج کند. با گروگان گیری وی را تحت فشار گذاشتند و در نتیجه مایل به برگشتن به ایران شده و با طرح برنامه ای آبگوشتی و نمایش ویدیوئی آب لمبو خود را اسیر فراری نشان داده که آرزویش بازگشت به ایران است. در این مورد باید گفت ایشان از مدتها قبل با هر وسیله ای خود را به ماموران آمریکائی دانشمند اتمی و شخصیت علمی بزرگ در دستگاه اتمی ایران نشان داده که در این مورد گرفتن ویزای ویژه در 24 ساعت ممکن است.

3- ایشان یکی از برادران ذوب شده در ولایت فقیه هستند و با با الهام گرفتن از دکان ارتش انتحاری و دستورات مستقیم دستگاههای امنیتی و تبلیغاتی رژیم ایران توانسته ماموران آمریکائی را در ابتدا فریب داده و به آمریکا رفته ولی هنگام تخلیه اطلاعاتی ، ماموران سیا فهمیده اند ایشان چیزی در چنته ندارد و بزبان ساده فریب خورده اند. از طرفی ماموران سیا دریافته اند که برنامه و هدف دیگری از آمدن وی به آمریکا در کار است. وی را تحت نظر داشته ولی آزاد گذاشتند تا هر حرکتی را که مایل است انجام دهد زیرا بیم آن داشتند که فریب خوردگی را با اشتباه دیگری نظیر سر زیر آب کردن و یا مفقودالاثر شدن دایمی این مامور ایرانی دامن نزنند.

4- ایشان ترفندبازی ناشی بوده و چون نتوانسته خانواده را از ایران خارج کند ، هر دو طرف یعنی ایران و آمریکا را فریب داده که در این مورد باید دید پس از چه مدتی توسط سپاه و اطلاعات ولایت فقیه سرش زیر آب میرود. احتمالا تصادف ماشین ، مصرف واجبی یا بخاطر خوردن هندوانه زیادی رودل میگیرد و با یا دچار مننژیت میشود.

5- ایشان مجری طرحی بوده که هم ایران و آمریکا از ماموریت ایشان اطلاع داشته ولی بدلایلی که هنوز معلوم نیست از اینجا رانده و از آنجا مانده شده و راهی بجز بازگشت نداشته ولی در هر حال فعلا خوراک خوبی برای پروپاگاندهای بارگاه ولایت فقیه است.

باید صبر کرد و .....

Labels: