Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Monday, March 29, 2010
سر نخ تروریسم

امروزه تقریبا همه دستگاههای امنیتی دنیا میدانند که مرکز تربیت تروریست های انتحاری نظیر طالبان افغانی ، القاعده عربی و شوشن روسی و زیدی یمنی با پشتیبانی مالی و نظامی و در اردوگاههای تعلیماتی سپاه پاسداران در ایران انجام و از ملیت های مختلف در این اردوگاههای تعلیمات مختلف تروریستی و آدمکشی و خرابکاری می بینند.

اصولا تروریسم بدون داشتن پشتیبان مالی و نظامی و لجستیکی بقای چندانی نداشته و خیلی زود متلاشی میشود. تروریسم نیاز به پول فراوان و اطلاعات گسترده و از همه مهمتر مجریان تربیت شده دارد. حتی کارلوس (شغال) بدون پشتیبانی مالی و هدف معین و مشخص شده امکان عملیات تروریستی نداشت.

بعد از سال 2004 و حمله انتحاری تروریستهای چچن به مدرسه بسلان و کشتار کودکان ، این نخستین باری است که حملات انتحاری علیه مردم عادی در کوچه و خیابان روسیه اجرا میشود.

حمله انتحاری امروز گروه تروریستی شوشن (چچن) به قلب مسکو اتفاق تازه ای نیست ولی باید دید چرا عملیات تروریستی در روسیه زمانی بوقوع پیوسته و یا تکرار میشود که روسیه با خواسته های جمهوری ولایت مطلقه فقیه مخالفت ورزیده یا در اجرای قراردهای خود با ملایان سرباز زده یا تعلل میورزد.

روسیه تحویل سوخت اتمی و راه اندازی رآکتور اتمی بوشهر را مدتهاست بتعویق انداخته و از طرفی از تحویل موشکهای اس 300 سر باز زده ولی از همه مهمتر آنکه در تحریم ائتلافی علیه جمهوری اسلامی با کشورهای غربی هم آهنگ شده است.

از آنجا که شاهد بوده ایم تحریم ابزاری برای درآمد بیشتر دولتهای ذینفع از فروش کالای خود در بازار سیاه است و فشار آوردن به ملایان ، عکس العملی غیر از افزایش عملیات تروریستی را ندارد ، باید دید ظرف چند هفته آینده روسیه تحت تاثیر و تسلیم کدامیک از خواسته های دستگاه مخوف تربیت تروریسم ولی مطلقه فقیه قرار میگیرد.

Labels: ,

1 Comments:
Anonymous علی said...
هیچی بد تر و تاسف آور تر از کشتن بچه های بیگناه نیست