Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Saturday, January 09, 2010
تروری دیگر

حمله مسلحانه و از پیش برنامه ریزی نیروهای ویژه سپاه به منظور ترور کروبی در قزوین برگ دیگری از سیاهکاریهای خامنه ای را ورق زد. خامنه ای و سرداران حلقه بگوش سپاه برنامه بر این دارند که با ترور شخصیت ها و مردم بیگناه مسیر خواسته های بر حق و اصولی را بخشونت کشانده و بر این تصورند با روش ترس و ترور میتوانند چند صباح دیگری به زندگی کثیف خود ادامه دهند.

ترورهای اخیر که دامنه آن بعد از انتخابات فرمایشی شروع شده کاملا از پیش تعیین و شامل همه پیشتازان نهضت و اقوام و آشنایان و حتی مردم عادی میشود.

از آنجا که بینش و دید خامنه ای و اسلام من درآرودی ولایت مطلقه فقیه و سرداران خون آشام و نوکران بیت رهبری بر پایه خون و وحشت وترور استوار شده و ترورهای اخیر نشانه کامل این سیاست است ، تنها راهی که برای دفاع در مقابله با افکار و امیال این عفریته انسان خوار وجود دارد دستیازی به اسلحه و دفاع از خود و در نهایت دفاع از ایران و ایرانیان است.

سیاست مبارزه صلح آمیز و آزادی طلبی صلحجویانه اثری غیر از ضعیف شدن تدریجی نیروهای مردمی ندارد و تنها راه باقیمانده و روش قابل فهم خامنه ای و سرداران ترسوی ولایت مطلقه فقیه ، نبرد مسلحانه و قاطع است زیرا کلوخ انداز را پاداش سنگ است.

Labels: ,

3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
آقای ورجاوند
نمیدانم چه حسابی در کار است که تقریبا همه پیش بینی های شما بنحوی درست از آب در میآید؟
هر مقاله ای که شما مینویسید مدتی بعد درست همان میشود که شما قبلا نوشته اید؟
میخواهید یک به یک مقاله ها را نام ببرم؟
یک بنده خدا

Anonymous هاله said...
چون ورجاوند مامور اسراییله !!!


قاه قاه قاه


خوبی عزیز؟ به یادت افتادم بی​​دلیل.

Anonymous علی said...
سلام دوست قدیمی. خوبی؟