Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Wednesday, January 21, 2009
تئوری توطئه

یکی از دستاوردهای سی ساله اخیر و تحت لوای جمهوری عدل اسلامی را میتوان " بازی تئوری توطئه " نامید.

منظور از تئوری توطئه که تقریبا همه خفقان سازان مخفی و آشکار و موازی و ضربدری رژیم در آن شرکت دارند و هر یک بنوعی ساز خود را میزنند ، آنست که سناریو یا قضیه ای را به مقتضای زمان از پیش برنامه ریزی و ساخته و پرداخته نموده و سپس با کمک ماموران اطلاعاتی افرادی مشخص و دقیقا دستچین شده که معمولا تحصیلکرده و روشنفکر و آزادیخواه جامعه هستند و یا علایق و سلیقه های سیاسی خاصی دارند حتی مدافع حقوق اولیه انسانها باشند یا از مظلومان دفاع کنند ، مخفیانه دستگیر و سپس با زور شکنجه و کتک وادار کنند سناریوی تکراری و از قبل تعیین شده ای را اعتراف کنند. آنگاه داستان نویسی روزنامه ای و تئاتری و سینمایی و تلویزیونی آغاز و اغلب به خودکشانی شخص در بازداشتگاههای بیغوله ای ، زندانهای نامشخص ، تبعید ، اعدام و یا اگر آش خیلی مسخره و شور از آب درآمد با قرارهای چند صد میلیونی آزاد و با ارعاب آنان را وادار به سکوت کنند. نام این داستانهای تکراری را جاسوسی برای این و آن و انقلاب مخملی و کودتای نرم و .... و جدیدا شیطان پرستی میگذارند.

با آنکه آماری موجود نیست و علت مرگ اعدام شدگان را سکته قلبی و مغزی ، بسته شدن مجاری نتفسی ، پاره شدن ارگانهای حیاتی و مسمومیت غذایی اعلام میکنند ، در سی ساله اخیر صد ها هزار نفر در ایران سر به نیست شده اند و هیچ مقام و منصبی نه مسئول و نه پاسخگوست. اعدامهای کور اوایل انقلاب تا کشتار سال 67 و اعدام های مکرر اهل سنت بخصوص در کردستان و بلوچستان و قتلهای زنجیره ای و ..... و مفقودالاثر شدن هزاران نفر و خودکشاندنی های مکرر در زندانها نمونه آنست. اگر کشته شدگان جنگ احمقانه ایران و عراق را نیز اضافه کنیم مسلما سر به رقم بسیار بالاتری میزند. معلوم نیست این آسیای خون تا کی باید ادامه یابد تا دیگر بازی و سناریوهای توطئه و جاسوس بازی و انقلاب های سبز و قرمز و آبی راه راه ، خاتمه گیرد.

منظور اصلی از این بازی ایجاد جو خفقان و سر به نیست کردن مخالفان و حتی دوستانی که ممکن است در آینده رقیب شوند و پوشش آن مظلوم و بیگناه نشاندادن شخص رهبر و سایر ملاهای راس قدرت مخوف خون و وحشت اسلامی حاکم است. تحمیق و سرگرم کردن مردم با بی ارزش نشان دادن نفس انسانی هدفهای بعدی هستند.

از این نوع بازیگران میتوان یوسف استالین ، آدولف هیتلر ، پل پوت و در ایران اسلامی ولی مطلقه را نام برد. این بازی تلفاتی قریب 25 میلیون نفر در شوروی ، 6 میلیون یهودی و یک میلیون افراد عادی در آلمان و 3 میلیون کامبوجی در پی داشته است و هنوز معلوم نیست چقدر مانده تا رکورد آنها را در جمهوری اسلامی شکسته شود.

Labels: , ,

Sunday, January 11, 2009
شام آخر و شام هر شب

روی تصویر کلیک کنید تا بزرگ شود
Wednesday, January 07, 2009
دشمن دشمن من

دشمن دشمن من ....

" آنچه سران تهران و قم از ابتدای جنگ جدید در مورد اسرائیل بزبان آورده اند همگی تحلیلات غلط سیاسی و نظامی و مردم فریبی مطلق بوده است. اگر ملایان ایران واقعا قصد کمک به مردم غزه را دارند ، کافیست فقط یک موشک به اسرائیل پرتاب کند تا همه مردم دنیا بدانند حرف و عمل آنها یکیست ، دروغگو و فریبکار نیستند و از اسلام ناب محمدی! حمایت میکنند.

زمانی که حمس از ادامه آنچه صلح موقت شش ماهه سر باز زد و با راهنمایی ناصواب و غلط تهران موشک باران مناطق مسکونی اسرائیل را شدت بخشید ، مغز خر خوردگان قم و تهران از ترس و وحشت ارتش اسرائیل و ترساندن آنها از موشکهای بی پایان و تمام نشدنی فوتوشاپی سخن میگفتند. مردم غزه با تبلیغاتی فریبکارانه روبرو شدند که اسرائیل توان نظامی و مالی ندارد و بخاطر انتخابات در اسرائیل و آمریکا ، حتی جرات آنرا ندارد که به مزدوران حمسی " تو " بگوید. البته همه دنیا میدانستند پای اسرائیل قهرا به جنگ تحمیلی کشیده میشود زیرا دولتمردان این کشور خود را در مقابل مردم خود مسئول میدانند. هیهات که باز نقشه های توسعه طلبانه ملایان تهران و قم نقش بر آب شد.

حمله کوبنده اسرائیل به ترورستهای مزدور صفه غربی (نوار غزه) نشان دهنده حقیقت تلخی برای رهبران تهران بود که باز هم نقشه های احمقانه آنها عقیم مانده و از آن بدتر جمهوری اسلامی ایران تنها و درمانده است ولی مانند همیشه مردم بیگناه را در مقابل بمب و گلوله توپ سپر قرار میدهد. سران سازمان بزدل و جبون حمس نیز مانند اربابان خود از پنهان شدن در پشت سر زنان و کودکان ابائی ندارد و درست مانند مانند روش اربابان خود در وقایع شرم آور جنگ ایران و عراق از بکار بردن کودکان و زنان و حتی عقب ماندگان ذهنی ابائی نداشته و ندارد.

البته راه حل دیگری نیز برای ملایان قم و تهران هست که به دنیا نشان دهند که حامی و دوستدار همه مسلمین جهان بخصوص اهل سنت در غزه هستند (بزعم آنکه اهل سنت ایران یعنی کرد و بلوچ را فقط بالای دار دوست دارند) آنست که خامنه ای و رفسنجانی و احمدی نژاد و سایر سران اسلام پناه و اسلام پرست حداقل با اتوبوس و از طریق ترکیه و سوریه به بلندیهای جولان بروند و از آنجا کفن بر تن و جان بر لب به اسرائیل حمله کنند. در روایات و حدیث آمده است که اگر کشته شوند ، شهید محسوب شده و همگی به بهشت اعلا میروند ولی هنوز معلوم نیست چرا حتی یکی از این حضرات حاضر نیست این دنیای کثیف مادی را رها کنند و بهشت را برگزیند. راستی چرا مال و قدرت دنیوی به حوری و غلمان بهشتی و جوی شیر و عسل برتری دارند؟ "

... دوست من است.

Labels: ,