Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Wednesday, January 21, 2009
تئوری توطئه

یکی از دستاوردهای سی ساله اخیر و تحت لوای جمهوری عدل اسلامی را میتوان " بازی تئوری توطئه " نامید.

منظور از تئوری توطئه که تقریبا همه خفقان سازان مخفی و آشکار و موازی و ضربدری رژیم در آن شرکت دارند و هر یک بنوعی ساز خود را میزنند ، آنست که سناریو یا قضیه ای را به مقتضای زمان از پیش برنامه ریزی و ساخته و پرداخته نموده و سپس با کمک ماموران اطلاعاتی افرادی مشخص و دقیقا دستچین شده که معمولا تحصیلکرده و روشنفکر و آزادیخواه جامعه هستند و یا علایق و سلیقه های سیاسی خاصی دارند حتی مدافع حقوق اولیه انسانها باشند یا از مظلومان دفاع کنند ، مخفیانه دستگیر و سپس با زور شکنجه و کتک وادار کنند سناریوی تکراری و از قبل تعیین شده ای را اعتراف کنند. آنگاه داستان نویسی روزنامه ای و تئاتری و سینمایی و تلویزیونی آغاز و اغلب به خودکشانی شخص در بازداشتگاههای بیغوله ای ، زندانهای نامشخص ، تبعید ، اعدام و یا اگر آش خیلی مسخره و شور از آب درآمد با قرارهای چند صد میلیونی آزاد و با ارعاب آنان را وادار به سکوت کنند. نام این داستانهای تکراری را جاسوسی برای این و آن و انقلاب مخملی و کودتای نرم و .... و جدیدا شیطان پرستی میگذارند.

با آنکه آماری موجود نیست و علت مرگ اعدام شدگان را سکته قلبی و مغزی ، بسته شدن مجاری نتفسی ، پاره شدن ارگانهای حیاتی و مسمومیت غذایی اعلام میکنند ، در سی ساله اخیر صد ها هزار نفر در ایران سر به نیست شده اند و هیچ مقام و منصبی نه مسئول و نه پاسخگوست. اعدامهای کور اوایل انقلاب تا کشتار سال 67 و اعدام های مکرر اهل سنت بخصوص در کردستان و بلوچستان و قتلهای زنجیره ای و ..... و مفقودالاثر شدن هزاران نفر و خودکشاندنی های مکرر در زندانها نمونه آنست. اگر کشته شدگان جنگ احمقانه ایران و عراق را نیز اضافه کنیم مسلما سر به رقم بسیار بالاتری میزند. معلوم نیست این آسیای خون تا کی باید ادامه یابد تا دیگر بازی و سناریوهای توطئه و جاسوس بازی و انقلاب های سبز و قرمز و آبی راه راه ، خاتمه گیرد.

منظور اصلی از این بازی ایجاد جو خفقان و سر به نیست کردن مخالفان و حتی دوستانی که ممکن است در آینده رقیب شوند و پوشش آن مظلوم و بیگناه نشاندادن شخص رهبر و سایر ملاهای راس قدرت مخوف خون و وحشت اسلامی حاکم است. تحمیق و سرگرم کردن مردم با بی ارزش نشان دادن نفس انسانی هدفهای بعدی هستند.

از این نوع بازیگران میتوان یوسف استالین ، آدولف هیتلر ، پل پوت و در ایران اسلامی ولی مطلقه را نام برد. این بازی تلفاتی قریب 25 میلیون نفر در شوروی ، 6 میلیون یهودی و یک میلیون افراد عادی در آلمان و 3 میلیون کامبوجی در پی داشته است و هنوز معلوم نیست چقدر مانده تا رکورد آنها را در جمهوری اسلامی شکسته شود.

Labels: , ,

1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
!!!

کیانوش