Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Tuesday, July 28, 2009
از شیخ صفی تا شیخ علی

آدم کشان حکومت ولی مطلقه سیدعلی پائین خیابانی همانند سلف بدنام خود شیخ صفی الدین اردبیلی به جان و مال و ناموس مردم این سرزمین تاخته اند.

قزلباشان صفوی جای خود را به لباس شخصی ها و سپاه و بسیج داده و این گزمگان خودفروخته لایشعر با فرمان حاکم ظالم پیام مرگ و نیستی میگسترانند. مزدوران اطلاعاتی و موازی و امنیتی ، مامور دستگیری و شکنجه و خود دادستان و قاضی و مامور اجرای احکام محرمانه اند.

دشنه و چاقو نه فقط مقام خود را از دست نداده بلکه با کلاشینکف روسی و باتون برقی چینی و چماق تعمیم یافته است.

نه فقط در کوچه و خیابان امنیت جانی وجود ندارد که پاشنه خانه مردم را از جا میکنند تا مردم را اسیر و پس از چند روز جنازه در هم دریده ویرا در ازای مبلغ سنگینی به خانواده بیخبر مسترد دارند.

حکومت ولی مطلقه با آدم ربایی های مکرر و شکنجه و ترور ، استالین و پل پوت و طالبان را رو سفید نموده و از آن با افتخار یاد میکند.

شکم میدرند و استخوان میشکنند و جمجمه خورد میکنند و پیر و جوان و زن و مرد عادی و عامی را هدف گلوله قرار میدهند و سپس با وقاحت تمام دروغ میگویند و جنایات خود را توجیه میکنند.

آدم ربائی ها با جرح و ضرب و شکنجه و نمایشات مسخره تلویزیونی "اعترافات" توجیه میشود. الله اکبر گفتن جرم تلقی شده و تاوان دارد. جنایات خانه های امن حکومت بقیه الله به اینجا ختم نمیشود جنازه کشتگان راه آزادی را در قالب سیمانی تحویل خانواده میدهند تا راز جنایت های ضد بشری آنها فاش نشود و ختم کشته شده ها نیز باید در سکوت مطلق انجام شود.

با نگاهی سیاسی ، سی سال است که ولایت مطلقه فقیه با بکار بردن همه امکانات تبلیغاتی ، دروغ ، بزرگنمایی ، مردم فریبی ، تزویر و ایجاد فشار های روانی و جسمانی حتی شکنجه و قهر بر ایرانیان نه فقط نتوانسته چراغ راه آیندگان باشد بلکه روز بروز فتیله این پیه سوز کثیف و متعفن کوتاه و کوتاه تر میشود.

از دیدی فقهی همچون اسلاف مزور ، دروغگو و دنیا طلب خود و در طول حدود 12 قرن بنیان گذاری فرقه شیعه که با فتوایِ مشروعیت دادن به تقیه ، شروع شد (نام امروزی آن مصلحت نظام است) و سپس ایجاد وحشت و ترس از دنیای پس از مرگ و ذکر هزاران نقل و حدیث و روایت جعلی و سوء استفاده از آیات قرآنی (بنا بر نیاز روز) موقعیت خود مستحکم میسازند.

سکوت سایر ملایان یا همان آیت الله های طعم لذات دنیوی چشیده از آنجاست که میدانند دخالت آنها نه فقط کمکی به بهبود اوضاع نمیکند بلکه در صورت سقوط رژیم همه قدرت دنیوی و آقایی و آقازادگی و ثروتهای غارت شده از مردم که بذله و هبه شده رژیم مطلقه میباشد ، همه بباد فنا خواهد رفت. اسلام این آیت الله ها در اتومبیل بنز ضد گلوله و تتمع دنیوی و حسابهای بانکی خارج از کشور خلاصه میشود

فصل الخطاب رهبری همانند سیاست شیخ صفی همان فتوای تولّا و تبرّا و تقیه است و این مکانیزم تنها فرمول بقای نایب خدا بر روی زمین است. ولی تا کی؟

Labels: ,

1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
http://www.iranian.com/main/node/74660