Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Tuesday, July 21, 2009
ان بیا الله

تا اواخر دوران قجر در عناوین روحانیون شیعه هیچ مقامی بالاتر از شیخ و ملا و آخوند نبود و از آنجا که خدا و پیغمبر و ائمه مقدس شمرده میشدند کسی جرات آنرا نداشت حتی خود را با امامزاده ای نیز همطراز کند چه رسد به اینکه خود را در ردیف انبیاء و یا نسبیت خود را به خدا بدهد. در سی سال گذشته ابتدا امام سیزدهم ظاهر شد و سپس لقب آیت الله بهر جانور ریشو اعطا و امروز آنکه ملاعلی عنوان پیغمبری را هم بخود تخصص داد.

... پيغمبر خود عامل بود و مؤمنون هم دنبال سر پيغمبر. او عامل است، مردم هم به عمل او نگاه می‌كنند، راه را پيدا می‌كنند. و نقش بزرگان جامعه، نقش رهبران جامعه، نقش نخبگان جامعه اين است. به حرف نبايد اكتفا كنيم. در جمع شما بسيارى از مسئولين كشور هستيد، هر كدامى می‌توانيد از لحاظ عمل، از لحاظ الگو شدن براى افرادى كه به شما نگاه می‌كنند، يك اسوه باشيد....

پس از تکرار مکرر واژه کهنه دشمن ، تهدید اینبار وی اشاره ای تلویجی به گفته های شیخ اکبر بهرمانی در جمعه گذشته بود که در خطبه ها نماز بت بزرگ و ان بیا الله را ستایش نکرد.

... مراقب حرف زدن ، مراقب موضع‏گيرى كردن ، مراقب گفتن‏ها ، مراقب نگفتن‏ها . يك چيزهائى را بايد گفت؛ اگر نگفتيم ، به آن وظيفه عمل نكرده‏ايم. يك چيزهائى را بايد بر زبان نياورد ، بايد نگفت؛ اگر گفتيم ، برخلاف وظيفه عمل كرده‏ايم....

دیگر آنکه گویا شعارهای مردمی روز جمعه گذشته مرگ بر روسیه اسباب رنجش اربابان روسی شده و به ملاعلی هشیار و سر مشق دادند که بهرمانی قصد تغییر وی را دارد.

یکی از انتظارات دیکتاتور همیشه آنست که همه اطرافیان ویرا ستایش کنند و تملق گویند. همه این خودمحوران هنگامی که بر سریر قدرت هستند نمادی از عظمت افول ناپذیر و قادر مطلقه معرفی میشوند. سعی جیره خواران و بادمجان دور قاب چینان هم بر آنست که آتش این بزرگی و عظمت و جلال را بی پایان و ابدی نمایش دهند.

ویرا بزرگ ، بخشنده ، پدر ملت ، عاقل ، فرزانه ، مدیر ، مهربان ، مدبر و .... معرفی کنند و از وی اسطوره بسازند. مقام او را با هیچ مخلوقی همطراز ندانسته و القابی با صفات تفضیلی بوی اعطا نمایند.

تعجبی ندارد که عنوان جدید وی ان بیا الله شود.

Labels: