Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Tuesday, June 23, 2009
راه قانونی؟

ملاعلی خامنه ای در نماز جمعه 29/3/1388 تهران ، جان بلب رسیدگان را به "اصول و راههای قانونی" تشویق نمود!

صفت مشترک خودکامگان تاریخ معمولا جانبداری از قانون است. در واقع همه آنها قانون گذار امیال و انفاس دنیایی و باور بر آن دارند که خود "مظهر قانون" هستند. ولایت مطلقه فقیه از این قاعده مستثنی نیست و همه جیره خواران حکومت در هر لباسی و مقامی خود را قانون و فرا قانون میدانند.

تلویزیون پشم شیشه از "خرابکاری تروریست ها" خبر میدهد. رسالت مینویسد: رهنمودهای رهبری فصل الخطاب شد و رادان ژنرال ده ستاره و مجری خفقان رژیم میگوید: استفاده از سلاح گرم توسط تروریست ها انجام شده و نیروهای نظامی از سلاح گرم استفاده نکرده اند! علاء الدین بروجردی بنقل از فرماندهان سپاه اصلا زیر آن میزند که لباس شخصی ها را از سپاه پاسداران نیستند!؟

این اعترافات مزدوران رژیم نشان میدهد که لباس شخصی ها تروریست هستند.

وقتی فلان ژنرال سرکوبگر رژیم و یا نماینده مجلس فرمایشی "لباس شخصی ها" را انکار میکنند ، مجریان فرمایشات خامنه ای خود را به حماقت زده اند. لباس شخصی ها همان پیراهن قهوه ای های دوران هیتلر و ماموران بدون یونیفورم دوران استالین هستند که رکن و بازوی تروریستی رژیم های خفقان را بعهده دارند.

آقای رهبری ، کدام راه قانونی و کدام قانون که خود و جیره خواران و مزدوران دربارت آنرا قبول ندارند و نمیشناسند؟

امروز نه فقط برای ایرانیان آزاده بلکه به همه دنیا مسلم شده که اساس و بنیاد ولایت مطلقه فقیه بر پایه دروغ ، ترور ، کشتار و شکنجه استوار بوده و قانون چرندیاتی است که فقط برای سرگرمی مردم به مجلس فرمایشی تنقیه میشود. ماکیاولیسم ولایت مطلقه فقیه بخاطر ماندن بر راس قدرت از هیچ جنایتی فروگذار نخواهند کرد زیرا قانون فرمایشی خود را نیز قبول ندارد ولی تا کی؟ از استالین و هیتلر و پل پوت و آتیلا و چنگیز درس نگرفته اید؟

پرسش اصلی ایرانیان پیش از سر رفتن تتمه آبروی آقای رهبر این است که:

این لباس شخصی ها چه کسانی هستند؟ از کجا آمده اند و چه کسانی فرماندهی و آموزش آنها را بعهده دارند؟ منابع مالی و سلاح قتاله آنها را چه سازمانی در اختیار میگذارد؟ کشتار دانشگاهها کار کیست؟ تیرباران مردم بی سلاح در خیابانها را به دستور چه کسی است؟ مستشاران روسی با هلیکوپتر بر فراز آسمان تهران چه میکنند؟

Labels: , ,

2 Comments:
Blogger Farhad Heyrani said...
ورجاوند عزیز
در بلاگ نیوز لینک داده شد .

Anonymous Anonymous said...
آقای ورجاوند
برادر من در سپاه و شغل مهمی دارد و گاهگاهی از زبانش بعضی چیزها خارج میشود و ماهیت رژیم را نشان میدهد.
سوالات شما پاسخ خود را بهمراه دارد و همه میدانند اینها نیروهای اجیر شده و اغلب از ماموران خود سپاه و بسیج هستند. اگر اطلاعات بیشتر میخواهید از اقا مجتبی و شریعتمداری بپرسید. در مورد کارشناسان روسی میدانم که آنها در سپاه فعالیت زیاد زیاد دارند و در حقیقت آنها سپاه را فرماندهی میکنند
یکی که از دور دست بر آتش دارد