Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Friday, April 03, 2009
اصلاح الگوی مصرف

از چند ماه پیش که قیمت جهانی نفت پائین آمد و به یک سوم بهای گذشته رسید ، خبری از مداحان موسمی و مفتخوران آشوب طلب جهانی و بادمجان دور قاب چینان صورت شش تیغه و دستبوسان حرفه ای و چفیه بندان پشمالوی بیت رهبری خبری نبود که نبود.

گویا تخم تروریستهای موسمی و دیکتاتور های سنتی نظیر خالد مشعل حمسی و ملا حسین فضل الله لبنانی و نوریه گای نیکاراگویایی و کامپاره بورکینافاسویی (همان ولتای علیا) و کاستروی کوبایی و بقیه را ناگهان کلاغ خورد.

البته علت از جای دیگری هم بود و بدنبال افشاگریهای ماههای اخیر در مورد مفقود شدن میلیاردها دلار از کیسه ملت ، که مقصر را ظاهرا دکتر بی لیاقت احمدی نژاد معرفی کردند (ولی به در میگفتند تا دیوار بشنود) ، گویا شصت گربه دزده خبر دار شده و بخشش های مقام معظم رهبری متوقف شد. جمله "اصلاح الگوی مصرف" ظاهرا میخ آخر به تابوت صله ارحام رهبری تلقی شد و میرفت تا این صندوق صدقه و در حقیقت دزدی شرعی از کیسه ملت بسته شود.

در گیر و دار معامله های پشت پرده سیاسی با روسیه و چین و آمریکا ، سر و کله چاوز ونزوئلایی پیدا شده. اینبار مسئله پرداخت مستقیم پول نیست بلکه دلالی فروش موشکهای چینی و کره ای به ونزوئلا برای اعمال خلیفه گری برادر چاوز بر آمریکای جنوبی مطرح است.

گویا کار ملایان از خواندن خطبه صیغه و دلالی محبت به کار چاق کنی و فروش سلاحهای کشتار جمعی مبدل شده که خود نشانه " اصلاح الگوی مصرف " در قالب دسیسه های ویرانگر جهانی است. مسلما خرج و برج آنهم از کیسه پر برکت بیت المال خصوصی ولایت مطلقه فقیه تامین میشود!

Labels:

1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
بعقیده من الان دیگه فرقی نمی کنه که این دله دزدی ها قطع بشه یا نشه.. صدمه ای که ایران طی سی سال غارت و چپاول و کشتار خورده دیگه جـبران پذیر نیست

کیانوش