Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Sunday, July 27, 2008
آگهی

از همه آیات عظام و غیر عظام ، ریز و درشت ، دولوکس ، سوپر دولوکس ، حجج اسلام ، ثقۀ الاسلامهای پهن و باریک و عمامه 9 متری و 12 متری ، با رینگهای سیاه و سفید که همه آنها ادعای نزدیکی و پیوستگی و همسفره بودن و شرف حضور با خداوند منان را دارند و با توشیح امام زمان به چنین مقام و منزلت روحانی! دست یافته اند خواهشمندیم فورا التماس و التجایی و یا دست نیازی بدرگاه احدیت روا دارند و دل خداوندی را بدست آورند. شاید مغفرتی بر این سرزمین نفرین شده فرود آید و گرمای وحشتناک تابستانی را کاهش و اندک باران رحمت یا حداقل هوای مطبوع تری را بر این سرزمین و امت لعنت شده آن باز گرداند و این سرزمین را از خشکسانی محفوظ دارد.

همه میدانند که همه آیات و حجج و ثقۀ السلام و شیخ و شفیع ، انواع حدیث و حکایت و روایت را هم خوانده اند و بخوبی میدانند که فقط دعای معصوم و بیگناه به عرش و بارگاه خداوندی میرسد و نه دعای باران در نمازهای نمایش جمعه البته پس از شنیدن اخبار هواشناسی رادیو اسرائیل.

لذا اگر حلالزاده و یا نان حلال خورده ای یا حداقل کم گناهی (از معصومیت و بیگناهی گذشتیم) در میان روحانیت حاکم پیدا میشود دست دعا بر آسمان بگشاید شاید با شفاعت آن سر سفره پدر نشسته ، فرجی و باعث اجابت دعای نزول باران شده ، سدها پر آب و موتور های برق براه افتاده و چراغی یا حداقل پنکه های بیمصرف را روشن نماید که مزید تشکر است.

ساکنان ایران آخوند زده

Labels: