Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Sunday, May 18, 2008
اهل سنت

اینها مسلمان کش هستند و به خلفای راشدین توهین میکنند. سال پیش در مقر فرماندهی سپاه زاهدان عید عمرکشان راه انداخته بودند و خبر آنرا بصورت جشن ملی – مذهبی منتشر کردند. بزرگان اهل سنت را دستگیر و شکنجه و زندانی میکنند ، سعی در بدنامی سران اهل سنت دارند و مساجد و مکانهای مقدس اهل سنت را بمبگذاری میکنند و آتش میزنند و آنها را جاسوسان و ماموران سعودی و پاکستان و آمریکا و انگلیس مینامند ولی همه اهل سنت از ترکمن و کرد و بلوچ و عرب در تمام ایران دست آنها را خوانده اند و میدانند قضیه از کجا آب میخورد. ملاها میگویند 95 در صد ایران شیعه هستند و 5 در صد دیگر یهودی و نصارا و سنی. یعنی جمعیت اهل سنت را اولا در ردیف سوم و در ثانی نفوس ما را جزئی نشان میدهند. ما 6 میلیون بلوچ اهل سنتیم. بلوچ و ترکمن و کرد و عرب و حاشیه نشین خلیج هم کم از 15 یا 16 میلیون نیست. چگونه حداقل 16 میلیون مسلمان اهل تسنن را حتی کمتر از جهود و ارمنی معرفی میکنند یا شاید جمعیت ایران 400 میلیون است و ملاهای تهران و قم بدروغ 70 میلیون جا میزنند!؟

اینها تخمه ترکه همان رافضی ها هستند و خوارج که در صدر اسلام و در زمان محمد رسول الله از اسلام رانده شده و بعدها با امام و امامزاده سازی 13 قرن است بر این آب و خاک اربابی میکنند. امام زمان درست کرده اند ولی هیچ کس نمیپرسد این امام زمان از کجا آمد و کدام تاریخ نویسی سند و مدرک در مورد وجود وی دارد غیر از روایات چند رافضی دیگر.

ما سنی و شیعه نکردیم ، در صدر اسلام و مدتها بعد از آن نامی از سنی و شیعه نبود. یک آیه از قرآن پیدا کنید که در آن نوشته شده اهل سنت یا اهل شیعه. این دکانداران مذهبی بودند که امام سازی راه انداختند و هنوز هم ادامه دارد و هر ملای کنده کشیده قمی یکشبه به مقام آیت اللهی میرسد. 5 تن درست کرده اند و حسین مسلمان کش را با نبی الله در یک ردیف میآورند. یکجای تاریخ اسلام را به دنیا نشان دهید که خلیفه مسلمین علی و فرزندانش ادعای امامی کرده باشند و خود را امام شیعی نامیده باشند غیر از دهان نجس یک مشت ملای معلوم الحال.

اهل سنت را به فقر و فلاکت انداخته اند. در هیچیک از ولایاتی که اکثریت با اهل سنت است یک کارخانه و یا کارگاه تولیدی نیست و اگر هم کارگاهی زده اند فقط از خانواده سپاه و بسیج غیر بلوچ در آن کار میکنند. برای ادامه تحصیل جوانان بلوچ اشکال تراشی میکنند. این بیچارگی به بلوچستان ختم نمیشود و در تمام استانهای سنی نشین یک کارخانه و یا صنعت نیست و حتی به کشاورزان سنی کود شیمیایی و علوفه نمیدهند. از کفران وجود نحس ملاهاست که آب هم قحطی و خشکسالی شده. 80 در صد جوانان بلوچ بیکارند و در حقیقت کاری پیدا نمیشود که بکنند. شرف و نفسشان هم اجازه نمیدهد که مثل پاکستانیها نوکری عربهای خلیج را بکنند. اینها راهی نگذاشته اند بجز آنکه ملت را عاصی و به وارد کردن قاچاق ترغیب و تشویق. کردها از عراق و ترکیه ، بلوچها از پاکستان و ترکمن ها از روسهای دم بریده و اهل بنادر هم از شیوخ خلیج. مردم آب و نان میخواهند ، وسایل زندگی میخواهند ولی اینها میگویند بلوچستان کشش صنعتی و توسعه ندارند! عده ای گرسنه و مفلوک را وادار به قاچاق کشی کرده اند و زیر پوشش وجود و مبارزه با همین قاچاقچیهاست که در نقاط سنی نشین ایران سپاه و ارتش را گسیل داشته و خانه بر سر مردم خراب میکنند و ما را از سگ نجس تر نشان میدهند. ما را خائن جلوه میدهند و یاغی و راهزن و قوای آدمکش و آدمخوار سپاه و ارتش را منجی امت.

مهماندار ریگی طوری با تالم و نفرت درددل میکرد که گویا از دشمن خونی یاد میکند!

Labels:

2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
هیچ دسته و گروه و مذهبی حتی خود شیعه ها رو ندیدم که این دولت از دست خودش راضی نگه داشته باشه ....احترام برای هیچ کسی قائل نیست

Anonymous Anonymous said...
دوست عزیز تنها هموطنان سنی نیستند که رنج میبرند و با فقر دستوپنجه نرم میکنند شمش در مورد عمر کشان اینان نه مسلمانند نه انسان این رسم در زمان حکومت سابق ممنوع بود