Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Thursday, September 20, 2007

اکثر ایرانیان وطن پرست و نه ملا پرست در استرالیا و سراسر جهان میدانند جمهوری اسلامی با پرداخت مبالغ فراوان و تلاش محرمانه در حال ایجاد شبکه جاسوسی و تروریستی در سراسر جهان است. میدانند چه افرادی و با چه چهره های ظاهرا شسته و محجوبی تحت پوشش دانشجو و با نامهای پوششی و پاسپورت ویژه در تمام کشورهای جهان پراکنده شده و شبکه خبری و اطلاعاتی تشکیل داده و از جانب سفارتخانه ها یا همان لانه های فرماندهی وحشت و ترور در آن کشورها تغذیه مالی و سرپرستی میشوند. میدانند که دانشجویان معترض صنفی دانشگاه های ایران در زندان اوین (دانشگاه ترور و شکنجه جمهوری اسلامی) و سایر خانه های امن حکومتی ، چگونه دایما تحت شکنجه وحشیانه روحی و جسمی و حتی جنسی قرار دارند و بخوبی میدانند منظور از تشکیل ستون پنجم در خارج از مرزهای ایران آخوند زده چیست و چه اهدافی را دنبال میکنند. اینان سر خود را زیر برف کرده و انتظار دارند دیگران آنان را نبینند.

امروز جمهوری اسلامی در قریب به اتفاق کشورها صد ها لانه جاسوسی و عملیاتی بمنظور نفوذ در میان جوانان ایرانی و غیر ایرانی، چه مسلمان و چه غیر مسلمانان مزدور را برای اجرای منویات ضد بشری و تروریستی دارد. اکثر اینان مامور سازمانهای متعدد اطلاعاتی مخوف یا وابسته به خاندان ابر ثروتمند روحانیت حاکم و سپاه محافظ آن هستند و سعی جمیل در جلب هر ناراضی محلی را دارند.

آقایان محترم! این پنبه را از گوش خود درآورید که کشورهای غربی نه جایگاه شما و نه مزدوران سببی و نسبی و یا سمپاتیک شماست. این پنبه را از گوش درآورید که ایرانیان وطن پرست اجازه نفوذ شما را به حریم زندگی آرام خود را بدهند. هر ملک و سرزمینی خارج از ایران ، سرزمین خداست ولی آخوند مالک آن نیست و هیچ کس بشما جنایتکاران تروریست و آدمکش اجازه خرابکاری و نفوذ در آسایش و آرامش آنرا نمیدهد.

شاید لازم به ذکر چند نمونه برای یادآوریست ، از لبنان و عراق و افغانستان و فیلیپین و ترکیه گرفته تا نئونازیهای آلمان و گرسنگان کوبا و مردم بومی شاخ آفریقا و روسیه و حتی بومیان ساده استرالیا. از ابوسیاف گرفته تا طالبان و چچن و القاعده و حزب الله.

در غرب اخبار آزاد و توان شناخت و برداشت آزاد اندیشان ایرانی از وقایع ایران و جهان با شستشوی ذهنی و استحمار مذهبی مشتی از خدا بیخبر قدرت پرست مقلد و میمون بیت رهبری مطلقه تفاوت دارد. خوب میدانید که مردم آگاه ولی زندانی استحمار و ترور و شکنجه داخل ایران برای شما تره خورد نمیکنند چه رسد به ایرانیان روشنفکر خارج از وطن که اعمال و افکار شما را ننگ بشریت و توهین به آریایی بودن خود میدانند.

چگونه شما اجازه دارید مزدوران ریز و درشت را بعناوین مختلف در دانشگاه های ایران مستقر و از آنها بعنوان خبرچین و جاسوس و چماق بدست استفاده کنید ولی ایرانیانی که بخاطر شرم از اعمال غیر انسانی و ضجر آور شما و یا چرندیات مزخرف و پروپاگاند دولتی شما با هزاران مصائب و مشکلات ، نقطه امن و سالمی را در خارج از ایران برای آینده خود و فرزندان خود فراهم آورده اند باید دست روی دست بگذارند و ایجاد و توسعه ترور و شبکه های جاسوسی برون مرزی شما را ندیده بگیرند و ساکت باشند؟

در متن ظاهرا خبری که در واقع سند سرپوش گذاشتن بر اعمال و نیات این مزدوران در استرالیا یا سایر کشورها توسط خبرگزاری بین المللی بازتاب ، بفرماندهی سردمدار بیلیونر اخراجی سپاه پاسداران ولی فعال در به خفقان کشیدن مردم ایران منتشر شده کاملا مشهود است که واقعیت وجود مزدوران و سر سپردگان رژیم را نه فقط مشخص بلکه تائید میکند که ماموران و جیره خواران رژیم جمهوری وحشت و ترور مانند غده ای سرطانی در حال گسترش در تار و پود جامعه کشورهای جهان آزادند.

دست از سر ایرانیان خارج از کشور بردارید و بگذارید زندگی خود را با آرامش بگذرانند و اگر به ارسال عمال جیره خوار وابسته ادامه دهید آنوقت تمام ایرانیان مقیم خارج کوس رسوایی شما را بر سر کوی و بازار جهانی خواهند زد. طینت زشت و پلید خود را زیر همان چهره حق بجانب خود نگهدارید که در خارج از حیطه خفقان داخلی شما بازار و مشتری ندارد و اگر بار دیگر نام ایرانیان بیگناه را برای ترور شخصیت آنها بکار بردید ، نام مزدوران و جیره خواران نورچشمی براحتی قابل انتشار است.

پ. ن. تصویر این اعتراف نامه خبرگزاری دولتی بازتاب که بشدت جند مفهومی و به قدرت جادوی سانسور به نامفهومی بیشتر میزند را برای ثبت و عدم دستکاری آتی دژخیمان ام القرا ، آورده شده است.












Labels: ,

1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
ورجاوند عزیز
چند سال پیش نوردیده همین صاحب امتیاز بازتاب ژنرال 5 ستاره ج.ا. با تمهید و برنامه قبلی به آمریکا پناهنده شد. در مدت اقامت بطور محرمانه شروع به سازمان دادن یک تشکیلات زیرزمینی برای شناسائی مخالفین جمهوری اسلامی و بخصوص فامیل و وابستگان آنها در ایران نمود و تیمی 50 نفره را در سراسر آمریکا و بخصوص در دانشگاهها برای رسیدن به این هدف و با پخش مقادیر زیادی دلار و ریخت و پاش فراوان رهبری میکرد و در عین حال بطور نمایشی در مصاحبات مختلف با خبرنگاران روبرو و از سیاست های زیر پرده سپاه پاسداران و لی در حقیقت توجیه قدرت سپاه در ایران و خارج و اینکه حتی دست در رهبری مملکت دارند میگفت
پس از مدتی مردم متوجه شدند آنچه وی میگوید در حقیقت کپی مقالاتی است که در روزنامه های رژیم نوشته میشود و این خلف حرامزاده چیزی زیادتر از آن نمیگوید
کم کم سیا مشکوک شد و تا خواست دنبال پرونده ایشان را بگیرد به آمریکای چنوبی فرار و از آنجا به ایران و به دامان پاپا محسن بازگشت. اینها مدتهاست در خیال نفوذ در قشر ایرانیان مخالفند و اکثر قریب به اتفاق آنها از اقوام آخوندهای حاکم و فرماندهان سپاه و نیروهای امنیتی ج.ا. هستند
آنچه شما نوشته اید کاملا مستند و بیدار کننده است
ح. منصور