Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Sunday, September 02, 2007
حوری سازی زمینی

مژده به عیالات متعدده ، فاطی کماند­و­های مسلحه ، صیغه­ جات منوره ، حاجیه خانم­های مومنه، هووهای مکرره و سکینه سلطان و رقیه و خدیجه و بتول خانمهای اسبق و سی سی و ژاکلین و جوجو و بتی های جدید و بخصوص اهل بیوت و منازل آیت الله ها و حجج الاسلام و ثقه الاسلام های قارچی شکل در ایران اسلامی. مژده

تا دیر نشده و حریفان پیشی نجسته اند ، از طریق مجاری سیاسی و فرهنگی! و بین المللی و یا تحت هر عنوان الهی و غیر الهی دیگر و خیلی سریع بلیطی برای مسافرت به آمریکا تهیه نموده و از مواهب دنیوی و اخروی آخرین مدل زیبائی جدید تحت عنوان علمی vaginal rejuvenation یا همان "حوری سازی زمینی" برخوردار شوید که مزید تشکر اهل تدین و معممین مبین ولایت فقیه و ریزه خواران موسمی است و آقا هم برای تمزمز دنیوی لذات اخروی ، اجازه فقهی صادر فرموده اند که قربت الی الله دارد.

بشتابید تا هووها رو دست بلند نشده و از آن مطلع نیستند، همین امشب حاج آقا را راضی کنید! و اشاره کنید که با این مسافرت میخ اسلام بهتر فرو میرود. بشتابید که بلیط ها در حال نایاب شدن هستند. سفارت سوریه اسلامی حافط منافع امت ولی فقیه در آمریکا آماده صدور ویزای سیاسی تحت ملیت سوری نیز هست.

Labels:

3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
من که زبان انگلیسی شکسته بسته دارم نفهمیدم جریان از چه قرار است اگر منظور همان وصله پینه کردن است که بهترین حکیمان پینه دوزی را در همین تهران در اختیار داریم و اگر این نیست پس لطف میکردید و ترجمه مطلب را هم مینوشتید
یک کنجکاو

Anonymous Anonymous said...
eeeee. esme manam to postetoon booood:D

Anonymous Anonymous said...
نگران نباشید آقای یک کنجکاو منظور همان پینه دوزی دم و دستگاه فاطی کمانودها و نمونه های آن است.
من هم با این رفیق کنجکاومان هم عقیده هستم. در ایران اسلامی به برکت هشت سال جنگ باطل با باطل علم پینه دوزی هر نقطه بدن به اوج شکوفایی رسیده.
اون چند باری که حقیر عاظم ایران بودم در پرواز برگشت همیشه ایرانیان جویای زیبایی را می دیدم که با بینی های وصله شده یا چشم های دریده در پروازهای برشگت به تعداد وفور ما را همراهی می کردند.
درضمن فاطی کماندوها برعکس باید سوراخ گشاد کنند چه همخوابگی با اعراب بومی در دیار اسلامی آریایی برای خواهران کماندو درد آور خواهد بود.