Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Tuesday, August 21, 2007
رهبر؟

پس از مرگ خمینی این توهم را در مفز ایرانیان پدید آورده اند که رهبر ایران و جهان و بقول مداح قمی ، رهبر زندگان و مردگان جهان اسلام شخصی بنام سید علی خامنه ایست. در مکاتبات دولتی باید نام وی ذکر شده و در هر اداره ای نصب تصویری از وی با آن سلف عقب افتاده ذهنی دیگر ، اجباری است. بر هر کوی و بازاری تمثال بی مثال ملا علی پوششی بر دیوارهای شهر و روستاست. خیمه شب بازی و نصب تصاویر و اظهار ارادت ظاهری تنها نشانه ایست که این آلت دست معتاد را خوشحال و زنده و بر راس قدرت نشان میدهد ولی هم خودش و هم اطرافیان نزدیک بخوبی واقفند که ملا علی پائین خیابانی مترسک تقریبا هیچکاره ایست که شمایل بی بدلیلش مانند لولوی سر خرمن بر سینه دیوارها نصب شده و روی کاغذ برای خالی نبودن عریضه از وی و عنوان مسخره رهبری یاد میشود. هر چند برای وی همین کافیست و جسم فرسوده ویرا با ضرب تریاک ناب خراسانی و روح بیمار ویرا با کلماتی که خودش میداند فقط تملق و چاپلوسی محض است ، زنده و بر قرار نگهمیدارند. ملا علی خوب میداند آنها راه خود را میروند و کاری به حرفهای بی سر و ته و افکار مالیخولیائی "رهبر" ندارند و ملا علی میداند همه به وی دهن کجی میکنند و کرکسان اطراف فقط تابع قدرت و پول فراوان حاصل از نفت بی حساب و کتاب هستند و حتی درآمد کل استان خراسان و 3600 کارخانه و مزرعه و موسسه مالی وابسته با آستان رضوی (ارث پدری سید علی به زعامت و حضانت واعظ طبسی) نیز جوابگوی طمع ورزیهای دستمال یزدی بدستان داخلی هم نیست ولی جیره خواران از شرق و غرب را باید راضی نگهداشت وگرنه با دریافت مبلغ بالاتری ، همگان کعبه عوض کرده و دشمنان خونی وی خواهند بود.

دستبوسان خارجی عموما دیکتاتورهای هم پالکی هستند. از کره شمالی و چین و روسیه و بلاروس تا خودفروشان آفریقائی و وطنفروشان لبنانی و سوری و فلسطینی و جوجه چپیهای مثلا سوسیالیست ولی خوشگذران آمریکای لاتین که روز بروز تعدادشان نیز رو به افزایش است ، مایه تسلی خاطر وی و تبلیغات رژیم هستند و فقط با کیسه های دلار تن به مغازلات کراهت انگیز مثلا سیاسی با وی میدهند که دنیا دنیای پول است بخصوص پول بی حساب و بی صاحب نفت دریغ شده از ملت ایران.

معممین و لباده پوشان قمی و قبا بر شانه های مشهدی و نعلین اندازان تهرانی را نیز نباید از قلم انداخت که اگر روزی بر منبری حتی خصوصی اشاره بر آن زنند که سید علی کاره ای نیست ، حکم شکنجه و زندان و اعدام را بر چنین ملائی که ولایت فقیه را نشانه سفاهت بداند بر خود و خانواده خریده است. سیاست آنست که کیسه چاپلوسان پلاس شده اطراف بیت را باید همیشه پر نگهداشت که آخوند را تغییر جهت قبله دادن از آب خوردن آسانتر است و عذر تقیه ، اجازه این تزویر ریائی را میدهد.

از مکلل ها خیال راحت تر است که میتوان سر سبز آنان با اتهام ارتداد و جاسوسی بر باد داد که مبادا کسی زبان سرخش بچرخد و زمزمه کند مگر ما میمونیم که مقلد باشیم!

گرداننده سیاست داخلی و خارچی امروز ایران سران سپاه پاسداران هستند و از عکس العمل مزدوران رژیم چنین بر میآید که تشکیلات اطلاعاتی آمریکا ، تازه سر افعی را پیدا کرده و درست به هدف زده است.

Labels: , ,

5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
در آن جزیره فقط تصویرهای روی دیوار / هر از گاهی عوض میشه / تغییر دیگری نیست.

Anonymous Anonymous said...
2ta post gheybat dashti , yani nayoomadi behem sar bezani amooooooooo

Anonymous Anonymous said...
haletooooon khobe???

Anonymous Anonymous said...
vaaaaaaaaaaay .. khaili narahat shodam .. eshala ke bala dore ... movazebe khodetoon bashid amoo jan

Anonymous Anonymous said...
shayaaaaaaad omide pahaye chobi ro ham az dast dade bashaaam , che ghad bade adam bedoonne omid zendegi kone