Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Tuesday, July 10, 2007
سیاه بندی تروریسم

در خبرها آمده بود که ابوعمر البغدادی یکی از تروریستهای القاعده ملایان قم و تهران را شفاها تهدید نموده که اگر این نکنی ... آن میکنم! قدر به عقب باز گردیم ، حدود 500 نفر از اعضای القاعده و خانواده های آنان پس از هجرت (بخوانید فرار) از مرز افغانستان و پاکستان وارد ایران شدند و بلافاصله مورد مهمان نوازی خامنه ای و تحت حفاظت خاص سپاه پاسداران قرار گرفته و آزادانه در ایران زندگی کرده و یا میکنند و حتی فرزندان آنها در دانشگاههای ایران مشغول تحصیلند. یکی از این تروریستهای معلوم الحال همین جوانکی است که امیرالمومنین و المومنات ، سرور کائنات و خلیفه بعدی جهان را ظاهرا تهدید به تنبیه کرده است!

مدت زیادی نیست که ابوعمر البغدادی (که در اصل سوری است) با دعا و وعده های رهبری و چمدانی پر از دلارهای نفتی سوقاتی ایشان و کامیونی مملو از مواد منفجره با سلام و صلوات وارد عراق شده و پس از ورود از طریق عوامل ایران و سعودی و سوریه و سازمانهایی که محرمانه ولی تحت فرمان دول متبوعه خود هیزم آور آتش جنگ در خاورمیانه و همگی آنها ظاهرا دم از بی اطلاعی و بیخبری از همه وقایع میزنند ، قرار گرفته و نیازهای تروریستی وی و سایر آدمکشان بالفطره و فعال القاعده ، مستقر در عراق و افغانستان را برآورده میکنند.

ابوعمر همان کسی است که برای سر سربازان آمریکایی در عراق جایزه گذاشت که صد البته منبع این صله از دست و دلبازیهای دیکتاتوریسم ریشه دار در خاورمیانه و میلیونها دلار پرداخت ماهانه همان اربابان نفتی تامین میشود.

دو هفته پیش ارتش آمریکا اعلام نمود که اسنادی در اختیار دارد که نشان میدهد تهران توسط عمال تروریست سپاه المهدی برای کشتن سربازان آمریکایی جایزه تعیین کرده است که طبق معمول متعارف سردمداران حکومتی آنرا ادعای پوچ و تبلیغات کذاب دشمن! نامیدند.

حال همین مزدور دست پرورده و تربیت شده سپاه پاسداران رهبری ، پدر و ارباب ترور جهانی را تهدید به اقدامات تروریستی در خاک ایران نموده است. شیره مالی به اینجا هم ختم نشده که مهلت قانونی! هم برای آن گذاشته که ... و الا فلا....

از دو حالت خارج نیست:

1- بودجه و مستمری پرداخت نشده و حق و حساب دادن به این عالیجناب سیاهپوش مدتی است به تعویق افتاده است. {مورد آموزگار و ذکی یمانی و سایر وزرای نفت اوپک در معامله با تروریستهای فلسطینی را فراموش کنید}

2- برای پاک و منزه نمودار نمودن دامان آلوده تهران به خون هزاران بیگناه عراقی ، سیاه بندی و شامورتی بازی آخوندی و نعل وارونه زدن لازم آمده که: آهای پوپولیسم جهانی کجائید ؟ ببینید حتی ما فرشتگان آسمانی هم مورد آماج القاعده هستیم!

تا بحال شنیده بودید که این تروریست آن تروریست را تهدید کند؟!

Labels: ,

1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
درود بر ورجاوند عزيز
خسته نباشي