Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Sunday, July 01, 2007
تیر ماه ، آغازی بر بیداری

اگر خلیفه اعظم دارالظلم و ام القرای جهل و تخطئه ، لحظه ای از بهشت نشئگی ملای طبسی ، مالک خراسان بیرون آید ؛

اگر زخم جسمی و روانی دوران جوانی و حرارت دلچسب آتش سینه کفتری درخت نارنج و عطر ملکوتی گل کوکنار اجازه دهد ؛

اگر دنیای لذت قدرتمداری و خودمحوری همراه با دود و دم هپروتی رخصت فکری عطا نماید ؛

اگر بوی تعفن فساد از زیر شکم تا مفرق گذشته مولایان برتر قوم و حماقت گنجشک مغزان حوزه فرمایشی قم و مشهد دمی فرو نشیند و جهان را با دیدی واقعی بنگرند، در مییابد که موالی اسیر که آنان را ملت ایران مینامی از تو و اسلام دروغین و توطئه های درون و برون مرزی تو جان بلب آمده و آماده انفجار بزرگ و رستاخیز واقعی هستند.

با کلمات کودک فریبانه خود در آغاز امسال دم از ملی گرائی و بازگشت به ملیت زدی ، چرا از خود و سایر مفتخواران مجیزگو و جیره خوار حکومتی شروع نمیکنی و این پوشش سیاه و نفرت انگیز که سمبل سلطه عرب متجاوز به آب و خاک و ناموس ایران و ایرانی است از تن در نمیآورید و لباس ملی ایران از نمونه کرد و بلوچ و لر و گیلک و خراسانی و .... نمیپوشید؟

نکند ، خدای ساخته دست خوارج نه فقط عربی میفهمد بلکه ، چشمانش هم پوششی غیر از لباس عرب بدوی را نیز بر قامت مفسدین نمی پسندد؟

استحمار فکری شده گان هوی و هوسهای دنیوی آن ملائین سیاهپوش کاملا به غیر انسانی و ضد ایرانی بودن شما مفتخواران 1400 ساله تاریخ ایران پی برده اند و با عقلی سلیم به گفتار ، کردار و پندار کثیف شما که ملت ایران را با سرعت به ژرفناک تاریک تاریخ سوق میدهد نه فقط پوزخند تمسخر میزنند و بر خود تاسف میخورند بلکه به آرامی راههای مقابله با شما مرده خواران تاریخ تحریف شده را در مییابند.

زمان آن رسیده که به حماقت خود اقرار کنی و به فراست ملت بزرگوار ایران ، باور.

Labels: , , ,

1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
Masterful. Bravo.