Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Tuesday, May 01, 2007
پیامی به مراجع تقلید شیعه!! ؟

هنوز گروهی ، مختصر باوری دارند که مرجع تقلید ، مرجع تقلید است و اطاعت از نظر و حکم او اطاعت از فرمان خداست. روی سخنم با شما گیوه نو کرده های قم و تهران است. شاید ملت نداند ولی همه شما بخوبی میدانید که سید علی پایین خیابانی مرجع تقلید نیست و از نظر اهل حوزه و شعور عقلی صلاحیت مرجعیت را هم ندارد. ترستان از چیست؟ مقام ؟ منزلت؟ مال دنیا؟ آخرت؟ ... شما که عمرعاص وار همه چیز را فروخته اید. نوکر و مقلد سید علی هستید یا رهرو علی؟ مسلمأ سلطان محمود نیستید و مبرهن آنکه خدای سلطان محمود هم نیستید.

کجایید زعمای مذهب؟ در کدام سوراخ خزیده اید مراجع تقلید؟ مگر از مال دنیا چقدر میخواهید تا مانند ملای شیرازی فتوای تحریم دهید. یا آنقدر سید علی سیرتان کرده که سطح مشاعرتان از لبه زنارتان بالاتر نمیرود. تقیه تا کی ، ترس و وحشت تا کی ، خدا ترسید یا بنده خدا ترس؟ چلاق ناقص العقلی در ولایت است که از همه شما مراجع تقلید ترسو و بیغیرت چنان نسق گرفته ، که وظیفه شرعی (اگر به خدا و مذهب او اعتقاد دارید) خود را بمال و منزلت دنیا واگذار کرده اید. این همان نا انسانی که در کشتار سینما رکس آبادان با شقاوت و بیرحمی شاهد برشته شدن مردم کوچه و بازار بود و آنرا بزرگترین افتخار زندگی خود میداند. لایشعری که به پشتوانه دستبوسان برده صفت بیمایه ای نظیر احمدی نژادِ عقده ای و نام و شهرت و قدرت پرست ، خواسته های کودکانه و ضد بشری خود را فرمان خدا و راه خدا نام نهاده است. مگر همین شما نبودید که نقل قول از حسین میکردید که: اگر مسلمان نیستید لااقل آزاده باشید. به کدام اسلامتان مفتخرید. به اسلامی که سگان وحشی ولایت سفیه زن و مرد مسلمان را رنج و شکنجه میدهند و تحقیر میکنند. به مزدورانی که عقده های روحیشان کم از اربابان عنن عمامه دار و محجوران فاسق و مهدور الدم نیست. چرا در مقابل ظلم و تعدی مزدوران ولی سفیه خاموشید؟ از دادگاه روحانیت میترسید که مانند شمشیری بر سرتان تیغ تیز نهاده. از بند 209 زندان اوین بدتر نیست که گردانندگان جیره خوار بارگاه علی چلاق ، انسانیت و بشریت را بدور انداخته و جامه مثلا اسلامی پوشیده اند. بخوبی میدانید که داشتن یا نداشتن حجاب برای رژیم مطرح نیست بلکه حقارت و در یوزگی و بندگی و بردگی کورکورانه مورد نظر است. بخوبی میدانید احمدی نژاد دنباله رو فرامین ارباب بافوری و خاکستر نشین است و دستورات او را طابق النعل بالنعل اطاعت میکند. همه شما آگاهاهید که عنن بافوری چلاق، نه اسلام را میشناسد و نه به اصول و احکام آن عمل میکند. انسانیت و اسلام برای او فقط در راس قدرت شیطانی ماندن خلاصه میشود.

آغایان علمای اعلام از خود پرسیده اید که چگونه مردم عادی برای دفاع از دراویش قادری تا پای جان ایستادند ولی از نوه بروجردی که ظاهرا دم از حق و ناحق میزد، حمایت نکردند. این انزجار مردم را از طبقه روحانیت است. آنان فرقی بین آخوند خودفروخته وابسته به بارگاه علی چلاق و آنکه خود را روحانی واقعی نشان میدهد نمیگذارند و جملگی روحانیت و آخوند و ملای دروغین و مبارز و فاسد و فاسق و ژیگولو را با یک چوب میرانند. مردم کوچه و بازار بخوبی فهمیده اند که روحانیت حرفه ایست مزورانه و آخوند کسی است که آگاهانه خود را میفروشد نه مانند اهل شهرنو و از روی احتیاج و عسرت. سکوت امروز شما ثابت میکند که روحانیت از شهرنو نشینان هم کمتر است. فاحشگان مذهبی که مال و منال دنیا را بر فرامین الهی ترجیح میدهید. به سید علی بیعت میکنند و از مولای سید علی رو بر میگردانند. چرا خاموشید؟ شکمتان سیر است؟ یا دکان الوهیت مشتری ندارد؟ لااقل شرافت انسانی خود را نفروشید! حجاب در کجای دین اسلام اجباریست. مگر اعمال عقیده اجباری میتواند منشا الوهیت داشته باشد. مردم کوچه و بازار از این مرجعیت دو رو و دو رنگ خسته و بیزار شده اند. بخود آیید ، بیدار شوید ای خفتگان بتقصیر. گزمه و عسس خونخوار حکومتی بیداد میکند و شما مثلا مراجع تقلید ساکت و خاموش؟ طرفدار عدلید یا سید علی؟

این همان اسلامیست که میخواهید به دنیا صادر کنید؟ توحش و شکنجه و زور و تحقیر. این پیام واقعی سال جدید علی چلاق است؟ کشتار و اعدام و ناقص العضو کردن مردان مبارز کافی نبود که زنان را گیسو میبرید و خفت میدهید و روح و جسمشان را آزار میدهید؟ یا این تصدیق واقعی حرف آن حرامزاده هندی است (لعنت خدا بر او باد) که اسلام یعنی آخوند؟ شکنجه و ترور و وحشت و تحقیر یعنی راه بخدا رسیدن؟ این همان اسلامیست که قرار است انسان را بجایگاه خدا ببرد؟ پشت هم اندازی و دروغ و تزویر قبل از انتصابات ریاست جمهوری و مهرورزی این تیر خلاص زن یعنی اسلام؟ این اسلام ادعایی جدید ملا علی پایین خیابانی چیست و از کجا آمده؟

با این سکوت مسئله انگیز من تفاوتی بین شما شیاطین کاسبکار و دکانداران نان بنرخ روز با فاحشگان سابق آنسوی دروازه قزوین نمیبینم. هر دو از یک قماشید حداقل آنان با خود و نفس عمل خود صادق بودند.

یا فتوا به قصور مشاعر دهید و این دیوانه معتاد و عنن را تکفیر و عزل کنید یا از همه شما در پیشگاه خدا و تاریخ بعنوان خود فروختگان عمامه دار ، نام برده خواهد شد. بترسید از آنروزیکه نه نادر بجا مانَد و نه نادری.

پاینده ایران

Labels: , ,

4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
از این اوباش و جماعتی که نان خود از بی خردی مردم در میآورد نباید انتظار روشنگری یا دفاع از حق داشت

Blogger مرد پیر said...
درود
کدام مرجع کدام تقدس
مرجعیت نفت را می گوید
تقدس دلار و بمب اتم
چه کشکی جه دوغی چه ماستی
مشتی شارلاتان
در عرصه حکومت
همین ولاغیر

Anonymous Anonymous said...
کدام مرجع ؟
یعنی واقعاً این یک مشت اراذل و اوباش و نکبات ، قابل ِ اندرز هم هستند دوست ِ عزیز ؟!
حیف ِ وقت تان نیست که صرف ِ پندار ِ آدم بودگی ِ این زادگان ِ اهریمن - صل الله علیه و آله و سلّم - می کنید ؟

Anonymous Anonymous said...
سنگسار رو دوباره گذاشتم
ایمیلت اشتباه است