Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Saturday, January 20, 2007
جام تلخ تاریخ
بنا به شواهد موجود در طول عمر 28 ساله جمهوری اسلامی و بنا به اسناد تاریخی تا کنون برای دو نفر داروی تلخ تجویز شده و هر دو پس از در دست گرفتن و تجربه جام تلخ ، ریق رحمت حیات سیاسی را نیز سر کشیده اند.

این جام تلخ به گلوی خودکامگانی واریز میشود که غرور کاذب داشته و دارند و خود را ابر مردان نظامی، سیاسی یا مذهبی جهان دانسته و تصور بر آن دارند که ولایت مطلقه و عنان افکار عمومی مردم جهان را در اختیار دارند و دنیا در خواب است و آنها بیدار و این قدرت توهمات امیال درونی و متفرعن بیمارگونه آنان است که کون و مکان را بگردش در میآورد.

محتویات مجازی این جام چیزی نیست بجز واقعیت. تلخ دارویی که دیر یا زود اثر تریاق خود را به کام تمام خودمحوران نشان داده است.

با نوشیدن این جام ملایان حاکم قبول زحمت شرعی نموده و تایید کرده اند که غلط کرده و غلط تصور نموده و آنچه کرده اند بدون تعقل و مداقه و دقت و فقط بنا به مصالح و مطامع شخصی و نفسانی بوده و راهی را دنبال کرده یا عمل نموده اند که از ابتدا و پایه و اساس غلط و اشتباه بوده است. توابانی هستند که بر اریکه بالاترین مقامات دنیوی تکیه زده فقط با همین جام شوکران راه رهایی مییابند و بناچاری خودکشی میکنند.

مدتی کوتاهی به پایان دو ماهه مرحله اول تحریم جمهوری اسلامی مانده است ولی هنوز گامی مثبت توسط سران منگ جمهوری اسلامی برداشته نشده غیر از سفیهانه شاخ و دندان نشان دادن.

وعده های بی پایه و اساس و شعارهای پوچ و تو خالی و تراوشات موهومی مغز علیل رهبری در سالهای اخیر ، هر انسان آگاهی را به تفکر در عاقبت سیاه این مالیخولیا وادار میکرد و هم اکنون آثار شوم این افکار سیاه و رویای خلیفه گری جهان چهره خود را با چنگ و دندان و واقعیت ملموس خود را نشان داده است.

البته هنوز راه دیگری نیز وجود دارد و آنهم نابودی کامل ایران است. وسوسه نابودی نفوس و ویرانی ایران را نیز در افکار احمقانه و علیل سران سپاه پاسداران میتوان مشاهده نمود و دایم اجرای آنرا توسط دست آموز خود احمقی نژاد به خفتگان به تقصیر و سران رویا زده نظام تزریق میکنند.

با آنکه مسلم میدانند اگر جنگی در گیرد برق آسا و بنیان کن و ریشه برانداز و در مدت کوتاهی نه نادر بجا میماند و نه نادری ، باز هم با تبلیغات دروغین مردم را فریب میدهند که چنین میکنیم و چنان.

آقای رهبر بیدار شو و عنان آینده ملت در بند ایران را به دست ناتوان احمقی نژاد و اربابان جنگ طلب پشت پرده قرار نده.

مگذار حماقت ناشی از غرور داشتن چند اسباب بازی جنگی که توهم بر آن دارند سرنوشت ساز و سد سکندر مقابله با تسلیحات مرگ آور و خانه برانداز سایر ساکنان دهکده جهانی است، آتش بی مهار خود را به زندگی ایرانیان در بند اسیر موهومات تو و سایر خودکامگان جاری سازد.

مرگ عقاید ارتجاعی و بدعت "شیعه خمینی" و رویای خلیفه گری جهانی مدتهاست فرا رسیده است.

از سلف خود تبعیت کن و جام زهر تاریخ "واقعیت" را بالا بکش.

آخر خط خیلی نزدیک است.
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
ورجاوند عزیز
این ملت ایران هستند که باید بیدار شوند
نه سید علی و تحفه
بیداری اینان همانا منجر به رسمیت بخشیدن جنایاتشان خواهد شد
متاسفانه؟