Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Thursday, January 11, 2007
گویا، شاید، اگر

گویا دولتمردان دنیای آزاد بخصوص آمریکا بعد از سالها کم کم چشمان خود را از خواب غفلت باز کرده و بیدار میشوند. شوخی گرفتن تازه بدوران رسیده های قرن بیستم را خاتمه ای در آغاز قرن بیست و یک را لازم است.

بازیهای پشت پرده و بده و بستان های پنهانی و لاس خشکه سیاسی آشکار و حتی باج نفتی دادن و بالا بردن مصنوعی بهای نفت خام بجای آنکه ملایان خودمحور را تشویقی بر متمدن شدن و احترام گذاشتن به حقوق ایرانی و سایر ملل باشد مایه خود بزرگ بینی و جری تر شدن و زنجیر پاره کردن و پاچه گیری بیشتر آنان شد. با دستور شخص خلیفه اعظم بود که بطور علنی ترورهای داخلی و خارجی را افزایش دادند.

پایگاههای آموزش تروریست بین المللی در ایران و حتی در خارج برقرار کردند تا جایی که هنوز افراد ارشد القاعده آزادانه در ایران زندگی میکنند.

کشتار و محدودیت بیشتری برای اقلیت های مذهبی از سنی و بهایی تا دراویش قادری را شدت داده و ده ها مسجد اهل سنت را به آتش کشیدند و یا با خاک یکسان کردند.

علنا به سازمانهای تروریستی کمکهای میلیونی از کیسه خلیفه بخشیدند.

بر علیه تمام مسلمان سنی برخاسته و باورهای آنانرا دستیازی و بجایی رساندند که مراسم عید عمرکشان از اعیاد رسمی و مورد پشتیبانی عملی شپشوهای قم و تهران قرار گرفت و سی دی های اجرای نمایش در خانه ملایان حاکم را مجانی به این و آن میدادند.

تهدید دهکده جهانی به آنکه همه جای جهان زیر پوشش موشکباران آنان است و با دلار اهدایی از فروش نفت بشکه ای 74 دلار توسط سرمایه داران فرصت طلب غرب، تهیه مخفیانه بمب اتمی و کشتار مردم جهان را .... حق مسلم سیدعلی پایین خیابانی دانستند، از تنگه هرمز گرفته تا قلب اروپا.

چیز دیگری نمانده بود که ادعا کنند خدا هم اشتباهاتی کرده و ماموریت دارند اشتباهات خدا را مرتفع نمایند!

چنان نفوذ ارهابی خود را در کشورهای عربی بخصوص در لبنان و عراق گسترش دادند که مامورین اعدام صدام از ریزه خواران و آدمکشان حرفه ای بیت رهبری و مُبلغ افکار و اعمال غیر انسانی شخص خامنه ای حتی در آخرین لحظات زندگی محکوم به مرگ بود.

آمریکا و دستگاههای اطلاعاتی تازه فهمیده اند در پشت هر فتنه ای در خاورمیانه و حتی دورتر، انگشت کثیف ملایان حاکم بر ایران نمایان و این ملعبه ها و مزدوران حکومت ملایان هستند که آنرا اجرا میکنند.

شاید واقعاً سیاستمداران غرب از دلقک بازیهای ولایت مطلقه آگاه شده اند. شاید منافع موقتی را کنار گذاشته و قدری بخود آمده اند که توله مار پرورشی خودشان که برایش اسلحه و قرآن فرستادند امروز افعی بزرگی شده و خودی و غریبه نمیکند و باید سر آنرا کوبید و له کرد.

هنوز معلوم نیست که دستگیری سران سپاه در دو هفته گذشته و قطع فعالیت و معاملات با بانکهای دولتی ج.ا. و بستن قهری کنسولگری (بخوانید لانه تروریست) ج.ا. در اربیل عراق، نشان از سیاست جدیدی در مقابله با ملایان دارد یا همان بازی نعل وارونه مهم جلوه دادن ملایان و حکایت لولوی سر خرمن در میان کشورهای عربی منطقه است؟

گویا، شاید، اگر .... بازی جدیدی نباشد بارقه ای از امید است.
3 Comments:
Anonymous Anonymous said...
درود
اینگونه به نظر می رسد که ائتلاف گسترده علیه اقایان در حال شکل گرفتن است
که تاوان سنگی را ملت بخت برگشته ایران متحمل خواهند شد
گنداب هسته ای بد جوری بویش بلند شده

Anonymous Anonymous said...
har kasi tanha be manafe khod fekr mikonad.va in mardome iranan ke tavan pas midahan.

Anonymous Anonymous said...
البته در اشتباه خدا شکی نیست که صبر نکرد تا احمدی نژاد بیاید و آنگاه اعلام ختم نبوت کند