Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Sunday, December 24, 2006
تحریم حرامیان
بالاخره سران رژیم جمهوری الحادی به آرزوی چندین ساله خود رسیدند و با اعمال نعل وارونه زدنهای ملایی از جمله تمرّد و سرکشی از قوانین بین المللی، به بازی گرفتن و گروگان گیری افکار ملل ، وقت کشی ، پرده پوشی حقایق و استنکاف از خواسته های معقول دهکده جهانی و عدم رعایت حقوق بشر ، شورای امنیت را وادار نمودند که ایران را با قاطعیت آرا ، مورد تحریم جهانی قرار دهند.

با اجماع این توافق دولت جمهوری الحادی شبیه جنایت کاران و باجگیران از جامعه ملل متحد مطرود و ظاهرا از بسیاری از حقوق بین الملل برخوردار نخواهد بود. ملایان گوشه عزلت خواهند گزید و از نظر اقتصادی در تنگنا قرار خواهند گرفت و ...

این حقیقت است ولی متاسفانه واقعیت چنین نیست.

حقیقت آنست که اجماع حکام پس از بند و بست های سیاسی و عقد جلسات محرمانه و زیر و زبر کردن رادع های اقتصادی بین خود به این نتیجه رسیدند که سر مار را یافته و ظاهرا میخواهد آنرا بکوبند ولی واقعیت تلخ آنست که این مردم دربند ایران و بخصوص طبقه فقیر است که ضربه را بر خود حس میکند نه ملایان مرفه تا خرخره در مال و منال. این ملت اسیر ایران است که تاوان حماقت و اشتباهات پی در پی ولی مطلقه فقیه را میپردازد و این درماندگان از همه جا مستأصل هستند که از این ببعد بیشتر به ریزه خواری دور ریز سفره ملایان حاکم با آن ثروتهای افسانه ای و مال و عقار دزدیده شده از سفره خودشان، وابسته میشوند.

واقعیت آنست که بازنده این قمار مردم استحمار شده ایرانند و بر ماهیت حاکمین قاهر و مال اندوز و ستم پیشه ولایت مطلقه کوچکترین خللی پدید نخواهد آمد. زمینه را برای چنین روزی سالهاست مهیا کرده اند، زندانهای جدید بطور قارچ گونه در حال تولید و آماده بلعیدن مخالفین است. سازمانهای اطلاعاتی متعدد و در میان مردم کوچه و بازار و ادارات در همه جا رسوخ کامل کرده و از مسجد تا دانشگاه سیطره نفوذی آنان و خیانت به آرمان ملت گسترده شده است.

از این ببعد به گفته عبید زاکان ... یک بدین چنگ و دو بدان چنگال ... یک بدندان چو شیر غرانا .... دگراندیشان و مخالفین را سر به نیست و یا به قعر فراموشخانه های نا کجا آباد پرتاب میکنند. اعدام و ترور مخالفین مانند سری قتلهای زنجیره ای تکرار و از خورد و کلان و پیر و جوان نخواهند گذشت. امروز بهانه ای بزرگتر از بهانه های کهنه شده جنگ فرسایشی ایران و عراق در دست دارند. امروز بخورد مردم میدهند که " دنیا با ایرانی در جنگ است " و نمیگویند این حماقت و خودمحوری و نارسیسم الحادی ما قدرت طلبان مالیخولیایی بود که چنین سرنوشتی را برای شما رقم زدیم. نمیگویند طمع ما به خلیفه گری اسلامی و بلعیدن کشورهای کوچک و استثمار مسلمانان منطقه بود که جهان را به وحشت در آستین پروردن هیتلر و موسولینی و استالین دیگری انداخت و به مقابله با این آزمندی سیری ناپذیر وادار نمود بلکه میگویند: سران شرق و غرب با شما مردم شریف در خصومتند و دشمن شما و خواسته های شما هستند. بهمین جهت بود که گفتیم از اتم باید استفاده کنیم چون ما " عاقلین " امروز را میدیدیم! و شما سفها .... همکاری کنید و جهاد اصغر و اکبر راه بیاندازید و ترور کنید و بکشید و بسوزانید و کودکان و زنان را بگروگان بگیرید تا ما همچنان بر سریر قدرت باقی بمانیم و این همان فرمان جهاد اصغر و اکبر است که از فلان ملا روایت شده و به امضای امام زمان رسیده.

اگر واقعاً شورای امنیت میخواهد امر تحریم را با این جرثومه های الحادی جدی بگیرد فقط یک راه دارد که ظرف بسیار کوتاهی مردم میفهمند شکم گرسنه را با لاطاعلات این ملحدین و از خدا بی خبران نمیتوان سیر نمود و حتی بدون شلیک گلوله ای از خارج ، ایران و ایرانی علیه آنها برخاسته و آنان را از سریر قدرت و اوج عزت استکباری به زیر میکشند و آن قطع معاملات محرمانه پشت پرده خرید نفت ارزان از ایران و عدم اجازه صادرات نفتی است. اینکه فقط گفته شود تحریم میکنیم و سپاه مزدور پاسدار در خفا سلاح قتاله علیه مردم ایران و منطقه را که با پرداخت پنجاه برابر قیمت از سازمانهای قاچاق و مخفی و آشکار همان محکوم کنندگان بخرند ، تحریم نیست بلکه شانتاژ مافیایی و کلاهبرداری اقتصادی است و مردم ما با آن آشنایی کامل دارند. جلوگیری از صدور نفت بهر صورت و سیاستی یعنی سقوط فوری نمرودان زمان.

روزی ملای تازه بدوران رسیده ای در پاسخ آنکه روحانیت حاکم چه موقع از عرصه سیاست کنار میرود؟ مستانه و در مقابل دوربین تلویزیون پشم شیشه گفت: آخوند اگر سوار خر شد تا خر را سَقَط نکند از آن پیاده نمیشود. 28 سال است که ملایان سوار خر مرادند و سرمست و قهقهه زن.

آیا فردوسی که رحمت بر آن تربت پاک باد راست گفت که:

چنین است رسم سرای درشت

گهی پشت بر زین گهی زین به پشت

2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
سلام
و لیتک
........ مستقل / اتوماتیک / بدون سانسور.........

فهرست وب یرانی : نمابه ها

Anonymous Anonymous said...
سلام اخوی
ما هم همین را می گوییم ولی کو گوش شنوا مردم ما هم تکانی به خود نمیدهند
موفق و پایدار باشی