Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Saturday, December 23, 2006
قمارباز
میگویند لیلاج قماربازی بود که قاپ را از روی زمین به پشت بام میانداخت و در هنگام هوا رفتن قاپ و پیش از فرود بر روی پشت بام نشستن آنرا میخواند. زمانی از وی پرسیدند که با این همه تبحر و قدرت در قمار چرا حصیر و خشت نشینی؟ پاسخ داد کسی مرا لیلاج قماربر نمیشناسد من لیلاج قماربازم! لیلاج چنان نام بزرگی بود که جوجه قماربازان تازه کار جرات مقابله با وی را نداشتند و اصولا ترس از آوازه شهرت سیاه او جایی برای رویارویی با وی را نمیگذاشت. ولی در حقیقت همیشه بازنده بود و با تمام نام و آوازه شهرت او در فقر و فاقه و دور از مردم و اجتماع مرد هرچند هر چه کرد به خود کرد.

در بیست و هشت سال گذشته قماربازان رژیم الحادی ایران بسر کردگی تشنگان قدرت روح الله هندی زاده با نام مستعار موسوی خمینی و خلف حرامزاده و نامشروع وی علی پایین خیابانی با نام مستعار خامنه ای ، دست به قمارهای بزرگی زده اند که همیشه نتیجه آن باخت مسلم و دردآور بوده و به بهای سرمایه ملی و عرق و پوست و گوشت و خون و از همه مهمتر هتک آبروی ملت ایران تمام شده است.

به کمک بوقهای تبلیغاتی رژیم، از تعظیم گران نمازهای جمعه رژیم منحوس گرفته تا روزینامه های دستمال بدستان حرفه ای کیهانی و مداحان رادیو تلویزیون پشم شیشه جمهوری الحادی، همواره همانگونه عمل میکنند که گوبلز برای رایش سوم کرد و سیاه بندی و قلب واقعیت و نعل وارونه زدن را بجای واقعیت بخورد ملت اسیر ایران میدهند. فقر را ثروت، تباهی را روشنی، قاتلان را بشر دوست، مذمت را تعریف، بی شعوری را منطق، استحمار را استقلال، شکست را موفقیت، اسارت را آزادی، موهومات را روشنفکری، خفاکاری را روشنگری، حمقا را سیاس، فردپرستی را مذهب، رنج و شکنجه را سعه صدر، ترور و آدمکشی را جهاد، جباری را رحم و شفقت، دریوزگی را خدمت، هتک آزادی ایرانی را حقوق بشر، خشونت را لطافت ، قهر را مهربانی، ظلم را عدل، ددمنشی را انسانیت، تابع شیطان را آیت الله و دنیاپرستی را روحانیت نام نهاده اند.

دانشمندان ما خانه نشین و بی مصرف و پوچ مایگان جاهل ، مصدر کرسی های علمی شده اند. خرافات را چنان در میان فرهنگ مردم رسوخ داده اند که امروزه حتی به اصطلاح تحصیلکردگان ساده اندیش نیز بدون ذکر اوراد و ادعیه خاص و معین شده رژیم الحادی ، آب نمیخورند.

این کارنامه سیاه حکومتی است واپسگرا که در 28 سال گذشته فقط با خدعه و دروغ و ارعاب و قوه قهریه بر جان و مال و ناموس و شرف ایران و ایرانی حکومت کرده است. قدرت طلبان فاحشه صفت ، بخوبی میدانند آنروزی که نعل وارونه نزنند و سیاهی را سپید نشان ندهند روز آخر و قیامت زمینی آنهاست. این قدرت طلبان تشنه به خون دریافته اند که دوران قمار و لیلاجی آنان به پایان نزدیک و بازندگی واقعی آنان از همان ابتدای تکیه زدن بر سریر قدرت آغاز شده بوده و در طول 28 سال، این ملت ایران بود که تاوان قماربازی آنان را میپرداخت. امروز چنان کوس رسوایی آنان بر سر کوی و بازار است و چنان دستهای کثیف و جنایتکار آنان رو شده که از شرق و غرب دربها را بروی آنان میبندند و هر روز نام گروه جدیدی از آنان بنام تروریست بین المللی منتشر میشود. آخرین نمونه آن محکومیت سران رژیم ضد بشری در دادگاه فدرال آمریکا به اتهام بمب گذاری سال 1375 و کشتار 19 آمریکایی در مجتمع خُبر عربستان سعودی بدستور مستقیم سید علی پایین خیابانی بوده است. در نتیجه رای صادره به ازاء ترور هر نفر 12.834.000.000 تومان از ایران تقاص خون میخواهند. درست همانروزی که ملایان دد صفت 9 ایرانی دیگر را بر دار کشیدند و بار دیگر مُهر حقوق بشر الحادی خود را بجهانیان نشان دادند.

تف بر شما ملایان قدرت طلب گرگ صفت که شرف ایران و ایرانی را بازیچه امیال خودبزرگ بینی خود قرار میدهید. هر از چند روز برگی از قماربازی شما رو میشود و کوس رسوایی ملایان بیشتر بر سر کوی و بازار زده میشود.
1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
دوست گرامی

سلام

مدتهاست به طور پراکنده و هر وقت فرصتی دست بده نوشته هایتان را میخوانم. امیدوارم در کارت موفق باشی. میخواهم اگر از نظر شما اشکالی نداشته باشد چند تا از نوشته ها و مقاله هایتان را به صورت "پی دی اف" در آورده و در اختیار بعضی از دوستانم قرار بدهم، البته آدرس وبلاگ شما را نیز در انتهای فایل خواهم آورد. از نظر شما اشکالی ندارد؟

لطفا اگر زحمتی نیست جوابتان را با ایمیل به من بگویید.خیلی ممنونم

موفق و پیروز باشید

hh22h@aim.com