Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Tuesday, December 05, 2006
از شعار تا شعور

















یکی از عللی که آقای ا.ن. ، سگ بارگاه رهبری با روزنامه نگاران داخلی سر جنگ دارد ، ترس از مچ گیری خود و اعوان و انصار فریبکار از طرف روزنامه نگاران مسئول و دلسوز است که معمولا با اتهام توهین به مقام رهبری (در یک مورد روزنامه ای نوشته بود آقای رهبر و همین دلیل بر توهین شناخته شد!) یا افشای اسرار نظام (در مورد دیگری روزنامه ای نوشته بود مرزهای شرق و غرب در اختیار مافیای قاچاقچیان مواد مخدر است) و یا پخش اکاذیب (روزنامه ای نوشته بود (ارگانهای سپاه و کمیته بلعنده بیش از نیمی از کل بودجه ایرانند) تعطیل و زندان و شکنجه میشوند. روزنامه نگار متعهد به مردم ، اگر مقاله ای را نوشت باید از هفتخان ملایی (نه هفتخوان) و از هفت طبقه آسمان ممیزی ، سانسور ، خط خوردگی و چند باره نویسی بگذرد تا در انتها آنچه باقی میماند گزارشی شود که نقل از دفتر امور رسانه های ریاست جمهور یعنی دروغ بزرگ شده و تبلیغات چرند دولتی و احمدی نژادی تحت عنوان آرمانهای انقلاب اسلامی در افزایش مشارکت مردم ونزوئلا موثر بوده است...... از آب در آید.

مسلما خواننده خبر تعجب نخواهد کرد که فردا نیمی از مردم ونزوئلا داوطلبانه ختنه و با دیشداشه عربی و عبا و عمامه قمی به خیابان بیایند و بقیه با شعار یا روسری یا تو سری ، مقنعه بسته و به کنج مطبخ نزول و به کارخانه تولید جوجه های اسلامی تبدیل شوند به همانگونه که کوبای فیدل کاسترو شد!

همین روزنامه در بخش اقتصادی خود مقاله ای نیمه سانسور شده دارد (از پرش و برش جملات دردمند آن کاملا مشخص است بخشهایی از مقاله ختنه اسلامی شده است) در مورد ساکنین قلعه علیمون در نزدیک شهر ری و پایتخت امپراتوری علی آقا (با آپارتمانهای متری 6 میلیون تومانی و تونل های میلیاردی حهت نماز گزاری سگ بارگاه رهبری) قرار دارد. از آنجا که این قلعه مفتخر به داشتن ملای فارغ التحصیل در رشته دروغ و اغراق از دانشگاه های معتبر جهانی فیضیه قم نیست ساکنین آن هنوز در قرون سیاه گذشته زندگی میکنند و تناقض و دهن کجی همین مردم در این است که گویا ماموران رژیم آخوندی هنوز دیش های ماهواره را جمع نکرده اند!

هر دو گزارش را بخوانید و برای اولی بخندید و برای دومی ..... آقای مهدی جامی را مطلع کنید.
4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
این چاورز مارمولک همچین رگ خواب احمدی نژاد رو بدست آورده که اگر بجای ختنه کردن خودش ، بیاد مال احمدی نژاد رو بدوزه تا مثل اولش بشه ، من تعجب نمیکنم

Anonymous Anonymous said...
هیچ چیز جای تعجب نداره!!!

Anonymous Anonymous said...
درود ورجاوند
انقدر این کمدی اقایان مزحک است
که دیگر نه عقلم و نه قلم یاری مبار زه با انها دارد ..
پیروز با شی
مرد پیر
نشد با اییدی خودمان وارد شویم

Blogger Winston said...
درصورتیکه تمایل دارید در پرداخت هزینه جراحی سرطان آرش سیگاچی به وی کمک کنید و در ایران هستید می توانید به وبلاگ آرش رفته و به صورت حسابش مبلغ را واریز کنید. در صورتیکه در آمریکا و کانادا یا اروپا زندگی می کنید و از دکمه پی پل در سمت راست وبلاگ من استفاده کنید و در صورتیکه درباره این مطلب سوالی دارید می توانید باخود آرش سیگارجی تماس بگیرید