Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Friday, October 27, 2006
ولایت مطلقه فقیه مدل استرالیایی



یکی از خبرهای داغ این روزها در استرالیا سخنان تفرقه برانگیز و نژاد پرستی ملایی است بنام شیخ تاج الدین الهلالی. که مانند سایر مفتخواران اسلامی از برکت قوانین دموکرات استرالیا گاهی خطبه هایی بزبان عربی بلغور و بعد از آنکه گند و تعفن کلمات ایشان منتشر میگردد با سادگی اعلام میدارد که کلام وی اشتباها ترجمه شده است. ایشان خود را مفتی مسلمانان استرالیا اعلام نموده و در اصل مصری و مدتها گویا در لیبی و مصر و لبنان پیش نماز بوده است.

استرالیا کشوریست پهناور با جمعیتی بیست میلیونی در نیمکره جنوبی که با سیستم دموکراتیک و چند حزبی اداره میشود. درآمد سرانه آن بدلیل صنعت و اقتصاد آزاد بالا و از نظر در صد جمعیت، مجموعه ای از شهروندان 175 کشور جهان است. اکثریت جمعیت تابع کلیسای مسیحی و دومین گروه مذهبی بودایی و سپس مسلمان و کلیمی و سایر فرق است. اصولا داشتن مذهب و پیروی از هرگونه باوری در استرالیا اختیاری و انتخاب شخصی است. بدلایل تربیت اجتماعی آزاد و طبیعت جند ملیتی شهروندان و تمرکز فرهنگ های مختلف در این قاره ، قانون گزار اجازه دخالت مذهب در سیاست را نمیدهد. البته این باعث نمیشود که از تبلیغات فرهنگی و مذهبی هیچ گروهی حقی ضایع و یا از آن جلوگیری شود. به زبان ساده حقوق فردی ، سیاسی و مذهبی فردی مثلا بودایی که تازه به تابعیت استرالیا در آمده با نخست وزیر استرالیا که عضو کلیسای انگلیس است مساوی و هیچیک برتری بر دیگری ندارند. متاسفانه از این آزادی باور های شخصی گاهی سوء استفاده هایی نیز میشود و بخصوص در این اواخر ملای سیدنی آقای هلالی بر اساس وقایع سیاسی و اجتماعی روزانه و متعارف کلماتی را بزبان میآورد که نفاق انگیز و سیاست سوء استفاده از آزادی کلامی است که در هیچ یک از کشورهای مسلمان و دول خاورمیانه وجود ندارد. کلمات مشکوک این شیخ ، نه فقط مسلمانان را ناراحت کرده و علنا گفتار و اعمال خودسرانه و قیمومیت وی بر جامعه مسلمین استرالیا را زیر سئوال میگیرند بلکه مایه نگرانی سایر باورهای متعارف استرالیا شده است.

آخرین خطابه این مفتخور مذهبی در روز عید فطر همان کلمات ملایان حاکم بر ایران یکسال بعد از انقلاب را بخاطر میآورد که بزبان عربی گفته است: اگر تکه گوشت برهنه ای را در محلی خارج مثلا در خیابان یا در باغچه یا در پارک عمومی بگذارید و گربه ای بیاید و این گوشت را بخورد ، مقصر کیست؟ گربه یا گوشت برهنه. مشکل گوشت لخم است. اگر در اطاق خودش ، در خانه خودش و در حجاب خودش باشد مشکلی بوقوع نخواهد پیوست!! البته در زیر فشار افکار عمومی ایشان بار ها از سخنان خود عذر خواهی نموده ولی مردم استرالیا آنرا کافی نمیدانند و تقاضای برکناری وی را از مفتی گری دارند.

اشاره وی به حمایت!! و ابراز و اعلام بی گناهی!! چند جوان مسلمان لبنانی الاصل است که 6 سال پیش به چهار دختر وحشیانه تجاوز کردند و همگی به زندانهای طولانی محکوم شده اند.

این طرفداری احمقانه یک مفتی در کشوری که رعایت احترام به مذاهب و فرهنگ ها واجب و حتی در مدارس تدریس میشود و برای زن و مرد فرقی را در جامعه نمیتوان یافت ، سر و صدا و ناراحتیهای فراوانی ایجاد نموده و مردم و رسانه های گروهی اعتراضات فراوانی نسبت به ابراز این کلمات نژاد پرستانه و تفرقه انگیز را در جامعه ابراز حتی خواهان سلب شهروندی و اخراج وی از استرالیا شده اند. البته اینگونه سخنان وی برای بار اول نیست و ایشان بار ها سخنانی را بزبان آورده که نه فقط درخور یک شهروند استرالیایی نیست بلکه بعنوان فرد مذهبی مسئول ، ایراد چنین کلماتی را نوعی توهین به فرهنگ و باور سایر مردم استرالیا میدانند. البته از آنجا که این عالیجناب که مردم وی را به تمسخر خمینی استرالیایی نامیده اند بهانه مسخره دیگری را مستمسک قرار داده و هر بار که چرندی میگوید و تعفن افکار احمقانه وی بالا میگیرد با لحنی کودک فریبانه ای میگوید کلام وی نبوده و یا اشتباها ترجمه شده است!؟

در آخرین دفاعیه ای که اطرافیان مشکوک وی صادر نموده اند آمده بود که بعنوان یک شهروند ایشان حق اظهار عقیده خود را دارند و منهم از همین اصل استفاده میکنم و بعنوان یک شهروند دیگر همین سرزمین . با صدای بلند میگویم: بوی گند افکار ایشان که از خوردن شکر زرد زیادی نشئت گرفته ، مایه تاثر دماغی من شده و بهتر است ایشان اگر راه حلی برای نظم جامعه و تشویق خودسری مردان و مجوز فقهی تجاوز جنسی به زنان را دارند به پایبوسی رهبر مطلقه در ایران و اربابان سعودی بروند و برای دلارهای نفتی ولی فقیه و خادمین حرمین شریفین روضه بخوانند شاید کیسه گشاد جیبشان را با دینار و درهم و دلاری پر کنند. از آن مسخره تر حمایت ملا عبدالجلیل سجید ملای دیگری از همین گروه مفت خواران از انگلیس است که نان چرب و نرمی بوی قرض داده و میگوید: میدانم که ایشان یکی از بزرگترین مبلغین مذهبی بر روی زمین هستند!؟ و این نکته را اشاره میکنم که ایشان باید در گفتار خود تجدید نظر کنند!!

تحریکات شیخ هلالی که افکار عمومی مردم استرالیا را با پا منبری های احمق فیضیه قم و نماز جمعه نمایشی در ایران، حزب الله لبنان ، طالبان افغانستان و وهابیون سعودی اشتباه گرفته ، مسلما عواقب بدی برای ایجاد شکاف بیشتر و ایجاد نوعی سوءظن در کردار و رفتار و منویات صلح طلبانه جامعه محترم مسلمین استرالیا خواهد داشت. همانگونه که دختر خانم مسلمانی در تلویزیون رسمی و در مخالفت با این نوع طرز فکر اعلام نمود: گفتار شیخ هلالی نماینده طرز فکر مسلمانان استرالیا نیست و زنان مسلمان از وی حمایت نمیکند.

البته از آنجا که میگویند ملا همیشه بی چشم و روست وقتی خبرنگاران از وی پرسیدند: چه زمانی استعفا میدهد بار دیگر از باقیمانده شکر زرد میل فرموده و با کپی کردن شعارهای ملایان قم و تهران اظهار فرمودند: بعد از آنکه دنیا را از وجود کاخ سفید پاک نمودیم!؟

از آنجا که زبان ملایی را نمیدانم از کسانی که عربی میدانند خواهش دارم این مقاله را ترجمه و به اینجانب بازگرداندند تا به صورت نظریه ای آزاد شخصا به ایشان دو دستی ارائه دهم.


7 Comments:
Anonymous Anonymous said...
با عرض سلام
اگر این آقای مفتی به عنوان یک شهروند آزاد بوده اند و هستند که هر شکری که دلشان می خواهد بخورند و موریانه وار پایه های آزادی ای را که به ایشان به عنوان یک شهروند حق اظهار نظر آزاد را می دهد سست نمایند، آن کاریکاتوریست های دانمارکی هم آزاد بوده اند که اظهار نظر کنند، سلمان رشدی هم آزاد بوده که اظهار نظر کند. چگونه است که اگر ایشان اظهار نظر از خود ساطع بفرمایند عیبی ندارد ولی اگر بخت برگشته ای با اظهارات امثال ایشان مخالفت کرد می شود مرتد و مفسد و معاند و یک قطار از همین لغات عربی؟

راستش بی تربیتی است، ببخشید، ولی اگر اظهار نظر آزاد است، به نظر من باید به صورت زنده و کامل به این مفتی معنی تجاوز را نشان داد به نحوی که از "اعماق دلش (=لوله گوارش اش)" معنای آن را بفهمد و برق سه فاز از آن چشمهای وقیحش بپرد! می گویم نکند طرف خودش بدش نمی آید و این حرفها را می زند که مردم عادی مثل من هم چنین جوابهائی به وی بدهند و وی در خلوت خودش خوش خوشانش بشود؟ ولله اعلم.

با تقدیم احترام
ققنوس

درود ورجاوند گرامی
مـن هم چند روز پیش در این مورد نوشته بودم.. حالا اومدم اینجا و دیدم که شـما هم نـوشتی
بیـخود نـگفتـند که دل به دل راه داره ؛) :)) ـ

Anonymous Anonymous said...
عزیز جان اول اینکه گویا شما این مرتبه پینگ نکردید و حقیر این مطلب را اتفاقی امروز یافتم
دوم اینکه همین نوع ملاها را هم توی نروژ داریم و حتی دیگر کشورهای اروپایی و این اراذل با سوء استفاده از آزادی‌های موجود هر روز به وفور شکر می‌خورند.
ای کاش این اروپایی‌ها(غربی‌ها) کمی از خواب بیدار می‌شدند و همان اشتباهی را که در باره هیتلر و نازیسم کردند در باره این مفت خوران فاشیست اسلامی نکنند وگرنه کلاه دنیا پس معرکه خواهد بود

Blogger مرد پیر said...
درود بر تو ورجاوند نازنین و سپاس از لطف بیکرانت
در مورد این ملا هم هردو از یک قماشند این یکی فقط عمامه اش فرق میکند ..

Anonymous Anonymous said...
با درود بر دوست خوبم
ورجاوند عزیز
ببخشید اگر دیر به دیر کامنت می گذاریم اما همیشه با شماییم ...
این جناب هم مانند بقیه همه سر و ته یک کرباسند

Anonymous Anonymous said...
فکر می کنم با هنرمندی بسیار / عکسی از این حضرت انتخاب کرده ای که هم شکلش / و هم نحوه ی دراز کشیدنش / شبیه گربه هاست / تا با حرفی که در مورد گوشت (زن) زده / جور در بیاید / منم که این عکس را می بینم / انتظاری بیش از این گربه ندارم!

Anonymous Anonymous said...
سلام دوست من
اینها همه سر و ته یک کرباسند مهم اینجاست که مردم چرا تا این حد احمق هستند که گوش به فرمان اینها دارند
موفق و پایدار باشی