Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Wednesday, October 25, 2006
تجزیه یک ملت
امروزه در عراق کشتار و جنایات وحشتناکی در شرف وقوع است که با رذالت تمام به آن انگ و مهر ملی! میزنند

این فاجعه انسانی از زمانی شروع شد که هشت سال جنگ احمقانه بین ایران و عراق پایان یافت و ملایان ایران که آرزوی خلیفه گری جهان را دارند با مخارج بسیار و شستشوی مغزی معدودی از اسیران شیعه عراقی متزلزل و روحیه باخته ، واحد هایی تروریستی و شبه نظامی را بنیان نهادند که بعد ها با ورود بسیاری از نیروهای ویژه سپاه پاسداران نام آنرا سپاه بدر و مهدی نامیدند و جوجه ملای آدمکش و فرصت طلبی را بنام مقتدا صدر ، رهبر روحانی این واحد اعلام و در حقیقت فرماندهی اولین واحد تروریستی آشکار و تشکیلات یافته دولتی قرن بیستم را بنیان نهادند. همزمان با تشکل این واحد تروریست دولتی در ایران ، وهابیون سعودی که سالها با حمایت سیاسی انگلیس و آمریکا و اجرای اصول تفرقه و حکومت مذهبی در خاورمیانه و کشورهای مسلمان آسیای جنوب شرقی بر اساس تعلیمات مذهبی خشک و تفسیر نا متعارف قرآن و سنت و بنیادگرایی تعصب آمیز 15 قرن پیش جزیرۀ العرب را تبلیغ و با تمام اصول تمدن جدید بشری ، مخالف و معاند هستند. آنچه که به زعم وهابیون تمدن غربی نامیده میشود مردود است مگر آنکه در خدمت آنان بوده و به اهداف آنان کمک کند.

بن لادن معروفترین این وهابیون و از نزدیکان حکام سعودی در آسیا و آفریقا تحت حمایت کامل مالی دولت وهابی عربستان سعودی به ایجاد "مَدرَسِه" یا در حقیقت حوزه های مذهبی با آموزش وهابیگری ، حکم ارتداد و کافر بودن غیر وهابیون حتی اکثریت اهل سنت و اقلیت شیعه را تبلیغ و ترویج کرده و میکنند. دلارهای نفتی سرگردان کمک موثر و فراوانی را به پایه گذاری و بقای این امر نموده است.

گفته شده که سیاستمداران آمریکایی در مورد حمله به عراق ، فریب ماموران دوجانبه را خورده اند که حقیقت ندارد بلکه حمله به عراق پوششی برای دولت آمریکا برای پوشاندن شکست روحی ناشی از حمله 11 سپتامبر 2001 و کوبیدن آخرین میخ بر تابوت نفوذ کمونیست در کشورهای منطقه بود. بزبان دیگر دیواری کوتاه تر از عراق بی صاحب را پیدا نکردند. حمله آمریکا و متحدان تحت عنوان واهی وجود سلاح کشتار گروهی (اتمی) و همفکری و ایجاد پایگاه القاعده توسط رژیم صدام در خاک عراق با نقشه ای سطحی و بدن تعمق در اساس و بطن فرهنگ قبیله ای و ریش سفیدی عراق آغاز شد. فراموش نکنیم که خیانت چند وطن فروش عراقی تحت نفوذ مالی و معنوی ملایان قم نشین ظاهرا تاثیر زیادی در گزینش سیاست حمله به عراق را داشته. اسناد منتشر شده دال بر عملکرد مزورانه خائنین عراقی که وابستگی مالی و قومی و مذهبی آنان کاملا مشهود و سفرهای مکرر این مزدوران ثروتمند شده از فقر ملت عراق به ایران و تماسهای مزوّرانه که بیشتر حالت بیعت مکرر و دستور گیری از اربابان را دارد. تا جایی که حتی قوای آمریکایی مستقر در عراق چند بار تعدادی از آنان از جمله چلابی را دستگیر ولی بدلایل نا گفته آنان را آزاد نمودند. این جنایت کاران پشت صحنه فقط به بهای خون مردم بیگناه عراق هم از توبره آمریکا و هم از آخور ایران میخورند.

شاید یک ماه بعد از ورود نیروهای آمریکایی به عراق ، مردم قرن ها سختی دیده و محنت کشیده عراق آنان را بعنوان قهرمان استقبال نمودند ولی زمانی که آثار تخریب ناشی از بمباران و غارت اموال عمومی مردم عراق را توسط نیروهای غربی در رسانه های گروهی به نمایش گذاشته شد و نیت اصلی قوای متجاوز که دستیابی به نفت و انتقام از صدام بود ، روشن شد ، ناخرسندی شدید مردم کوچه و بازار خیلی سریع جای خود را به نفرت و انزجار از نیروهای منکوب کننده رژیم صدام داد. حمله به عراق بر خلاف آنچه گفته میشود ، نتیجه ای دموکراسی را به دنبال ندارد و ملتی که در تاریخ پانصد سال اخیر خود نه اراده ای از درون خود و نه اجازه تفکر در مورد آزادی را داشته اند و همواره این دیگران بوده که برای آنان تصمیم گرفته و اجرا کرده اند را یکشبه نمیتوان دموکرات نمود. مدتی پس از سقوط صدام با مجوز قوای انگلیس ، سپاه بدر و مهدی به رهبری صدر از طریق ایران وارد عراق شدند و بلافاصله وهابیون سعودی که نمی خواستند نفوذ شیعیان در منطقه فراگیر شود با ارهابیون مغز شسته از طریق عربستان و سوریه به زعامت الزرقاوی و با دو نظریه متضاد و مختلف وارد عراق و رو در روی هم قرار گرفتند. حاصل این تضاد مسلکی – مرامی جهنمی را برای مردم عراق پدید آورده است. در ابتدا آدم ربایی بخصوص غربیان فرصت طلب را فقط برای نشان دادن قدرت و سپس برای کسب درآمد پایه نهادند و زمانیکه پای مزدوران مسلح غرب با وسوسه روزی سه هزار دلار درآمد به عراق باز شد و گناهکار و بیگناه را فقط با مشکوک بودن به آنان سوراخ سوراخ کردند تاکتیک خود را تغییر دادند و هر دو گروه این بار علنأ در مقابل هم ایستادند و آدم دزدی و ذبح خارجیان در مقابل دوربین تلویزیون به جنگ رسمی سنی و شیعه تبدیل شد. بمب گذاری در مکان های مقدس و مناطق نفوذی طرفین و اعدامهای خیابانی آغاز گردید . آمار نا صحیح سازمان ملل روزی یکصد کشته و آمار حقیقی به شکنجه و اعدام های گروهی گاهی تا هزار نفر میرسد.

این عراقی نیست که در مقابل عراقی ایستاده بلکه تروریستهای با لباس مبدل سپاه پاسداران ایران و ارهابیون وهابی سعودی و سایر کشورهای خاورمیانه حتی اروپا هستند که برای مرگ هر یک از آنان تا دویست هزار دلار به خانواده آنان پرداخت میگردد.

این حکم جهاد الهی علیه کفار نیست بلکه نیت پلید امپریالیسم ظاهرا اسلامی دو فرقه بدعت گذاشته شده غیر انسانی و کاربرد دلارهای سرگردان نفتی دو کشور ثروتمند نفتخیز منطقه است که زن و کودک و مرد عراقی را در بازار و خیابان گلوله باران و یا با بمب قطعه قطعه میکند. این بدترین نوع تظاهرات غیر انسانی و بدوی دو گروه قدرت طلب است که در لباس دوستی و همدردی ، مردم عراق را به جنگ خانگی میکشاند و حتی در صورت نابودی تمام مردم عراق اینان دست بردار این مخاصمه نیستند.

تضاد فکری ، مکتبی و عقیدتی بین وهابیون با افکار بدوی عرب سنتی (با عقیده اهل سنت اشتباه نشود) و افکار بلند پروازانه ملایان ایران برای ایجاد امپراتوری جهانی و خلیفه گری ولایت مطلقه فقیه جائی برای دوستی بین این دو موج مخالف و با قدرت مالی فراوان راهی بجز درگیری و جنگ را باقی نمیگذارد. هر دو کشور از کشیده شدن جنگ به داخل خاکشان ابا دارند و دور نگهداشتن این جنگ در خارج از مرزهای جغرافیایی فعلی را دنبال میکنند و مسلم آنکه رویارویی ایران و سعودی اجتناب ناپذیر و عملا روزی در مقابل هم خواهند ایستاد.

امروز غیر از منافع مالی و نفتی غرب در عراق ، کشورهای منطقه خاورمیانه نیز هر یک به قسمتی یا تمامیت خاک عراق چشم دوخته اند. ترکیه در شمال با بهانه جلوگیری از ایجاد وحدت بین کردان و داشتن سرزمینی امن که از حمایت علنی ایران نیز برخوردار است. عربستان سعودی در جنوب که ظاهرا اهل سنت را حمایت میکند. در شرق و غرب ، ایران و سوریه با حمایت شیعیان نیز آتش نفاق و تفرقه را به بهای خون مردم کوچه و بازار عراق دامن میزنند. عراق امروز میدان جنگ بین نیروهای مخفی و آشکار استعمارگران امپریالیست و مذهبی است و با این همه شکم حریص بر سر یک سفره ای بی صاحب ، در آینده ای نه چندان دور کشوری بنام عراق وجود نخواهد داشت و لبنان نیز بدنبال.

1 Comments:
Anonymous Anonymous said...
in natijeye aghab mandegie yek melate!khodeshuno baziche kardan kari ke mardome ma cheshm baste daran mikonan!!