Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Sunday, October 22, 2006
ژاژ گوئی ملا سید علی

باز هم در خبر ها آمده بود که ملا سید علی پائین خیابانی با مشاهده تعدادی جیره خور بادمجان دور قاب چین ثابت که با دقت دستچین شده و مانند گوسفندانی بی اراده و بیشعور و مات زده و لال بعنوان سیاهی لشکر مستمع ، عنان اختیار از دست داده و دروغهای صد من یک غاز را بزبان آورده است. باز هم برای اطلاع و آگاهی عموم ، ژاژگویی های وی را موشکافی میکنم.

فراموشی بزرگی بوی دست داده و جنگ ایران-عراق را جنگ تحمیلی و دفاع مقدس خوانده ، علت آنست که دیگر عنوان (جنگ تحمیلی) به تنهایی معنای خود را از دست داده و باید پیشوند و پسوندی بر آن اضافه نمود.

درست است که حمله هوایی را عراق آغاز نمود ولی فراموشی ناشی از مصرف زیاده از حد یا مجیر اجازه نداد که بگوید تحریکات مرزی (با اطلاع کامل خمینی و توسط اعوان و انصار بخصوص سپهسالاران بنی صدر و خائن دیگری بنام مدنی) درون مرزهای خاکی عراق از مرز خسروی تا شلمچه را پاسداران ایران آغاز نمودند و روزنامه های نا یکدست همان ایام حاکی از آنست که بارها به پاسگاههای مرزی عراق حمله شد ، تلفاتی به آنان وارد و تعدادی نیز اسیر گرفته شد. هدف از آین حملات صدور انقلاب با روش ایجاد محیط رعب و وحشت در کشورهای عربی مسلمان منطقه بود که حتی به بغداد نیز کشید و در کوچه و بازارهای بغداد و موصل ، پرتاب نارنجک دستی و ترور مکرر شخصیتهای نظامی و سیاسی و مذهبی اهل سنت را توسط مزدوران خمینی و صدر ، بدعت نهاد. (که هنوز نه فقط ادامه دارد و با چراغ سبز حمله به عراق در سال 2001 تشدید شده)

هدف از این حملات تروریستی که نظامیان ارتش بهیچ عنوان در آن شرکت نداشتند ، انتقام بی حرمتی ها و بی اهمیت انگاری حضور خمینی در عراق توسط رژیم بعث در زمان تبعید ملا خمینی در نجف ، شروع داکترین جدیدی که از همان ابتدا بنام "صدور انقلاب" نامیده شد و نهایتا متزلزل کردن رژیم صدام برای ترساندن سایر سران عرب بخصوص شاه سعودی و نهایتا خلیفه گری ملایان در منطقه بود. پس از هر اقدام تروریستی نیز رژیم صدام را با تاکید بر قطعنامه 1975 بین شاه و صدام ملزم شناختند. نتیجه این تحریکات مرزی و ترور عراقیون سنی بود که حماقت سیاسی و نظامی صدام را تحریک و اقدام به حمله هوایی به تهران و آبادان و کرمانشاه و سایر شهرها نمود و بلافاصله نیز در تلویزیون بغداد ظاهر و عهدنامه 1975 را پاره و اعلام نمود عهدنامه جدیدی باید بین ایران و عراق بسته شود. تا سه روز بعد از آن در جماران سکوت برقرار ولی رفت و آمد های فراوان انجام گرفت و این ایران بود که پس از سه روز رسما اعلام جنگ به عراق داد. آنگاه قوای عراقی از طریق مرز زمینی وارد ایران شدند و تا هشت سال بدلیل افکار مالیخولیائی ملایان و تاکید بر آنکه "جنگ برکت است" میلیونها ایرانی و عراقی را به عمد کشتند و زخمی نمودند و رقم دلاری خرابیهای حاصل از این برکت ملایی احمقانه بالغ بر پانصد میلیارد دلار و هنوز که هنوز است خرابیهای پر برکت! انسانی و مسکونی و صنعتی آن لکه ننگ ابدی بر طارق عمامه ملایان حاکم بر ایران است. البته فراموش نکنیم که پس از پایان جنگ ملا اکبر بهرمانی تعداد کشته های ایرانی حاصل از این جنگ احمقانه را 13000 ایرانی و زخمیها را 50 تا 60 هزار نفر اعلام نمود. گویا مردم کورند و نمی بینند که هر روز در بسیاری از شهرها و روستا های ایران ، تشییع جنازه های گروهی است و شهدای تازه یافته! را در دانشگاه و مراکز و میادین شهر ها و روستا ها خاک میکنند. پس از گذشت 18 سال از خاتمه جنگ و کشتار عمدی بسیاری از شاهدین واقعی و مجروحان جنگی آنزمان هنوز سیصد هزار معلول جنگی و همین مقدار موجی در ایران نوعی زندگی میکنند و برای این منظور صدها اداره و تشکیلات درست کردند. صد البته شعار "تا کربلا راهی نیست" نیز نشانه دیگری از جنگ دفاعی ماست نه تجاوز ملایان زیر پوشش اسلام و توهین به مردم شیعه و سنی عراق بعنوان کافر حربی اصلا پایه تجاوزی ندارد.

..................

در گفته های وی از عدم اطلاع کسی که خود را رهبر مطلقه اسلامی میداند همین بس که جنگ داخلی آمریکا را هم میخواهد نوعی وصله اسلامی زده و نشئت گرفته از افکار نارسیستی و مالیخولیائی حاکمین بر ایران بداند. با نقل قول از شخص نامعلومی که شاید زاییده خیالات وی است میگوید:

"البته بعضى از اين تبليغاتچى‏هاى امريكا، اين جنگ انفصال را ميگويند: جنگ براى لغو برده‏دارى؛ كه اين هم دروغ است، اين‏طورى نيست. البته همان زمان آبراهام لينكلن بوده و برده‏دارى لغو شده؛ اما اين جنگها براى آن نيست. كسى تاريخ اين جنگها را بخواند، درست مى‏فهمد. درباره‏ى جنگ داخلىِ بى‏افتخارِ سرتاسر شكست و پُرخسارت - كه بالاخره بخش شمال بر بخش جنوب كه تجزيه‏طلب بود، پيروز شد و دوباره حكومت ايالات متحده را برقرار كردند؛ در واقع كشور امريكا شكست خورد؛ اگرچه كه يك بخش بر بخش ديگر پيروز شد؛ آن چيزى كه نقل ميشود، حدود ششصد، هفتصد هزار نفر در اين چند سال كشته دادند؛ يعنى چند برابر مجموع شهداى ما در جنگ تحميلى و دفاع مقدس!"

کسانیکه دسترسی به اطلاعات آزاد دارند میتوانند تاریخ و ارقام و آمار بزعم ملا سید علی را خودشان تحقیق و دریابند که مثلا حمله قوای شمالی به فرماندهی ژنرال گرانت بخاطر کافر حربی بودن و نا مسلمانی ژنرال لی بوده و اگر غیر از این بود جنگ برای جنوبیها "برکت" بود. اگر صد هزار کتاب نوشته شده یا نوشته شود همه نویسندگان از یک خط مشی مهم متابعت میکنند و آنهم آزادی قلم و دموکراسی اهل قلم است نه فرمایش جنابعالی به نوشتن از روی کپی :آنجه ما میگوییم" نه آنچه که بوقوع پیوست! و از روی آن کتابها و نوشته های یک نوع و یک قلم فقط با جابجایی چند جمله بعنوان کتاب و نوشته جدید بخورد نا آگاهان داده شود همان کسانیکه آنانرا کانال خاص نامیدی. در ضمن از همه چیز مهمتر ممکن است برای همه معلوم کنند که:

پیروزی بدست آورده تحت فرماندهی با شکوه ملایان از جنگ قومی هشت ساله بین مسلمانان ایران و عراق چه بوده و دست آورد این پیروزی چه بوده؟ (البته غیر از محکم کردن پایه های لرزان رژیم با کشتار های داخلی ایران و قتل عام در زندان ها و بالاخره قتلهای زنجیری و گوشه نشین نمودن ایران از کلیه مجامع بین الملل ، گرانی و فروش دخترکان ایرانی به اعراب و غارت مالی ملت و فقر و گرسنگی و بیکاری و ...... ) ممکن است این حقایق را نیز فرمان به انکار داد و با دستکاری عمدی تاریخ آنرا تا مدتی همچون شب تاریک نشان داد ولی فردا باز هم خورشید طلوع میکند.... به امید فردا

2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
سلام های وب- آ - ورذ
با
لینک اتوماتیک سایت فهرست وب ایرانی
به
... ورحاوند ...مفذس ...
..........................
راهنمای سایت "فهرست وب ایرانی: نمایه ها"
http://web-award.blogspot.com/
وب- آ - ورذ

Anonymous Anonymous said...
ببین داداش
جنگ برکت بود چون اولا در محیطی دلخواه تمام مخالفین نابود شدند(کشتار زندانیان سیاسی در دهه 60) و دوما سیاسیون مخالف بیرون انداخته شدند (مثل بین صدر و مجاهدین) و سوم هم اینکه امروز هم بدلیل فعالیت بسیجیان در جبهه،تعدادی از افراد جبهه ندیده خود را محق میدانند برای زدن و بستن و خوردن و.... غیره