Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Wednesday, October 11, 2006
رهبر یا پینوکیو


باز هم متکلم وحده در جمع جیره خواران و بادمجان دور قاب چین های حرفه ای و مزدور دربار رهبری سخنانی را بزبان آورده که شایسته آنست برای ثبت در تاریخ جمهوری سیاه ملایان و یاوه گویان حرفه ای نظام بی جواب نماند.

ملا علی پائین خیابانی (مُقلب) به خامنه ای که ادعای رهبری و خلیفه گری مسلمین و مسلمات جهان را دارد و وظیفه اصلی وی گویا اطاعت از فرامین قرآن و اشاعه اصول ارشادی و راستین خدا و قرآن است وی دیشب پس از مراسم افطار (که مسلما بی دم و دود نبوده) و در جمع مقامات ارشد! کشور بنا به ادعای روزینامه بازتاب در زمینه های مختلف درفشانی هایی نموده که بسیار قابل بحث است.

وی در مورد پنهانکاری از نیت اصلی رژیم در مورد دستیابی به بمب اتمی ، چنین دُرفشانی نمود:

.... البته دو سال قبل هم نتيجه آن كار معلوم بود و سندهاي دقيق و روشنگري كه در زمينه رخدادهاي آن روزها ثبت شده است روزي در اختيار افكار عمومي قرار خواهد گرفت اما به هر حال آن تصميم در آن هنگام لازم بود.

آسید علی اگر روده راستی در شکم داری معلوم کن منظور از " در اختیار افکار عمومی گذاشتن " چیست؟ آیا منظور آنست که از ابتدای بازی اتمی و مصرف میلیاردها دلار لوازم کهنه و بی خاصیت و ایجاد تشکیلات معظم مخفی رو زمینی و زیر زمینی و 15 سال کار کردن مخفیانه کارشناسان روسی و کره شمالی و چینی خرید دو بمب اتمی از اوکراین و دو آزمایش منجر به شکست و تلفات حاصله از آنرا " در اختیار و اطلاع افکار عمومی " میگذاری یا اینکه سینه چاک میدهی که: پنهان کاری از مردم حق مسلم ماست!

در ادامه ، در مورد نامه ملا خمینی و قبول دردآور شکست از مشتی نظامی عراقی ، باب بازگشایی حقایق آتی را کاملا میبندد و ترس از آنکه مبادا گند بیشتری از آب درآید و پته کثافتکاریهای این رجاله ها در بیست و هشت سال گذشته روی آب افتد. سخنان مبارک معظم لها قدری زیرکانه میشود ....

... اگر اين حرف‌ها و گله‌گذاري‌ها بيان نمي‌شد بهتر بود اما حالا كه صورت گرفته نبايد درباره تأثير آن اغراق كرد و به گونه‌اي حرف زد كه انگار حادثه مهمي اتفاق افتاده است.

مردک بافوری کدام " انگار حادثه مهمی اتفاق افتاده " .... غیر از اینکه یک میلیون ایرانی را بکشتن دادید و هزاران خانه و مدرسه و شهر و روستا زیر و زبر شد و یک و نیم میلیون مجروح و کور و شل و چلاق و موجی هنوز باقیمانده ، بزرگترین پالایشگاه نفت خاورمیانه هنوز همان است که روز سوم جنگ ویران شد و امروز محتاج غمزه بیت رهبری هستیم تا بنزین و نفت و گازوییل بزرگترین کشور تولید کننده و پالایش دهنده بنزین ونفت جهان 28 سال پیش را 160 برابر قیمت زمان شاه به ایران قاچاق کنند. کدام قسمت این ننگ ملی حادثه مهمی نیست. یک میلیون کشته؟ دو میلیون نیمه انسان؟ پالایشگاه نابود شده آبادان؟ اراضی مین گذاری شده که هنوز پس از 18 سال کشته و زخمی میگیرد؟ قاچاق سوخت توسط نوکران بیت رهبری؟ یا آن عهد نامه ننگ آور که بموجب آن با خروج نیروهای ارتش صدام از بیست هزار کیلومتر مربع مناطق اشغالی و باز پس دادن آن به ایران ، قرار منع تعقیب و اعلام شکایت از ارتش صدام را از ملت ایران میگیرد؟

در مورد سگ آستان رهبری قضیه خفیه کاری و پاچه لیسی رژیم باز هم تکرار میشود و چنین میگوید:

.... همه بايد رئيس جمهور را مورد تكريم قرار دهند و اگر كسي درباره عملكرد دولت حرفي دارد آن را از طريقي به گوش دولت يا مسئولان برساند اما تبليغ ناكارآمدي دولت، حتي اگر واقعيت داشته باشد صحيح نيست چه برسد به اينكه واقعيت ندارد و غيرمنصفانه است.
ای گاو مجسم ، شاید چشمت مانند عقل و دلت کور و بسته باشد ولی مردم ایران از تو و رژیم مطلقه تو با افکار استحماری و ابله فریبی ، منزجر و خسته و دلزده اند و در افکار و رفتار ایرانیان بی تفاوتی نه فقط نسبت به دین بدعتی بلکه خدای ساخته ای شما کاملا هویداست و حالا تو دم از تکریم نمودن تیر خلاص زن زندان اوین و سگ بارگاهت را میکنی؟

بی لیاقتی و نا کارآمدی و بیعرضگی و ناتوانی دستگاه اجرایی و دولت منتصب ، نتیجه ای غیر از منزوی شدن مردم ایران در جامعه جهانی و ایجاد گرانی وحشتناک کالا توسط عمال و قاچاقچیان و مافیای اقتصادی ، قلع و قمع دگر اندیشان و شکنجه و زندانی نمودن ایرانیان آگاه ، ایجاد جو خرافات و موهومات ، نیازی به مداحی و تکریم ندارد.

مردک مفلوک ، ناکارآمدی دولت بیت رهبری معلوم است و مشهود و ملموس و نمیتوان گفت: ... " اگر واقعیت داشته باشد " اگری در کار نیست به حق باید گفت این تقصیر مهم مسلما موهبت الهی هم نیست بلکه باج و خراجی است از کیسه مردم به سپاه پاسداران برای حفظ و بقای " ولایت مطلقه فقیه ".

بار دیگر قبل از ایراد نطق یک لول کامل یا "مجیر" بزن تا لاطاعلات کم گویی.

اگر منظور را نفهمیدی .... از سردمدار طلایی مستعفی! بپرس.


4 Comments:
Anonymous Anonymous said...
جهت اطلاع / چون بلاگ رولینگ فعلن تعطیل است.

Blogger مرد پیر said...
نمیدانم این مردک پایین خیابانی گی از سرطان به درک واصل می شود تا همه یک نفس راحت بکشیم ؟

Anonymous Anonymous said...
khoda ro tabdil kardan be vasileiii vase sar garmi va shayad bastane dahane mardonm!az efazat ham gozashte va dige be seryalhaye mozakhrafeshun ham reside!khodaya to ke mibinishun pas chera??

Anonymous Anonymous said...
maflooke badbakht boro bebin in jende nana che fosh haee behet dadeh age man ja to boodam lenge parasho jer midadam