Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Tuesday, September 05, 2006
! .....ماموریت برای وطنم

مدتهاست حاکمان تهران متوجه شده اند که سیاست های پوپولیست احمدی نژاد شاید ارزش داخلی داشته و توانسته اند با حمایت بوقهای تبلیغاتی رژیم آنرا بخورد ساده دلان و پوپول ها در ایران داد و در این راه تا حدودی هم با موفقیت همراه بوده اند. انتصاب وی به ریاست دولت حلقه بگوش و نوکر خانه زاد بیت رهبری و با شعارهای بی معنی ولی پر آب و تاب و فریبنده و زنده نگاهداشتن موهومات و خیالبافی ها حداقل جیره خواران نظامی و شبه نظامی یعنی نگه دارندگان ستون های رژیم را با وعده های مالی فراوان ولی چشم و گوش بسته بدنبال خود کشیده است. هرچند در میان تحصیلکرده ها و روشنفکران گفتار و رفتار وی احمقانه و بی هدف بنظر میرسد و باعث اختلاف فراوان حتی در داخل نظام شده است. نامه نگاریهای تبلیغاتی وی و بازیهای پشت پرده این نامه ها نیز چاشنی خوراک داخلی دارد وگرنه حل مشکلات بین المللی به این سادگی نیست که احمدی نژاد نامه ای بنویسد و مسایل پیچیده جهان را با نوشتن یک نامه رتق و فتق دهد!

گردانندگان پشت پرده سیاست که عنان واقعی حکومت اسلامی را در دست دارند بوضوح میدانند تا آنجا که خطاب و شنونده و بیننده گفتار و افکار و رفتار احمدی نژاد پوپول های داخلی باشد، پایه های نظام محکم تر از روز پیش میشود ولی در صحنه بین المللی میرود که فاجعه برای آقایان پدید آورد و بقای نظام را کاملا به خطر انداخته است و خانمان برانداز. وقایع خوزستان و آذربایجان و بلوچستان باعث بیداری آنان شد.

اینکه از تعداد روزنامه های منتقد کمتر و زندانها از دگراندیشان هر روز پر تر میشود نشانه مقاومت روشنفکران است و ترس از انفجار افکار مردم.

مانورهای پشت سر هم و جدید را نباید علامت قدرت نظامی بلکه نشانه ضعف و وحشت آنان دانست و فقط آگهی تبلیغاتی برای فروش این سلاحهای خارج از رده به دیکتاتورهای همدم و تروریستهای منطقه از طریق دفاتر سپاه مستقر در کنسولگریهای ایران در خارج است.

رژیم دریافته که اخطارهای بین المللی و محاصره اقتصادی یا خطر وقوع جنگ دیگر عواقبی وحشتناک برای بقای آنان دارد که کمترین آن ترس واقعی از شورش مردم و قتل عام بی پایان و غیر قابل توقف و حتی تجزیه ایران است. ایجاد و راه اندازی جنگ لبنان آخرین میخ را به تابوت خیالات رژیم زد که با عملیات جند تروریست نمیتوانند افکار سیاه خود را در صحنه بین الملل یا حتی منطقه پیاده کنند.

چندین ابزار نرم افزاری رژیم قبلا به غرب رفته و یا حتی بعضی پناهنده هم شده بودند که آخرین آنرا همه میدانیم ولی باز هم افاقه ای بر جلوگیری از تصمیم آنان برای براندازی رژیم نکرد تا کار بجایی رسید که حامیان بزرگ یعنی روسیه و چین را هم واداشت که دست از حمایت رژیم بردارند و ناصح آنان شوند.

آخرین ورق در آستین رژیم که تا حدودی خریدار بین المللی دارد بر زمین زده شد و بدون هیچ پیش درآمد و سوال و پرسشی ناگهان به بزرگ عمامه داران سابق و ظاهرا مغضوب بیت ، سید شکلاتی ویزای ورود به آمریکا داده شد تا ظاهرا به آمریکا رفته و در آنجا همان تبلیغات پوپولیستی برای خوراک تبلیغات داخل ولی در حقیقت مذاکرات محرمانه را برای تسلیم کامل و فروش واقعی ایران را فقط به قیمت تثبیت ملایان بر حکومت با آنچه که تا کنون شیطان بزرگ شناخته میشد ، به انجام برساند.

این بار ابتکار عمل سیاسی بطور کامل در دست آمریکاست و هر چه را که آنان دیکته کنند بدون برو و برگرد باید بمورد اجرا گذاشته شود. که کمترین آن همان سیاست هویج و گزنه است. ملایان راهی ندارند بجز قبول تسلیم خواسته های همان قدرتی که شیطان بزرگش نامیدند و بیست و هفت سال از آن نان خوردند.

خاتمی امروز ماموریت برای وطنش! را به انجام میرساند و با اطلاع واثق و حتی "کارت بلانش" و درخواست مستقیم خامنه ای و گردانندگان پشت پرده قبول ماموریت کرده و اجازه سفر وی از طرف آمریکا چراغ سبزی است برای قبول تمام شرایط و نفس راحت کشیدن ملایان حتی اگر شده تا چند صباح دیگر. از این ستون تا آن ستون فرج است.

6 Comments:
Anonymous Anonymous said...
سلام دوست خوب ممنون که به من سر زدی خیلی خوشحال شدم مطالبت هم مثل همیشه عمیق بود و ای کاش کسانی که باید در اونها تامل کنن تامل میکردن نمیدونم از دست ما چه کاری بر میاد جز همین آگاهی دادن ورجاوند عزیز امیدوارم که امریکا کوتاه نیاد و هر چی زودتر شر این اخنوندا از ایران زمین پاک ما کم بشه تا درودی دوباره بدرود

درود
مـا هرچی گـفـتیم این ســیدخـندان از هـمه پــدرسـوخته تـره کــسی اونزمان باور نـکرد

Anonymous Anonymous said...
سلام ورجاوند. مخلصیم. حیاط تابستانی سینما ایران و سینما پارس مشترک بود و در خروجی ان در خیابان رودکی باز میشد. سینما مایاک که همان سینما تاج بود هم پرده تابستانی داشت و در خیابان خیام بود. سینما آریانا حیاط تابستانی نداشت. یک طرف آن از خیابان زند وصل میشد به اداره کشاورزی و یک شعبه اداری ساختمان مخابرات و از طرف داخلی کوچه هم میخورد به دبیرستان دخترانه رضا شاه. این را خوب میدانم چ.ن منزل ما مدتی در همان کوچه بود. در مورد بقیه سینماها کاملا درست نوشته بودی. ارادتمندم.علی

Anonymous Anonymous said...
سلام ورجاوند. مخلصیم. حیاط تابستانی سینما ایران و سینما پارس مشترک بود و در خروجی ان در خیابان رودکی باز میشد. سینما مایاک که همان سینما تاج بود هم پرده تابستانی داشت و در خیابان خیام بود. سینما آریانا حیاط تابستانی نداشت. یک طرف آن از خیابان زند وصل میشد به اداره کشاورزی و یک شعبه اداری ساختمان مخابرات و از طرف داخلی کوچه هم میخورد به دبیرستان دخترانه رضا شاه. این را خوب میدانم چون منزل ما مدتی در همان کوچه بود. در مورد بقیه سینماها کاملا درست نوشته بودی. ارادتمندم.علی

Blogger مرد پیر said...
درود
دزخیمان ولایت فقیه برای ادامه حکومت نامشروح خود به هر حیله و ترفندی دست خواهند زد .حال چه نوکری شیطان بزرگ سابق باشد ..چه کشف ایدز و یا ..مایه مالی روسیه و چین ...اقا برادر پو پولیسم ..باید برود جلوی حرفهای اینها لنگ بندازد
اینها دست هر چی شارلاتان است از پشت بسته اند ..
فردا پس فردا اگر نگفتند احمدی نژلد همان مهدی معود است
چه بگوییم که اخبار را میخوانم مغزم سوت میکشد .

Anonymous Anonymous said...
سلام دوست من
هر روز ترفندی و شارلاتان بازی سر این مردم بدبخت در می آورند
سکه اینها هزار رو داره
ممنون از پست جالبت و موفق و پایدار باشی