Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Saturday, September 02, 2006
کشتار عمدی دیگر

با تاسف و قلبی آکنده از درد تسلیت عمیق خود را به خانواده های محترم و بازماندگان آخرین فاجعه هوایی در مشهد ابراز مینمایم.

با آنکه سوانح هوایی در تمام دنیا اتفاق میافتد و متاسفانه تلفات سنگینی هم دارد ، اکثر قریب به اتفاق این سوانح از نظر تعداد و طول ساعت پرواز متعلق به جهان سوم و بخصوص است.

در ایران بعد از انقلاب به دلیل سپردن کارهای مهم مملکتی به اقوام و دوستان بی تجربه و بی لیاقتی و سوء استفاده و دزدی سران مملکت و بی ارزش شمردن جان و مال ایرانیان ( نه برای خودشان) اکثر قریب به اتفاق هواپیماهای وارداتی شامل هواپیماهای دست دوم و سوم روسی آنهم از کشورهای بی مسئولیتی نظیر بلاروس و اکراین و ترانسیلوانیا و ورود قطعات یدکی هواپیماهای غربی از دلالان و قاچاقچیان بین المللی است. شاید کمتر مردم ایران آگاه باشند که یکی از بزرگترین فروشندگان و دلالان عمده قطعات هواپیما های موجود در ایران کشور بورکینافاسو میباشد! و فعالیت اقتصادی و خرید لوازم نظامی مزدوران سفارت ایران در این کشور یکوجبی در آفریقا از کشوری مانند ژاپن زیادتر است. اکثر موشکهای چینی و روسی و قطعات هواپیماهای سیویل (تجاری-مسافری) را کشورهایی نظیر بورکینافاسو واسطه گی میکنند و از این راه میلیاردها دلار به جیب نورچشمی ها میرسد. از این دلالی ها که گاهی از قیمت خرید اصلی بارها بیشتر است برای حفظ امنیت و موقعیت این وطن فروشان استفاده میشود. با وجود 220.000 کارشناس روسی (در صنایع نظامی و تسلیحاتی و هوایی) در ایران و ایجاد کارخانه مونتاژ هواپیماهای روسی (از انواع مختلف) و ساختن شهرک هایی برای آنان در اطراف بوشهر و اراک و نطنز و بندر عباس ( ورود ممنوع برای ایرانیان) ، این آقایان کوچکترین اقدامی برای تعویض قطعات فرسوده هواپیما نمیتوانند بکنند. بلکه این نظر فلان ملا زاده و یا بچه ریشوی ناوارد و کارنشناس است که برای زندگی مردم تصمیم میگیرد. کارخانجات صنایع نظامی (الکترونیک سابق) در شیراز که با خرج میلیاردها دلار قادر به تهیه لوازم یدکی هواپیما نیست!

پس از سقوط هواپیمای سی 130 و کشتار عمدی خبرنگاران جوان ، اولاد پیغمبر ، سید شکلاتی تقصیر را به گردن آمریکا انداخت ، زیاد دروغ نگفت فقط حقیقت را کاملا وارونه جلوه داد.

این همان واقعیتی است که در مورد خرید لوازم اغلب کهنه و دست دوم پروژه های جاه طلبانه اتمی که حق مسلم ماست ، کاملا صادق است و در آینده بسیار نزدیکی نیز کشتار بیگناهان ایرانی گریبانگیر میلیونها ایرانی و کشتار عمومی نیز خواهد شد.

نظر شما را به ارقام زیر معطوف میدارم و خودتان فکر کنید چقدر از این ارقام با کثافتکاری های سودجویان و آقازاده های رژیم بستگی دارد؟

نسبت سوانح هوایی را در جهان به چند علت عمده زیر بیان میکنند:

92% - فرسودگی هواپیما : بدلیل ( عدم تعویض قطعات طبق استاندارد سازنده 65% – بی توجهی و آز بیش از حد صاحبان شرکتهای هواپیمایی14% – استفاده بیش از حد پروازی بدون سرویس لازم 13% – عدم دقت تکنسین های پرواز8%)

6% - اشتباه ناوبری: بدلیل ( نا آشنایی خلبان با محل فرود 72% - سیگنال اشتباه به خلبان از برج زمینی 18%)

2% - تاثیر وقایع طبیعی یا عمدی بدلیل: (تصادف با حیوانات بخصوص پرندگان 54% - رعد و برق و صاعقه 32% - خرابی باند فرود و یا ناخوانی با استاندارد بین المللی 14% - بمب گذاری کمتر از 1%)


6 Comments:
Anonymous Anonymous said...
pas shoma ham shirazi hasty o ma nemidoonestim , ajab
ino az ye nazari ke tooye ye weblog dadi fahmidam
ashpazit ham ke khoobe , ghorboonet ye mirza ghaasemi bepaz bede ma bokhorim savab dare..........khob raje hame chi neveshtam joz khod in matlab , vali harfi nist joz tasof , montazere mirza ghasemi hastam , post kon biaad...

:-)

Anonymous Anonymous said...
ye system Haloscan ham bezar inja ke behtare
age balat ! nisty begoo khodam biam behet yad bedam !

;-)

Blogger مرد پیر said...
شارلاتانیزم و بقای حکومت واپسگرای ولایت فقیه به قیمت جان تمام ملت ایران
به امید روزی که اینان در یک دادگاه ملی محاکمه شوند

Blogger مرد پیر said...
درود
ایه مالی هم خود داستانی دارد
سپاس

ای آقا... آدم چــی بـگه آخـه ؟؟

Blogger آریا تهم said...
salam . haale shoma khoobe ? ba nazaret movafegham . jaaye tasof ke che arz konam jaaye sine zadan daare . khosh baashi .