Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Tuesday, August 22, 2006
زنده باد جنگ

غذای باد دار و صدور فرمان جنگ

قبل از خواندن به اینجا بروید

دار و دسته جانیان حاکم بر آب و خاک ما سالهای متمادیست با نشاندن تخم نفاق و کینه در میان ادیان و باورهای دیگر بخصوص مسلمانان در سراسر جهان سعی دارند خود را ارباب و خلیفه و رهبر جهانی نشان دهند که جز ویرانی و مرگ و سیاهی چیزی برای مردم منطقه نداشته است.

سالهاست سعی این جنایتکاران و دشمنان بشر بر آنست که حمایت سایر قدرت طلبان و دیوانگان و دیکتاتورهای همفکر خود نظیر سوریه و کره شمالی و ونزوئلا و ... بدست آورند. البته تا زمانیکه دلارهای نفتی حاریست و سرمایه ملت ایران و منافع آن ممالک اجازه دهد ، آن فواحش و تاجران سیاسی ، خودفروشی را ادامه خواهند داد ولی به محض آنکه اوضاع را خراب دیدند با بهانه های مسخره تر از دلایل شروع حمایتشان از این حیوانات دست کشیده و راه خود را جدا میکنند.

سالهاست برای اجرای امیال خود از گروه های تروریستی استفاده میکنند. آموزش آدمکشی میدهند و برای دستگرمی تعداد زیادی از ملیون و دگراندیشان مخالف را در داخل و خارج از کشور یا ترور و یا در زندانها مخوف قتل عام کرده اند. این دیو صفتان از هیچ جنایتی رویگردان نیستند.

تحریکات مذهبی در عراق ، افغانستان ، پاکستان ، سوریه ، لبنان و سایر کشورهای مسلمان همان سیاست تفرقه و حکومتی است که از اربابان انگلیسی خود آموخته و ابتدا آنرا در ایران آزمایش و تفرقه عمیق بین دانشجو ، دگراندیش ، کارگر ، معلم و .... حتی در خانواده ها ایجاد نموده و موفقیت هایی هم داشته اند.

افکار و امیال حیوانی خود را با ترغیب و تهییج احساسات مذهبی و تعصبات خشک فرقه ای در افکار و مغز ساده دلان بخصوص در ایران و سپس در میان سایر فرق شیعی جهان دیکته نموده اند. در تمام مشکلات و ترفند ها پشت مردم و ملت شریف و فریب خورده ایران خود را مخفی نموده و از زبان آنان سخنگو هستند! این اوباشان فاحشه و در راس آنها خامنه ای نمیدانند که مردم ایران نه دیگر فریب این اندیشه های شوم را میخورند و نه حاضرند قدمی با این افکار پوسیده و واپسگرا و شیطانی بردارند. مردم ما طعم تلخ جنگ و شکست مفتضحانه را با دولت کوچکی نظیر عراق دیده و کشته و مجروح و خرابی فراوان داده و میدانند معنای جنگ چیست. هنوز تصاویر وحشتناک بمبارانهای اسراییل و موشک پرانی های آن تروریست و ملای مزلف تعلیم یافته در حوزه های تروریست ساز قم را فراموش نکرده اند. اینقدر دست این آقایان رو شده که شما را مطمئن میسازم همین امروز و فردا در مقابل دوربین های تلویزیون فرمایشی در ایران و لبنان و سایر بلادی که پول نفت ملت فقیر ایران هنوز در حسابهای خصوصی تروریستها واریز میشود ، گروهی اکثرا مزدور و حتی قلیلی ساده اندیش و نادان صف آرائی تلویزیونی میکنند و ارتش استشهادی را نمایش میدهند! نمایشی که از بس تکرار شده حالت تبلیغات کالای بنجلی را نشان میدهد که فروشنده قادر به فرو کردن در حلق مردم را ندارد.

خامنه ای ، رهبر مسلمین و خلیفه جهان اسلام اگر میتوانند و راست میگوید همین الان دستور جهاد و حمله به ناوگان آمریکایی در خلیج را میدهد. اگر نماینده خداست و میداند خدا پشت و پناه اوست همین امشب فرمان حمله به ارتش آمریکا در عراق و افغانستان و پایگاه های نظامی آن در ترکیه و خلیج را میدهد. برای اثبات آنهم که وی رهبر تمام مسلمین جهان است کافیست خودش در جلوی تمام سپاهیان روئین تن خود و پرچم بدست قدم بردارد. آنوقت خواهیم دید چند احمق دیگر پشت سرش هستند و فرمانبرداری از وی را اطاعت شرعی میدانند.

این تو بمیری از اون تو بمیریها نیست ، این گو و این میدان. لازم نیست مشتی بیگناه را خوراک بمب های ناپالم و آتشزا کنی. حسین وار به سپاه کفار حمله کن! و علی وار بجنگ! و بهمراه خودت جیره خواران احمق را سپر بلای جیفه دنیایی خود کن ، ولی مبادا کوتاه بیایی و حسن وار تن به خفت دهی! که زندگی در صلح و آرامش بزرگترین اشتباه ذهنی خودکامگان جهان است!

پشت آمریکا را بزمین بزن و آنگاه به همه مسلمین و مسلمات و مردم منتظر جهان ثابت کن که فرمان از حقانیت خدا میگیری نه از حقه بافور.

البته قبل از فرمان حمله و نمایش روحوضی دلاوری در مقابل دوربین تلویزیون اسلامی و نمایش شجاعت ذاتی رهبری و .... دو مثقال سناتوری و یک قبضه جیر جیر یا مجیر ناصرالدین شاهی همراه داشته باش. شب دراز است و قلندر بیدار و برای خوردن جام زهر همیشه فرصت باقی.

10 Comments:
Blogger مرد پیر said...
درود
ورجاوند جان
اگر خبر نداری خدمتت عرض کنم
باد که هیچی
شاشیدن هم شده معجزه
باور نمیکنی از اخوند کاشانی بپرس
http://www.radiofarda.com/weekly_subarchive.aspx?sectionsid=486#top

Anonymous Anonymous said...
با درود بر شما ....
چقدر تلخ است حکایت ام القرای ما در قرن 21 ...

Anonymous Anonymous said...
aziz jan baraye marde pir ha mneveshtam . in sar e sabz aariat nist , chera inghadar tondravi . aheste o peivaste ravid . enghelaab che govara mikard . zendegi niz mara ! sari be man bezan . payande bashi

Anonymous Anonymous said...
همونطور که صدام فکر می کرد که 99% مردمش طرفدارشن و به بعثی هاش می نازید
امروز رژیم ایران هم همین فکر رو می کنه و به بسیجی هاش می نازه!!!
ولی الان بعثی ها کجان!!!!
جالبه که بدونید تو جنگ حزب الله تروریست لبنان با اسرائیل کلا از دو طرف 1000 نفر هم کشته نشدند ولی تو همون ماه تروریست های بعثی یا تندروهای مذهبی مثل همین جوجه بسیجی های ایران تو عراق 3500 نفر رو کشتند که بیشترش هم توسط عملیات انتحاری بود!!!!!!!!!!!!
اره این ماهیت شما متحجر های تندرو مذهبی است
کسانی که برای اعتقادات تحریف شدتون جز به کشتن و خونریزی فکر نمی کنید
و دور نیست که با تابانیدن نور به تاریک خانه شما خواهید دید که مثل حشرات فرار می کنید و در گوشه های کثیف عزلت انتظار روزی را خواهید کشید که مثل همین تروریست های عراقی با به درک فرستادن خودتان جون یک عده بی گناه دیگه رو هم بگیرید
زندگی امثال شما در کشتن و مردن و خونریزی خلاصه میشه
اینه ماهیت افکار دروغین شما
و تمام مقدسات تحریف شما هم زمینه این طرز تفکر حیوانی است
و شما ها چاره ای ندارید که هر کس که حرف حساب می زند رو مخالف خود و بالطبع خدا و ائمه خیالی خود پندارید

دقـیـــقـن

Anonymous Anonymous said...
سلام همسایه خوبی؟ ممنون که بدیدنم میای خوشحالم میکنی مطالبت مثل همیشه پر محتوا و ملموس بود دستت درد نکنه عالی بود هر چی از این بی مردمان بگی بازم به نظر من کمه باید اینها به لجن کشیده بشن تا دل من آروم بگیره اصلا نگم بهتره فقط اعصابم خورد میشه خب همسایه خوبم من باید برم بازم ممنون موفق باشی و سر بلند تا درودی دوباره بدرود

Anonymous Anonymous said...
با درود بر شما
http://yardabestani.blogfa.com

Anonymous Anonymous said...
azizam be man sar bezan . aap kardam . dar zemn age mayel boodi tabadol link konim . khoshahal misham matlab ro bekhooni o age mayel boodi nazari befarmaii. payande bashi

Anonymous Anonymous said...
(لطفا برای دیدن عکس کامل انرا با کلیک سمت راست, save picture as, کنید و تصویر کامل را ببینید!!!!!!!!)

بدون شرح :( !!!!!!!!!!!!
http://israel-yahod.blogfa.com/post-22.aspx

Anonymous Anonymous said...
سلام . آخرش ما موفق شدیم این وب جدید شما را با اون گاو مقدس با هزار بدبختی عوض کنیم. مثل اینکه هنوز ما خیلی از این دنیای پیشرفته عقب موندیم...ما بریم بچسبیم به همون تلگراف خودمون که این زمونه خیلی داره پیشرفته میشه...ارادتمندیم. علی