Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Wednesday, August 02, 2006
چه کس لبنانی را میکشد؟

بار دیگر ولی امر مسلمین! (منظور: غاصب و دیکتاتور فرقه شیعه بدعتی در ج.ا.) که از هر فرصت و وسیله ای برای تظاهر و خودنمایی ذاتی سوء استفاده میکند نمایش شعارگونه و کوتاهی را به نمایش گذاشت (اصل خبر)


هدف بزرگ یعنی خلیفه گری اسلامی چشم و گوش گردانندگان را کاملا بسته است. اینان باور ندارند مردم عادی از مذهب بازی و فرقه سازی و مسلک های من درآوردی که بنام و تحت لوای اسلام های متفاوت صورت میپذیرد ، خسته و درمانده شده اند. مردم به خدایی ساده و اعتقادی ساده تر اکتفا دارند و منصرف و خسته از هرگونه خونریزی و بدعت گذاری جدید ولی دین فروشان و کاسبان مذهب را عقیده و نظر و سیاست دیگریست.

پس از اعزام گروه تربیت شده تروریستی سپاه بدر و به رهبری مقتدی صدر به عراق (تحت عنوان معاودین عراقی) که مسئول کشتار هزاران زن و مرد و کودک بیگناه در سراسر عراق بخصوص بغداد و بصره هستند ، سازمان تروریستی دیگری را در لبنان جنگزده بر جنازه سازمان تروریستی امل بنا گذاشتند. از آنجا که نفوذ سیاسی و نظامی سوریه در کلیه امور داخلی لبنان و همیاری حافظ اسد که نیاز شدید و فوری به پول و تجهیزات نظامی جهت سرکوبی آزادیخواهان سوریه داشت ، کمک فراوانی به این هدف نمود. حافظ اسد دیکتاتور سابق که عنوان خائن به آرمان عرب را یدک میکشید این توانایی را داشت که در صورت لزوم و به آسانی قادر به تیمار و بزیر آوردن این گروه تروریستی دست ساز ملایان ج.ا. است.

گردانندگان واقعی و پشت پرده گروه تروریستی حزب الله لبنان (منظور بازوی وحشت و ترور ج.ا. ، سپاه پاسداران در لبنان) و عروسک دست پرورده ملایان حوزه علمیه قم ، آشیخ حسن نصرالله بخوبی میدانند که هنوز به پشتیبانی و دلالی بشار اسد وارث دیکتاتوری حافظ اسد نیاز فراوان دارند و بدون حمایت ارتش سوریه ، انبارداری و لجستیک و ترابری سلاحهای سنگین ارسالی از سپاه پاسداران ج.ا. امکان ندارد. امروز درآمد این دلالی مرگ بالغ بر سه و نیم میلیارد دلار در سال است که ظاهرا زیر پوشش کمک به مخارج و اقامت زائران ایرانی به بشار اسد باج مستقیم داده میشود.

سایر کشورهای عربی منطقه از این معامله کاملا آگاهند و میدانند در صورت پیروزی عملی سازمان تروریستی حزب الله در لبنان که با پشتیبانی مالی ج.ا. اینک در ارتش و مجلس و بخصوص جنوب لبنان نفوذ مالی و مذهبی و سیطره ای فراوان دارند ، ممکن است باعث سرکشی شهروندان خودشان شود.

این یکی از دلایل عمده ایست که از حمایت حزب الله لبنان سر باز میزنند و خوب میدانند حمایت از حزب الله لبنان در حقیقت همصدایی با ملایان حاکم بر ایران و برسمیت شناختن توطئه های تروریستی ملایان ج.ا. است و دلیل دیگری بر عدم قبول دعوت احمدی نژاد بر تشکیل کنفرانس فوق العاده سران مسلمان در مورد لبنان.

کشتار بی پایان این دو گروه تروریستی در عراق و لبنان و عملیات ترور و سرکوبی آزادیخواهان در داخل ایران ، سران عرب را از خواب خوش بیدار کرده و میدانند خطر در کنار گوش آنهاست.

امروز خامنه ای با پول دزدیده شده از کیسه ملت درمانده و اسیر ایران ، داعیه و دامنه خلیفه گری خون و سیطره تروریسم و وحشت را از ایران به عراق و لبنان کشیده است و این زنگ خطری برای سایر سران عرب است. آنها میدانند برای رژیم ملایان کشتن هزاران نفر در هر کجای جهان و نمایش معکوس و به گردن این و آن انداختن این جنایات کاری آسان و عادی و به باد دادن ذخیره مالی ملت ایران آسانتر از آنست. کشتار نا خواسته کنونی از دخالتهای ج.ا. و توسط بازوی تروریستی خود حزب الله لبنان حکایات فراوان دارد.

امروز دنیا میداند که باعث و مسئول اصلی کشتار مردم لبنان نه در آمریکا و نه در اسراییل بلکه در دست دیکتاتورهای دمشق و تهران است.


حال ترجمه این حمله از نطق خامنه ای را به خود شما واگذار میکنم:

ملتهای منطقه و فرقه های اسلا‌می و پیروان دینهای مختلف در لبنان و در همه كشورهای اسلا‌می باید دست اتحاد به یكدیگر دهند و نگذارند , تفرقه آنان موجب قوت دشمن شود.

امروز حزب الله خط مقدم دفاع از امت اسلا‌می و همه ملتهای این منطقه است.

5 Comments:
Anonymous Anonymous said...
مرگ بر حزب الله
عامل کشت و کشتار در منطقه

Anonymous Anonymous said...
قربان مرام تو گاو جان مقدس.

Anonymous Anonymous said...
سلام درود بر تمام آزادي خواهان جهان و مرگ بر جيرخوران استعمار پير و جوان يعني شما ! درود بر سيد علي خامنه اي و سيد حسن نصر الله و مرگ بر شما ...كش هاي وطن فروش

Anonymous Anonymous said...
دمت گرم ريدي به حال ضد انقلاب هاي اشغال درود بر احمدي نژاد خار چشم امريكا و جهود ها

Anonymous Anonymous said...
[url=http://www.microgiving.com/profile/ribavirin]buy virazole
[/url] order virazole online
ribavirin buy online
order copegus