Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Monday, July 24, 2006
سیاست یا انسانیت
در انگلیس نوعی تفریح وجود دارد بنام "شکار روباه " که عده ای ثروتمند بیکار با عناوین و القاب سنتی و لباسهای رنگارنگ و مخصوص ، سوار بر اسب های از قبل تیمار و آماده شده و فقط برای نشان داده قدرت مالی و ثروت و نمایش بزرگی املاک و مقام و مصدر خود راه میاندازند و بعنوان مثلا شکارچی با کمک تعداد زیادی سگ که مدتها گرسنه گذاشته شده اند ، با کمک تعدادی شکاربان که قبلا چاله یا لانه روباهی را یافته اند با دمیدن در بوقهای مخصوص نمایشی را آغاز میکنند که در خاتمه آن جسد قطعه قطعه شده روباه ، سیری پذیر طبع تفخرآور این انگلهای جامعه انگلیس میشود. با غرور و مسرت و شادی به قصر بازمیگردند و جشن و مهمانی تازه شروع میشود. در سالهای اخیر این به اصطلاح "ورزش" بیرحمانه و غیر انسانی اعلام شده و هر روز محدودتر و تقریبا بدون اطلاع قبلی انجام میشود چون گروههای حمایت حیوانات نه فقط آنرا محکوم کرده بلکه عملا از آن جلوگیری میکنند و تلاش برگزار کننده را با شلوغی و جار و جنجال و هزاران وسیله دیگر برای کشتن روباه عقیم میگذارند.


در ایران ملا زده نمایشی قدرتی و زن ذلیلی از اعراب بیابان نشین و بدوی را وارد قوانین جزایی کرده اند که بر اساس آن زن را تا بالای کمر در گودالی با کمک پوشاندن نیمه بدن وی در خاک ، با چشمانی بسته و دستانی که از پشت سر دستبند زده و قدرت حرکت را از وی ساقط نموده اند ، مهار و بیحرکت نموده و عده ای اوباش خون آشام را برای آموزش کشتن و زجر انسانها ی دیگر با روش شستشوی مغزی و پر کردن افکار ساده آنان آماده و تحریک کرده اند وادار به هدف گیری و پرتاب سنگ میکنند و از ناله و فریاد لرزه آور زن در حال مرگ ، خنده و شادی و سرمستی سنگسار کنندگان همان شکار روباه در انگلیس را با جابجایی انسانی بجای روباه را در خاطره ها زنده میکند.

هاله به نقل از صدای آلمان بار دیگر از احیای مجدد این شکار انسانی وحشیانه در مقاله ای نظر همگان را به این اقدام حیوانی ملایان حاکم و سرمست جمهوری اسلامی جلب میکند.

یاری کنید و جان انسانی را از مرگی زجرآور و موحش نجات دهید.
4 Comments:
درود
تـورو خـدا میبینید ؟ تـو کـشور خـودشون مـردم اینـجور دارن زجـر و بـدبـختی میـکـشند؛ خانـومها و آقایون بـرای فـلسـطینـی ها سـینه میزنـند و گـیس میـکشـند. . . یـکی نـیست بگه آخـه ما این وسـط چـه کاره هـسـتیم ؟؟؟ نـمیدونـم اگـر یـکی از عـزیزان خـودشون تـو یک اتوبوس تـوسط یـکی از هـمین نارنـجک بـدست های فـلسـطینی کـشته شـده بود هـم هی فـلسـطین فـلسـطین میـکردنـد ؟؟؟

گامـنتتون رو در وبلاگ مـیداف خـونـدم و از پـیشـنهادتون حـسابی پـشتیبانی میـکـنم ؛)ـ حـاضرم چـمدون تـک تـکشـون رو هـم بـبنـدم :))ـ

Anonymous Anonymous said...
با سلام‌های گرم بر همسایه نازنین :)

گاو جان مهربان ممنون از مهرت و تشکر از احوال‌پرسی‌ات. حال‌ام خوبه، فقط ضعف جسمانی و حجم کار امان‌بر حال‌ام رو گرفته. اون‌هم که برای همه ما تقریبا" صادق هست و ظلم به سویه هم همانا عدل. :)

باز هم همنون از مهربانی‌ات وقتی هیچ دلیلی به جز همان مهربانی نبود.

با آرزوی به‌ترین‌ها.

Anonymous Anonymous said...
از حسن نظر شما و تشريف فرمايي شما به اسرار ازل تشكر ميكنم.همانطور كه فرموده ايد بايد خود را نقد كنيم .بله ما ايرانهستيم و روزگاري بر جهان آقايي ميكرديم.اما اكنون از اصل خود دور افتادهايم.ما اصالت خود را از دست دادهايم.!1

Anonymous Anonymous said...
Very nice site! » »