Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Sunday, July 23, 2006
سقوط آزاد

تا همین چند روز پیش کبک جمهوری مثلا اسلامی ملایان چنان خروسی میخواند که همزمان چند دستگاه دشتی و ماهور و ابوعطا و مخالف پنجگاه را با هم اجرا میکردند و چنان مست پنجه موسیقی مرگ آور خود بودند که فراموش کرده بودند این لالایی ها دیگر نه فقط کسی را خواب نمیبرد بلکه ابتدا بیداری مردم ایران و بالاخره جامعه جهانی را به دنبال داشته است.

نيوزويک در تشریح نزدیکی و هماهنگی رژیم تهران و حزب الله نوشت حزب الله لبنان عملیات ربودن سربازان اسرائيلی را درست همان روزی انجام داد كه وزرای امور خارجه کشورهای گروه 1 + 5 در پاریس تصمیم گرفتند پرونده هسته ای رژیم تهران را مجددا به شورای امنيت سازمان ملل متحد ارجاع دهند. و .... رژیم سوریه يک رابط حياتی ميان رژيم تهران و حزب الله لبنان و همچنين با گروههای افراطی فلسطينی است.

هنوز این مرتجعون و ماقبل تاریخها تصور میکنند که آموزش و شستشوی مغزی و تجهیز و پشتیبانی تروریستهای داخلی و برای کشتار بختیار و سران کرد و طباطبایی و قتل های زنجیره ای و .... انگشت کردن در سیاست خارجی کشورهای دیگر و شاه مسعود و حمایت و هدایت تروریست های چچن روس ، فلسطین ، حزب الله ، لشکر مهدی و بدر ، تحریک مسلمانان هند و اندونزی و عراق و افغانستان .... و استفاده بردن از وحشت و ترس و ناامیدی آن ملل در توسعه و دستیازی به هدف واقعی ، خلیفه گری جهان اسلام مورد قبول سایر کشورهاست.

نیوزویک نوشت مقامات آمريكايی بر اين باورند كه رژيم تهران، شورشيان عراقی را آموزش می دهد و به آنها یاد می دهد که چگونه بمب تولید کنند، بمب هايی كه در حمله عليه نیروهای ائتلاف بسيار موثر بوده است. حزب الله لبنان نیز از همین تاکتیک عليه اسرائیل استفاده می کرد..... اگرچه رژیم ملایان تهران با مقتدی صدر، روحانی شیعه عراقی اختلافات عميق ايدئولوژيک دارد، اما علیرغم آن از او و نیروهای تحت امر وی یعنی سپاه مهدی كه به كشتارهای وحشیانه دست می زنند، حمايت ميكند. يكی از اعضای سابق سپاه مهدی می گوید که قبلا بدون گرفتن حقوق ميجنگیده است، اما امروز مقتدی صدر با دریافت ماهانه ميليونها دلار از رژيم تهران، عملا دستورات آنها را انجام می دهد. بخشی از سفارش های رژیم تهران به سپاه مهدی، ترور شخصیتهای برجسته سنی در عراق است.

و از تلویزیون العربیه:

تلویزیون العربیه: از راکت کاتیوشا شروع می کنیم، این سیستم روسی است، ولی موشکها و سکوهايی که در حال حاضر از سوی حزب الله مورد استفاده قرار می گیرد، ساخت رژیم تهران است: موشک شاهین 2 و عقاب.

موشک شاهین 2 ساخت جمهوری اسلامی، طول 3.5 متر، برد 20 کیلومتر، کلاهک انفجاری تا 190 کیلوگرم تی ان تی.

موشک عقاب، ساخت جمهوری اسلامی، طول 4 متر، برد 45 کیلومتر.

العربیه در بخش دیگری از معرفی موشکهای ساخت جمهوری اسلامی که در دست گروه حزب الله است، گفت حزب الله مجموعه موشکهای دیگری مانند موشکهای زلزال ساخت جمهوری اسلامی را نیز وارد صحنه کرده است.
موشک زلزال، نسخه موشک اسکاد روسیه است که برد آن بیش از 150 کیلومتر است.

موشک زلزال 1: طول 8 متر، برد 150 کیلومتر، کلاهک انفجاری 600 کیلوگرم تی ان تی.

موشک زلزال 2: طول 8 متر، برد 200 کیلومتر، کلاهک انفجاری 600 کیلوگرم تی ان تی.

یادآوری می شود روز دوشنبه حزب الله قصد داشت یکی از موشکهای زلزال، ساخت جمهوری اسلامی را به سوی تل آویو پرتاب کند که بموقع توسط جنگنده های اسرائیلی منهدم شد.

و مانند همیشه اراذل و مفتخواران رژیم ملایان باز هم از رو نمیروند و دست پیش میگیرند که پس نیافتند. واقعیت این است که کشورهای عربی هیچ دل خوشی از سیاستهای رژیم ملایان در ایران ندارند و از اقدامات گروههای تروریستی حماس و حزب اله که با حمایت رژیم اسلامی تهران و سوریه، در روند صلح خاور میانه اخلال ایجاد می کنند و امنیت منطقه را برهم میزنند ناراضی اند.

کشورهای عربی فرصت پیش آمده را که اسرائیل در حال در هم کوبیدن حزب اله و ریشه کن کردن آن از منطقه است غنیمت می شمارند. همچنانکه عربستان سعودی و برخی کشورهای اسلامی ، با انتقاد تند و صریح از گروهک حزب اله، این گروه تروریستی را عامل آشوب و تشنج و شروع جنگ در لبنان می دانند. جمهوری اسلامی که بر روی واکنش کشورهای عربی منطقه حساب میکرد، بار دیگر دچار اشتباه محاسبه شد و باید گفت که جمهوری اسلامی و سوریه در دام افتادند و در کارزار کنونی تنها مانده اند.

خبرگزاری دولتی ایرنا، " اكبرهاشمي رفسنجاني "رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام ، ازسكوت برخي‌ كشورهاي اسلامي در مقابل اسرائیل انتقاد كرد.

رفسنجانی گفت: "چطور مي‌شود كشوري مسلمان اينگونه مورد هجوم قرار گيرد و منهدم شود و ديگران راحت باشند. "

هاشمي ‌رفسنجاني ‌كه روز چهارشنبه در دومين هم انديشي قرآني!! در دانشگاه آزاد اسلامي در تهران سخن مي‌گفت، افزود: "صهيونيست‌ها امروز لبنان را با انواع تسليحات پيشرفته بدون استثنا مي كوبند اما چگونه مي‌شود امت اسلامي با درك مفاهيمي كه از قرآن دارد تا به اين حد بي‌تفاوت بنشيند و نظاره ‌گر باشد."

رفسنجانی که از به هم ریختن محاسبات نظام، سرخورده و عصبانی شده است اضافه کرد: "عده‌اي از دولت‌هاي اسلامي كه تعاريف خاص سياسي دارند ، اين‌گونه ساكت نشسته‌اند. اينك چگونه مي‌شود كه ارتباط عقيدتي و سياسي و حتي منافع مادي مسلمانان در حال انهدام است ‌اما جز عده‌اي اندك‌ از مردم!! كسي فرياد نمي‌كشد و اين تاسف انگيزاست.

آقای ا.ن. خواستار تشکيل اجلاس فوق العاده سازمان کنفرانس اسلامی برای بحث درباره حملات اسرائيل به لبنان شده است. و ...

«سيدحسن نصرالله» تروریست تربیت شده در حوزه علمیه قم و رهبر تروریستهای حزب الله لبنان با انتقاد از عملكرد منفعلانه برخي از سران عربي در قبال جنایات خود در شبكه ماهواره اي الجزيره گفت: حزب الله انتظاري از شما ندارد. ما شمشيرها و حتي قلب هاي شما را نمي خواهيم، فقط با لبنان كاري نداشته باشيد. ما روي دولت هاي عربي اصلا حساب نمي كنيم، اما امروز بعضي كشورهاي عربي در خون قرباني شريك شده اند و بر جنايت هاي جلاد سرپوش مي گذارند، ما چنين موضعي را انتظار نداشتيم و براي ما غيرمنتظره بود. در گذشته بعضي دولت هاي عربي از حمايت از مقاومت دست برداشته بودند. اگر واقع بين باشيم، امروز ما موضع بيطرفانه را از آنها مي پذيريم و در گذشته هم اينگونه بوده است.
اسرائيل از آمريكا براي حمله به حزب الله چراغ سبز دريافت كرده است كه كار را در لبنان تمام كند. جامعه جهاني هم از اسرائيل خواسته است كه مقاومت در لبنان را از بين ببرد. بعضي از دولت هاي عربي هم اسرائيل را براي ادامه عمليات ترغيب كرده اند. آنها به اسرائيل گفته اند كه اين فرصت طلايي و تاريخي براي از بين بردن مقاومت در لبنان !! است. آنها مي خواهند هر نوع اراده اي براي مقاومت را از بين ببرند و كلمات آزادي، جهاد، مقاومت، شهادت و شرافت را از قاموس لبنان و ادبيات سياسي و مطبوعات در همه منطقه حذف كنند!!
اگر موضع منفي بعضي كشورهاي عربي نبود جنگ اين اندازه ادامه پيدا نمي كرد و در طول چند ساعت پايان مي يافت. ما از بعضي دولت هاي عربي هيچ انتظاري نداريم مي دانيم كه قلوب همه جهان اسلام با ماست.

اوضاع چنان بر خلاف مزاق ملایان جنایتکار است که:

به گزارش سایت حکومتی آفتاب، "یک عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ندادن اجازه به نمايندگان برای سفر به لبنان گفت اگر شرايط بين‌‏المللي !! دست ما را نبسته بود، تك تك نمايندگان مجلس‌‏ حاضر بودند لباس رزم بپوشند و در كنار حزب الله و فرماندهي سيدحسن نصرالله بجنگند."
سعید ابوطالب در جمع خبرنگاران در خصوص درخواست تعدادی از نمايندگان مجلس شورای اسلامی برای سفر به لبنان گفت "این درخواست در آغاز حملات به لبنان از طرف نمایندگان مطرح شد و استدلال هم اين بود كه چنانچه ما در روزهاي آرامش لبنان برای دیدار با مردم و شيعيان جنوب لبنان به این کشور سفر می‌‏كنيم، در اين روزهاي سخت نيز بايد در كنار آنها باشيم."

وی با اشاره به مخالفت غلامعلی حداد عادل با این درخواست گفت "در استدلال های مطرح شده از طرف ایشان عنوان شده که در این کشور (لبنان) خطر !! وجود دارد و ممكن است اتفاق غيرمترقبه‌‏اي براي نمايندگان بيافتد."

ابوطالب گفت "سيدحسن نصرالله براي انقلاب اسلامي مي‌ جنگد، منافع استراتژيك جمهوري اسلامي در لبنان توسط اسرائيل تهديد مي‌‏شود، حزب الله براي انقلاب اسلامي مي‌‏جنگد. البته شرايط ديپلماتيك ايجاب مي‌‏كند هيأت رييسه مجلس به نمايندگان اجازه سفر دهد و ما فكر مي‌‏كنيم همچنان كه دشمنان حزب‌‏الله و سران كشورهايي مثل فرانسه و خاويرسولانا دائما به لبنان مي‌‏روند و به اسرائيل روحيه مي‌‏دهند، ما به عنوان دوست و حامي حزب‌‏الله بايد به این کشور برويم و از آنها اعلام حمايت معنوي كنيم."

وی گفت "ما بايد در كنار سيدحسن نصرالله باشيم و اگر ديپلماسي اجازه مي‌‏داد و شرايط بين‌‏المللي دست ما را نبسته بود، تك تك نمايندگان مجلس‌‏ حاضر بودند كه لباس ديپلماسي را در بياورند و لباس رزم بپوشند و در كنار حزب الله و فرماندهي سيدحسن نصرالله بجنگند."

روزگار است این که گه عزت دهد گه خوار دارد

چرخ بازیگر از این بازیچه ها بسیار دارد

میرزا تقی خان

و قضاوت با شماست