Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Tuesday, July 18, 2006
شاهکار مطلقه

بار دیگر آقای رهبر دهان گشود و خزعبلات و دروغ و چرندیاتی عوام فریبانه بر زبان راند که فقط برای همان مداحان و ذاکران و شاعران یا همان بادمجان دور قاب چین های سیاهی لشکر بیت رهبری و جیره خواران خلیفه گری قابل هضم است.

این لاطاعلاتی است که آقای رهبر عینأ بمناسبت سالروز تولد اربابش خمینی! بزبان آورده:

برخلاف ديدگاه مكاتبى كه زن و مرد را دو جنس و دو نوع تعبير مى كنند و زن را وسيله اى براى ارضاى خواست هاى شهوانى جنس مقابل مى دانند، اسلام قائل به آزادى، كرامت و شرف واقعى براى زنان است و منزلت آن را در جايگاه معلم بشر مى داند.

امروز جمهورى اسلامى ايران درخصوص مباحث و مسائل مربوط به زنان مدعى است و موضعى تهاجمى دارد زيرا دنياى غرب بايد پاسخگوى ظلم كنونى به زنان و استفاده ابزارى از آنان براى شهوترانى باشد.

وظيفه دولت، مبلغان دينى و دستگاه هاى تبليغاتى تبيين جايگاه واقعى زن در اسلام و تزريق آن به جامعه است.

آقای مطلقه ، اگر باب کلام را با جمله دیگری آغاز کرده بودی و با جملات بعدی ، گفتارت را مخدوش نمیکردی بهتر نبود؟ همه کس میداند و خودت هم تایید! کرده ای و حتی برای مطالعه بیشتر گویا در کتابهای مذهبی هم نوشته شده که زن و مرد فرق دارند!

ممکن است بگویید چه کس ، کدام علم یا مکتب قبول ندارد که زن و مرد از نظر حنس و جسم و حتی کروموزون یکی هستند؟ جسم این دو از نظر شیمیایی یا فیزیکی یکیست؟ ممکن است معجزه ای بکنید و فردا به مردم جهان اعلام کنید که حامله هستید؟ یا پریودتان عقب افتاده؟ یا یائسه هستید؟ تا ما مطمئن شویم نظم دنیا بهم خورده و همه چیز زیر و رو شده است؟ اگر در مکتب شما فرقی ندارند چرا در جمله اول و بعد از آن از تقابل و فرق و تباین بین این دو دم زده ای!؟

راستی برای من هنوز روشن نشده تجاوز به دختران خردسال زندانی رژیم سرکار عالی بخاطر جلوگیری از ورود به بهشت! و آزار فیزیکی و جنسی به سایر زندانیان زن در جمهوری من درآوردی شما کار دنیای غرب و زیر سر آنها بوده و یا سوزاندن بدنشان با آتش سیگار و ناخنکشی آنان را در زندان گوانتانامو انجام میدهند یا در سایه ام القرای ظلم اسلامی من درآوردی شما و ارباب روح الله؟ ظلم به زنان ایران کار غرب و شرق است؟ پس چرا عدل اسلام من در آوردیت را بکار نمیبری و حقوق و آزادی و کرامت و شرف اسلامی که از آن دم زدی به آنان را بازپس نمیدهی؟ این موضع تهاجمی را که از آن گفتی در گردهمآیی مسالمت آمیز زنان حدود یک ماه پیش دیدیم که چگونه نیروهای اسلام اختراعی شما بر سر زنان و مردان ریختند و با چماق عدل اسلامیشان آنانرا نوازش دادند! لااقل به اخبار گوش کن.

آقای مطلقه ، بالا غیرتأ یا ساکت باش یا وقتی میخواهی حرفی زده باشی و مثلا سخنرانی! کنی قدری مطالعه و دقت کن. ملت احمق نیستند. میفهمند و به چرندیات تو همانگونه میخندند و سر تکان میدهند که به پابوس دربارت آقای ا.ن. و گفتار و کردارش. بر مردم ثابت شده همه گفتار و کردار همه شما دروغ و ریا و چرندبافی و فریب است.
2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
zan!!gahi az negahi ke be hamjensan va khodam mishavad dar hokoomati ke ede,aye eslami boodan va takamol ro dare monzajer misham
vaghean in eslame haghighist ke zan ro ye vasile midoone vase arameshe mard???

Anonymous Anonymous said...
درود بر گاو مقدس
طبیعتا انچکه پرواضع روشن است
نیمی از جمعیت هر جامعه ای را زنان تشکیل میدهند
با توسل به احکام ظالمانه و نابخردانه ..همواره راهی در جهت سرکوبی این خیل عظیم جمعیت بکار بسته اند
طرز فکری که زنان را در رتبه دوم ازلحاظ طبقه بندی جنسیتی میداند
همواره .از بیدار شدن اراده خفته این نیروی پنهان در ترس بوده و با توسل به قوانین زن ستیز ..تا کنون موفقیت عظیمی را کسب کرده و زنان جامعه ایران را در کنج اشپز خانه حبس کرده ..باشد که ما نسل نوین این جامعه ..بر این عقاید باطل خط قرمزی بکشیم ..
پاینده ایران