Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Monday, July 17, 2006
آقای کنجی ، بیدار شو

آقای گنجی مردم تنها به شما مشکوک نیستند. نه فقط به بشخص شما بلکه عقیده اسلامی شما و به اسلام شما .... زیرا شما همان لغات و راه و روشی را دنبال میکنید که تابویی مانند خمینی ، پیمود. ابتدا اعتماد مردم را جلب نمود و وعده های مدینه فاضله را داد. به نظامی به فرهنگی به زنان و به آزادیخواهان و وقتی به قدرت رسید همان کرد که هلاکو و ابی وقاص بر ایران کرد. امروز ایرانی هر که را که با لباس اسلامی و یا با فحوای اسلامی حرف بزند ، دروغگو و فریبکار و دزد عقل و اعتماد میدانند. مردم از اسلام ادعایی شما ، بار دیگر همان زنگوله های خمینی را بصدا در آورده خدعه و نیرنگ و فساد و بیکاری و فحشا و قتلهای زنجیره ای و فقر و دورویی و ریا میبینند. 28 سالی که گروهی دزد و پست فطرت کنار میروند و گروه قطاع الطریق دیگری جای آنها را پر میکنند.

اسلام دموکراتیک!!! شما همان دنباله روی از اسلام صفوی و علوی و اصیل و ناب محمدی و انواع اسلام های ریز و درشت دیگریست که این سالها زندگی و روزگار ایرانی را سیاه کرده است.

امروز مردم در داخل و در خارج ، کشور ایران را اسلام زده میدانند. معنی آنرا میدانید؟ اسلام اجباری را آفتی مشابه وبا و طاعون و مرگ و وحشت. اسلام تبعیضی را میبینند. تا بحال نگاهی به شناسنامه خود انداخته اید ، لغت "مذهب" را دیده اید این تبعیض رسمی است. این اسلام اجباری شما و امثال شما نیست؟ این دروغی تاریخی است که مانند ستاره یهود بر سینه یهودیان در جنگ جهانی دوم زدند. همان است با اجرایی ماهرانه تر و فریبنده و کثیف تر. در مغز من روشنفکری اسلامی و اسلام دموکراتیک همان جمله ( جمهوری اسلامی ، نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر ) را زنده میکند. از اعتماد مردم به خودتان سوء استفاده نکنید. در ایران آینده چپ و راست و مذهبی و سکولار و سلطنت طلب و تمام ایسم های دیگر باید وجود داشته باشند و فعالیت کنند. این آحاد مردمند که عقل و شعور دارند و انتخاب مبکنند نه فرمولهای از پیش ساخته شده شما یا هر کس دیگری.

اگر من و امثال من در زمان اعتصاب غذا از شما حمایت کردیم بنام خدا و شیعه من درآوردی خدعه انگیز دهه پنجاه و مسلمین اجباری و امت حزب الله نکردیم بنام بشریت و بنام یک انسان کردیم. برای نجات هر انسان رنجدیده و محنت کشیده اسیر دست این خون آشامان تاریخ باز هم خواهیم کرد. باز هم قلم خواهیم زد و نگران سلامتشان هستیم. ولی اجازه نمیدهم از جانب من ، دکان اسلام همان دامی را که 28 سال است جز فقر و ظلم و فحشا تحمل کرده و دیده ایم و برای ادامه حیات به راس قدرت ماندن دغلکارانش ، تیشه به ریشه جوانان و فرهیختگان ما زده اید و ثروت ملی ما را غارت کرده اند ، باز از آستین درآورید و ما را از چاله کثیف کنونی به چاه متعفن تری بکشید. ما جریمه نا بجا الله و اکبر گفتن را 28 سال است پس میدهیم ... کافیست