Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Sunday, June 18, 2006
آقای خامنه ای، بیدار شو

وحشیگری های اخیر نیروهای مزدور و وفادار به قائمیت حکومت مطلقه شما ، اقدامی نبوده و نیست جز نمونه کوچکی از وحشت بی پایان شما و اطرافیان از بیداری ملت ایران. هرگونه انگ یا نام یا بهانه ای بر جنایات ماموران شما گذاشته شود نمیتواند ترس و وحشتی را که بر تمام رئوس حکومت شما بوجود آمده نفی و نقض نماید.

خوب فهمیده اید که ارکان حکومت ولایت مطلقه با سرکوبی خشونت بار اعتراض مسالمت آمیز زنان دربند ایران لرزید. اگر اخبار واکنش و نفرت مردم عادی کوچه و بازار از اعمال گزمه های حکومتی لجام گسیخته به شما نرسیده (که بهانه مسخره ایست) و جرات و شهامت خروج از قلعه زیر زمینی و مسلح شده خود را دارید ، شاه عباس وار سری به کوچه و بازار و در میان مردم بزنید تا انزجار عمومی نسبت به ولایت مطلقه و احترام عمیق و خالصانه به حرکت صلح آمیز و محق زنان را دریابید. هر چند مردم شهامت عباسی را هم در جبین نه شما بلکه اعم ملایان مفت خور و قدرت طلب نمی بینند. حتی شجاعت سرداران بی لیاقت شما نیز بدون پشتیبانی اسلحه و مزدوران حیوان صفت ، مورد شک عمومی است.

شما چه بخواهید و چه نخواهید بیداری و هشیاری ملت و احقاق حقوق حقه آنان امری مسلم و انتها ناپذیر است. سیر این خواسته ها تمامیت نداشته و پایانی بر آن نیست. شما و آن همکاران خون آشام که ستون های قدرت شما را حفظ میکنند ، چاره ای ندارید جز قبول واقعیت و قبول جبر زمان. هر چند این بار رادع و مانع را از آستین فتاوی و احکام چند ملای هم کاسه از قم و مشهد بیرون آورید و یا توسط وحشیگری های اسلامی مزدوران شما در میدان 7 تیر به نمایش گذاشته شود.

آقای خامنه ای! ، پیری مصیبتی بزرگ است. درد بی درمانی که تمام قدرت و ثروت دنیا قادر به جلوگیری از آن نیست. خوب میدانید آن مثل معروف را: فواره چون بلند شود .... و از طرف دیگری : پیری جلوه ای از جنون جوانیست بخصوص برای کسی که تمام عمر خود را در ترور و آدم سوزی بیگناهان و خرافات گذران نموده است ، رنج بیشتری است.

مطمئن باش که جهان همیشه بر روی یک غلطک نمیچرخد؟

نمیدانید یا نمیخواهید بدانید که بیماران روانی شستشوی مغزی شده در دارالمجانین فیضیه که غیر از آموزش خفقان و آدمکشان حرفه ای تحت لوای فرقه شیعه ، آزادانه در میان مردم میچرخند و نیات جنایتکارانه شما و خود را به اجرا میگذارند، دستشان برای ملت رو شده است؟

بزرگترین خطای خودمحوران تاریخ آنست که غرور اجازه نمیدهد از خواب لذت آور قدرت بیدار شوند. این بیماری زمانی اثرات مخرب خود را نشان میدهد که دیگر نفسی برای بیمار باقی نمیگذارد و ویرا وادار به اعمالی میکند که جنون ادواری را تبدیل به جنون دایمی میکند تا آثار فرسودگی مغزی. نمونه واضح آن اقدامات سلف شما در واپسین سالهای زندگی و دستور اعدام هزاران ایرانی در بند زندانهای مخوف جمهوری اسلامی بود.

اگر مسایل و مصائب ملت را برایت بازگو کرده باشند ، بخوبی میدانی که موافقین سابق و مخالفین فعلی هر روز بیشتر میشوند و چون راه مسالمت آمیز را نمیپذیری مسلما دست به اقدامات شدیدتری خواهند زد. این را هشدار ندان چون واقعیت به عینه است.

بنای سیاسی حکومت اگر بر پایه خشونت و سرکوبی باشد ( که 27 سال است چنین بوده است ) شاید در کوتاه مدت مردم را منفرد و منفعل و درخود فرو برد ولی ادامه و تحریکات بیشتر نتیجه ای نیز غیر از طغیان بیشتر نخواهد داشت و مظلوم نمایی و آبغوره گیری روضه خوانهای اجیر نیز اثری بر گوشها و دیده های پر شده مردم از اعمال شیطانی و روبه صفتی زعمای قوم ندارد.

از سال 57 تا کنون ، پایه و بنای حکومت ولایت فقیه بر خشونت و سرکوبی و شکنجه و اعدام و زندان و دسیسه های مکرر ایجاد تفرقه قومی و سیاسی و مذهبی و حتی خانوادگی بوده است. امروز مردم میفهمند و اراجیف تکراری "مهدیگری" سیاسی شما نیز نظیر سایر نمایشات روحوضی مظلوم نمایی روضه خوانی شما دیگر کوچکترین احساسی را در مردم بوجود نمیآورد غیر از نفرت و فاصله گیری بیشتر از فقاهت و مذهب. اگر میخواستید ثابت کنید شیعه توانایی حکومت را بهیچ عنوانی ندارد کاملا موفق شده اید.

امروز شما و آتش افروزان معرکه ولایت فقیه بر موجی از جوش و خروش مردم و آتش سینه دردمند آنان نشسته اید و هر لحظه لهیب آن ممکن است دامن همه شما را بگیرد. این آتشی است که خود افروخته و به آن دامن زده اید. جواب خشونت ، خشونت است.

بیدار شو ، شاید هنوز بتوانی که ایران و ایرانی را از جهنمی که خود ساخته اید خارج کنید وگرنه .....
3 Comments:
Blogger آهو said...
وبلاگ جديد مبارك گاو مقدس عزيز

Blogger Winston said...
che webloge ghashangi inja rah andakhti

hamishe mikhunam weblogeto

Anonymous Anonymous said...
وبلاگ جدید مبارک باشد
برقرار باشی گاوی جان سابق