Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Wednesday, June 14, 2006
اعلامیه سپاه غیور اسلام

بسمه تعالی

بار دیگر دست غرب از آستین تعدادی خودفروخته و وطن فروش که این بار با استتار لباس زنانه قصد براندازی حکومت عدل در ام القرای اسلامی را داشتند بیرون آمد. این بار نیز لشکر اسلام باز هم بر فتوحات خود افزود و با حمله غافلگیرانه دمار از روزگار دشمنان اسلام و مسلمین در آورد که داستان های حماسی فتح خیبر و خرمشهر و عملیات ابومصعب زرقاوی را بیاد میآورد.

دشمنان اسلام این بار تاکتیک خود را عوض کرده و با لباس زنانه و روسری و ظاهرا چند لوحه کاغذی قصد براندازی اسلام را داشتند که با حمله غافلگیرانه و شجاعانه سرداران رشید اسلام همگی قلع و قمع و با سلاح مهربانی و رنگ کردن و عطوفت اسلامی اکثرا دستگیر و غائله مانند همیشه به نفع قوای " حق علیه باطل " خاتمه یافت.

سلحشوران اسلام از سپاه امردان " دروازه قزوین سابق " و فاطمه کماندوهای سپاه " پری بلنده " چنان دماری از دشمنان اسلام که تحت پوشش لباس نسوان استتار کرده و از چندین کشور غربی پول و اسلحه و مهمات گرفته بودند ؛ در آوردند که تا ابدالآباد در تاریخ مبارزات حق علیه باطل خواهد ماند. تا امت مسلمان همیشه در صحنه بدانند این حیله ها را نمیتوان با سپاه همیشه بیدار اسلام ، پیاده نمود.

دستگیر شدگان که همگی از مزدوران غرب جنایتکار و شرق خیانتکار بودند با نهایت احترام اسلامی رفتار شده و هم اکنون همگی در حال نوشتن توبه نامه و تقاضای عفو از بارگاه امجد رهبر مهربان اسلام و دولت مهرورزی اسلامی هستند.

سرداران فاتح اسلام بدون سلاح و فقط با تاکتیک نرمش و اندرز و سعه صدر قصد مذاکره با ارتش کفار را داشتند که با حمله ناجوانمردانه زن نمایان بی نتیجه ماند و سپس به منظور جلوگیری از سازماندهی حمله هوایی و دریایی و زمینی از سوی دشمن قهار که تا دندان مسلح و حتی بسیاری از آنان لباس زرهی زنانه پوشیده بودند ، وسایل ارتباطی دشمن را جمع آوری نمودند.

دفاع مقدس سپاه اسلام با ضبط دستگاههای مخابراتی بسیار پیشرفته آنان که همگی ساخت کشورهای نا مسلمان غربی بود آغاز و ناگهان دشمن که خود را شکست دیده یافته بود و راهی بجز فرار نداشت محاصره و بدون هیچگونه خشونتی که ذات درونی ارتش اسلامیست ، دستگیر شدند. لازم به تذکر است تعدادی از این فریب خوردگان اقدام به خودزنی نموده اند و گویا با چماقهای آماده در زیر لباسهای خود را کمی تا قسمتی مجروح نموده اند که آنان نیز با درایت و مهربانی قوای اسلام به بیمارستانها معرفی شده و هم اکنون همه آنها از شفا خانه ها مرخص شده اند.

امت همیشه در صحنه اسلام ثابت نمودند که تحمل هرگونه مخالفت و انتقاد را دارند و با این تاکتیک اسلامی و مهرورزانه ثابت نمودند که حقوق بشر نه تنها در مورد مجروحان جنگی بلکه در مورد تمام آحاد ملت از زن و مرد به یکسان رعایت اسلامی میشود. این عدل گستری اسلامی ما چشم دشمنان را چنان کور کرده است که گویا گروهی از دشمنان که تاب ملاطفت اسلامی ما را ندارند با دستکاری و رتوش عکسهای آنچنانی ، نمایش سخیف و مستهجنی داده اند که گویا ما آدم خواریم و زن کش.

این ابتکار عمل قوای اسلام و مسلمین پس از تجربیات فراوان در قلع و قمع آمریکاییها و انگلیسیها و اسراییلی ها در ترکمن صحرا ، کردستان ، خوزستان ، بلوچستان و در نهایت آذربایجان بدست آمده و امروز تمام آن نقاط کاملا آرام و در کنترل کامل سپاه اسلام است و پیروزی های مکرری در خاموش کردن فتنه این کفار خارجی بدست آمده است که برای آگاهی اذهان عمومی چندین بار در تلویزیون اسلامی نمایش داده خواهد شد.

سلاح ها و اسناد و مدارک بدست آمده در شورش نسوان نما ها در میدان 7تیر شامل اقلام زیر است:

وسایل مخابراتی ( تلفن همراه ) که حتی میتواند با خارج از کشور هم تماس حاصل نماید 1026 قبضه.

کیف زنانه 427 قبضه.

کلاشنیکف چینی 325 قبضه.

تیربار ام 50 آمریکایی 11 قبضه.

روسری و مقنعه 228 قبضه (تعدادی از آنها پاره شده).

نفربر زرهی 28 دستگاه.

آر پی جی 7 روسی 42 قبضه.

ارسی (کفش) زنانه 729 قبضه (تعدادی لنگه به لنگه هستند).

مدارک بدست آمده شامل 20 قبضه پلاکارد که تعدادی از آنها پاره پاره شده و شعارهای غربی روی آنها نوشته شده است.

میدان هفت تیر یک قبضه

دو فقره هوابال کبری هم در همان نزدیکیها پیدا شده که دشمنان آنرا با آرم مقدس اسلامی ما استتار نموده بودند.

از همه مهمتر مقادیر بسیاری مدارک از لانه جاسوسی سابق آمریکا بدست آمده که نشان وابستگی این فریب خوردگان را با شیطان بزرگ به اثبات میرساند. مسیولین همیشه بیدار ما در حال بررسی این مدارک بوده تا بوسیله آن بتوان به امت همیشه در صحنه اسلامی ثابت نمود که عمق درگیری ما با شیطان بزرگ تا چه حد است.

در ضمن امت همیشه در صحنه تعدادی از فراریان شکست خورده جبهه جنگ را که بخاطر رنگ آمیز شدن! توسط قوای اسلام مشخص شده بودند ، با مهربانی و عطوفت اسلامی در حال هدایت کردن بودند که گویا می خواستند به قوای مکانیزه خودشان پناهنده شوند. این دشمنان قسم خورده حتی شیشه های اتوموبیل خود را با سنگ و چماق شکستند تا سپاه اسلامی همیشه در صحنه ما را خوار و زبون و مقصر نشان دهند.

فرمانده سلحشور سپاه همیشه بیدار اسلام

سردمدار طلایی

2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
احسنت و تبارک الخیر
اقدامات شما در جهت کشف و توطیه عوامل خارجی بسیار به موقع و بجا بود با توجه به اقدامات شایسته شما نظر بر این شد پاداشی برای شما در نظر گرفته شود از این روامتیاز ات خطوط گازکشی ابا(گا زمعده)اشتباه نشود
در ولایات چپروطقه از توابع ولستین به شما برادارن زحمت کش اعطا میکنیم امیدواریم که از این مزایا مستویز شوید
من التوفیق
ریاست دولت ادموقراطیه و فخیمه ولستین

Anonymous Anonymous said...
باديدن عكسها از ميدان ، تيرمن عاشق اون فاطي كوماندو بامقنعه قهوه اي و پستانهاي بزرگ شدم...كه من و دوستام ميخواهيم كس پاره ي اون فاطي كماندوها رارپاره تر كنيم...چون اينا هر شب تو بيت و اطلاعات كارهاي حلال و عجركم عندالله مي كنند
...
روز انتقام خواهدرسيد
پتياره هاي جنده
و بسيجي هاي مادرجنده