Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Wednesday, September 24, 2008
رابطه

سوالی که ظاهرا پاسخی در بر نداشته آنست که چرا القاعده در ایران هیچگونه فعالیت تروریستی نداشته است؟ گروهی تروریستی که ظاهرا با آمریکا در جنگ است ولی قریب به اتفاق قربانیان اعمال تروریستی آنان را مسلمانان تشکیل میدهد. دشمن سرسخت شیعه است ولی هیچ فعالیت تروریستی در مرکز شیعه جهان ندارد!؟ ولی اهل سنت را مانند بره سر میبرد یا قطعه قطعه میکند.

بر همه مسلم است که عنان سیاست داخلی و خارجی از هم گسیخته مملکت آخوند و اعدام از بیت رهبری (کاخ غصبی ملکه مادر) اداره میشود. این ملا علی است که عامل همه مشکلات لاینحل و روز افزون مملکت است و اداره امور در کف بی کفایت وی قرار دارد.

چنین بنظر میرسد که رهبر شجاع و بی همانند! کشور آخوند زده ایران همانند رئیس جمهور آمریکا از هیچکس حتی مالک یوم الدین هم وحشتی ندارند ولی در عمل هر دو در یک وجه مشترک هستند و از القاعده بیش از خالق منان میترسند. دلیل آنرا میتوان از رفتار کودکانه هر دوی آنها در مقابل این مشکل لاینحل که صلح جهانی و روابط بشری را بسوی نابودی میبرد ، نام برد. آن یکی از زراد خانه بیکران استفاده میکند و این یکی از ثروت بادآورده دلار نفتی و باج دادن به این شیاطین مجسم.

در پیام الظواهری مورخه 19 شهریور 1387 به همکاری ایران با آمریکا در مورد برسمیت شناختن افغانستان و عراق اشاره شده است. ده روز بعد ملا علی پاسخ وی را در نماز فرمایشی داد.

اصولا هر زمان که القاعده کم پول میشود نواری صادر میکند و رهبر فرزانه با دلجوئی کامل و پرداخت رشوه میلیونی تیر بلا را از سر خود کوتاه میکند. این دلجوئی معمولا با فحاشی به آمریکا و اسرائیل و کلماتی مانند دشمن و غاصب و .... و همیشه به خواری و خفت کشیدن شخص و یا گروهی از نوکران و بادمجان دور قاب چین اطراف میانجامد.

امروز احمدی نژاد در رسانه های آمریکا آرزوی سی ساله خمینی و خامنه ای یعنی تماس مستقیم با رهبران آمریکا که نتیجه آن برسمیت شناختن رژیم آخوندی است را تکرار نمود و مانند همیشه با بی توجهی و کم محلی روبرو شد. تاوان این اصرار احمقانه را ملت ایران با چه مبلغ و به لجن کشیدن چه کسانی به القاعده پرداخت میکند؟

Labels:

2 Comments:
Anonymous Anonymous said...
در بلاگ نیوز لینک دادم

Anonymous Anonymous said...
سلام. فکر میکنم حدودا 2 سال پیش یک نظر روی وبلاگم گذاشته بودید. امشب توو وبگردیهای شبانه به وبلاگتون برخورد کردم. براتوون آرزوی موفقیت دارم. به پا خیز