Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Monday, February 21, 2011
مرگ بر

این روزها شعار ایرانیان ، کلام ایرانیان و خواسته ایرانیان سقوط رژیم منفور خامنه ای و شرکای پست فطرت تر اوست. قاتلان بالفطره ای که مانند ضحاک مالیخولیائی و مجنون جز خون و جنون چیزی نمی شناسند.

ملایان 32 سال فرصت های بیشمار داشتند که ثروت را تقسیم کنند ، عدل متشرع شده را جایگزین ظلم کنند ، محرومان و مظلومان را یاری دهند ، جامعه را توحیدی کنند ، پول نفت را صرف خرید اسلحه و مهمات نظامی نکنند ، شکنجه و اعدام و زندان را از فرهنگ جامعه بزدایند ، اسلام ناب محمدی را جاری کنند ، به عقیده و آرای عموم و آزادی کلام احترام گذارند ، شرف و انسانیت را جاری کنند ، تمامیت ارضی ایران را حفظ کنند ، دیکتاتوری و خودمحوری را از تاریخ ایران بر کنند ، فساد را ریشه کن کنند و قبرستان ها را آباد ..... حتی ملای جاهلی گفت فقط 24 ساعت تلویزیون را در اختیار ما قرار دهید تا جوانان را تربیت و اصلاح کنیم

32 سال گذشته ، وعده های بهشتی ملایان ریز و درشت ، جهنم را به جامعه ایران منتقل کرده است.

فقر ریشه عمومی و ثروت فقط به "خواص" تعلق دارد ،

از جامعه موحد چنان میترسند که میلیاردها دلار پول نفت خرج خرید ابزار و وسایل ضد انسانی از چین و ماچین میکنند تا مسلملنان موحد را متفرق و از هم جدا کنند.

چنان زندانها پر شده که غیر از خانه های امن سپاه و کمیته ، پارکینگ وزارتخانه های دولتی را به زندان تبدیل کرده اند.

عدل اسلامی چیزی بجز اسباب بازی تهدید و ارعاب ملایان و زهر چشم گرفتن از "ناخواص" نیست و در عوض چند هزار نفر را بدون محاکمه در یکماه اعدام میکنند و خاوران ها میسازند.

شکنجه و هتک آبرو و شرف ایرانیان امری عادی و جزئی از اجزاء اصلی و اجرائی ولایت مطلقه شده است.

از اسلام ناب دم میزنند ولی اهل سنت را فقط بر چوبه دار رقصان میکنند.

در تئاتر ولایت فقیه ، ظالم بر مسند و مظلوم در گوشه شکنجه گاه در حال مرگ است.

اسلام ناب محمدی ادعای ملایان چیزی جز فساد و دزدی و دروغ و فحشا نبوده و نیست.

بخش عمده ای از دریای خزر و بنادر جنوبی کشور را به این و آن دولت در قبال پشتیبانی از ولایت و حمایت از ملایان به ثمن بخص حبه نمودند.

عقیده و ارای عمومی تبدیل به "فصل الکلام" ولی مطلقه اسلام ناب محمدی شده است.

پس جای آن دارد که همه بگوئیم: ای رهبر عظما ، ای مظهر فساد ، فقر ، دروغ ، فحشا و ای نمای دیکتاتوری قرن ، مرگ بر تو.

مرگ بر تو ای ضحاک زمان که خانه خرابمان کردی و کاخ ظلم و جور و فساد خود و مزدوران حیوان صفت را آباد.

Labels: , ,

Tuesday, February 15, 2011
زلزله در راه است

آنچه از اخبار رسمی و غیر رسمی در رابطه با اعتراضات مردمی روز 25 بهمن بر میآید همگی اذعان بر آن دارد که ارکان نظام لرزان و از رهبر تا قمبر در حالت ترس و وحشت شدید میباشد.

از تبلیغات حکومتی نماز جمعه گذشته به ریاست مقام عظما گرفته تا شعارهای مزدوران انتصابی در حلسه مجلسی که قرار بوده قانون گزار اوهام همان مقام عظما باشد ، از محجری که نامش رئیس قوه قضائیه است تا تیر خلاص زنی که رئیس قوه اجرائی همان مقام عظماست. از امام جمعه هائی که بضرب پول نفت و فقر عمومی برای بقای رژیم مطلقه نماز طول عمر میخوانند تا مزدوران دون صفتی که بنام سپاه فاشیست ها با زور اسلحه به جان و مال و ناموس ملت ترحم نمیکنند.

همگی در ترس و وحشت از فردائی دردناک بسر میبرند. همگی از انفعالات مردمی که 32 سال است با وعده و فریب استحمارشان کرده اند ، از باز شدن دملی چرکی که روی آن مرحمی گذاشته نشده ، از انفجار قدرت مردم ، از بیداری و هشیاری و از همه مهمتر از نزدیکتر شدن مردم بیکدیگر میترسند. اینبار تنها مردم تهران نبودند که اعتراضات به شهرهای کوچک و بزرگ و حتی روستاهای سراسر ایران رسید.

مسلما موج دستگیریها آغاز میشود و شکنجه وزندان و حتی اعدام نیز در پی آنست ولی این اواخر مقام عظما کاملا درک کرده آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت و فاتحه رژیم سفاک مطلقه فقیه خوانده شده است.

آینده رژیم در تاریکی کامل است و سفرهای مکرر مقام عظما که ظاهرا به منظور دلجوئی از ملاهای قم عنوان شده نیز نشان دهنده آنست که از ملایان دیگر استفتا میکند. مقام معظم از سایه خود نیز میترسد. ترس از فردائی که آتشفشان خشم و انتقام مردم طغیان کند دیر یا زود گریبانش را خواهد گرفت

هر دستگیری و زندان و اعدام میخ محکمتری بر تابوت رژیم مطلقه فرو میکند.

خامنه ای و فرماندهان سپاه فاشیست های در خدمت میدانند اگر این اعتراضات حتی با ده قبضه اسلحه همراه شود ، دودمان رژیم پوشالی ولایت مظلقه بر باد رفته است زیرا عزم مردم ایران بر سرنگونی رژیم ترور و وحشت است.

به امید آنروز

Labels: , ,

Saturday, February 12, 2011
پیام مردم به مقام عطما

حضرت عظما صدای ملت شریف ایران را بشنو و دمتو بزار رو کولت!

اگر باز نشد از این یکی استفاده کنید.

Sunday, February 06, 2011
پیام تشکر

بدینوسیله تشکر خود را از مقام عظما که با راندن کلماتی گه هر بار به خود و ولایت مطلقه خود تگری از نوع اسهالی زدند و با چسباندن گوز و شقیقه (اسلام و دموکراسی) جهانی را به خنده کشاندند سپاسگزارم و امید آنکه باز هم سوراخ عنابی متعفن خود را باز کرده و ترکمون بیشتری را به هیکل شریف خود و سایر آفات عظام و جیره خواران بیت بزنند.

نماز فرمایشی جمعه 15 بهمن 89 تاریخی بود.

در ضمن یکی از دزدان بیت المال فرموده اند حصرتعالی سالی یکبار به آسمان میروید و با انبیاء تیله بازی میکنید. ممکن است خواهش کنم اینبار که مشرف شدید همانجا کنگر خورده و لنگر بیاندازید تا ایران و ایرانی از تعفن وجود نکبت بار آن مقام عظما راحت شود.

Labels: , , ,

Thursday, February 03, 2011
خفگی مقام معظم

حضرت مقام عظمی ، رهبر مسلمانان ایران و جهان و حومه در مورد کشتار مسلمانان و انقلاب تونس و مصر درب سوراخ عنابی خود را مسدود نموده و خفگی را پیشه فرموده اند
مقام عظمای مطلقه از سوراخ موش مخفی‌ شده خود یواشکی اعلام نمودند مردم مصر و تونس خیلی‌ هم مسلمان نیستند و قصد ندارند تتمه آبروی نداشته خود را به خاطر خس و خاشاک بی‌ بصیرت به خطر افکنند

Labels: , ,