Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Monday, January 10, 2011
مهدی کجاست؟

ای کسانیکه دایما چرند می بافید که: این امام زمان است که مملکت را اداره میکند! پس کجاست این امام زمان دروغین شما که از مردم بیگناه ایران در مقابل قاتلان و دزدان و ستمگران عمامه بسر حمایت کند؟

مگر نه همه امور سیاسی ، اجتماعی ، نظامی و اقتصادی ایران به برکت حضور امام زمان حل و فصل میشود و بر تمام امور جاریه ایران واقف است! پس کجاست که ببیند زنان و مردان شیر صفت ایران را بفرمان دیوانه ای بنام خامنه ای به زندانهای 20 و 30 ساله و محرومیت از شغل و حرفه و شلاق و شکنجه محکوم میکنند؟

چرا بجایی پرداخت باج به تروریستهای بین المللی ، این عالیجناب نامرعی که با رهبر مخبط و دیوانه ایران عکس خانوادگی میگیرد بوی نمیگوید برای رفاه حال مردم باید اقدام نمود؟ یا شاید در گوشه ای از کاخ مجلل رهبری نشسته و با حرامزاده ایکه خود را نواده امام موسی کاظم معرفی میکند در حال تیله بازیست؟

کجاست این مهدی زمان تا ببیند فقر و فساد چنان جامعه را گرفته که مردم نه تنها ناموس بلکه فرزندان خود را میفروشند تا ادامه حیات دهند؟

مگر این مهدی موعود خیالی شما ستمکاران قرون ، کور و کر و خر است که ظلم و تعدی و فساد و دزدی و دروغهای دایمی شما میبیند و میشنود و همچنان ساکت میماند؟

این آقای امام زمان در کدام گوری پنهان شده که هر روز و شب و بطور محرمانه آزادیخواهان ایرانی را در شکنجه سراهای ولایت فقیه شکنجه و اعدام میکنند و صدایش هم در نمیآید ولی هرگاه لازم باشد به خواب یکی از همین نوکران رژیم استبداد نعلین میرود و برای برای سلامت رهبر مالیخولیائی دعا میکند؟

یکی از این آفت الله های مفتخور و جاکش مستقر در قم و تهران بمردم ایران توضیح دهد: امام زمانی که همه ندانم کاریها و کثافتکاریهای خود را بگردنش میاندازید کجا بود که 80 نفر از هموطنان بیگناه ما با سقوط هواپیماهای اسقاطی ولایت مطلقه کشته شدند؟

Labels: , , ,

Wednesday, January 05, 2011
توقعات بیجا از رهبر معظم

برداشت عمومی آنست که با نصب نورافکن در "رهبر موبیل" میخواهد چهره و ریش دکلره خود را نورانی و مقدس جلوه دهد. توقع داشتید مخرج متعفن و بوگندوی خود را نورانی نشان دهد؟

اعتراض آنست که موسیو علی با علوم انسانی مخالف است و کرسی آنرا در دانشگاهها تعطیل کرده است. توقع داشتید با علوم حیوانی مخالف باشد و طبیعت واقعی خود را انکار کند؟

میگویند موسیو علی مسایل روزمره و اصلاح و تربیت جامعه را فقط با اعدام کردن و قطع نفس ماست مالی میکند زیرا راه حلی برای مشکلات جامعه نداشته و ندارد. ممکن است کسی بمن بگوید اسلام در طول 1488 سال گذشته کدام راه حل انسانی برای بهبود جامعه داشته که موسیو علی بتواند آنرا سر مشق خود قرار دهد؟

روزنامه ها نوشتند که با محاسبات دقیق انجام شده توسط سازمان انفورماتیک حکومت ولائی در قم ، چنین کشف شده که موسیو علی نواده خلف فلان امام و شجره اش به اعراب بدوی شبه جزیره عربستان میرسد. چه توقع عجیبی میخواهید رهبر ساندیس خواران جهان دروغ بگوید که ایرانی و حلال زاده و سر سفره پدر نان خورده است؟

مرتبا تاکید میشود که موسیو علی راس نظام است. کاملا صحیح است ولی تصریح نشده چند راس؟

ایراد میگیرند که چفیه سیاه سفید به گردن میاندازد. انتظار داشتید چارقد گل بته ای مامان جانشان را روی سر مبارکشان بیندازند؟

میگویند در هر سطر از روضه های ایشان (منظور همان سخنرانی است) حداقل یکبار از دشمن نام برده میشود. آیا توقع دارید ایشان جای دوست را نشان دهند؟

در اخبار آمده که مسیو علی چندین بار مثل سگ تاتوره خورده برای گرفتن عنوان آیت اللهی به قم رفت و برگشت و انواع دستمال از نوع مخملی و یزدی و ابریشمی و حتی کلینکس را بکار برد ولی هنوز ویرا حجه اسلام خطاب میکنند. یادم نیست کدام شاعر گفته که: خر عیسی گرش به مکه برند ، چون بیاید هنوز خر باشد. (قصد توهین به هیچ مخلوقی نیست و از طرفی در مثل هم مناقشه نیست)

چه توقعاتی داریم!

Labels: , ,