Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Thursday, April 29, 2010
علی آقا و چهل دزد تهران

علی آقای پائین خیابانی در نمایش روضه خوانی 8/2/1389 خود، آشکارا به چهل دزد همکار خود میگوید: مواظب باشید که قانون دانان، قانون شکن دستتان را نخوانند و مچتان را نگیرند.

هنوز مدت زیادی نیست که علی آقا، بزرگترین دزدی و کلاه برداری تاریخ ایران و غارت و تاراج و مالکیت کارخانجات و شرکتهای دولتی را با استناد به اجرای اصل 44 شرعیت بخشیدند و در حقیقت ثروت ملی را به خاصان بیت، هبه نمودند.

علی آقا با صله ثروت ملی به چاقوکشان و آدمکشان حرفه ای اطراف خود، رهبری بلامنازع را در میان سردمداران خائن به مردم، ضمانت نموده بشرطی که جماعت دزدان، نه فقط سهم امام یا همان ریز سبیلی شرعی را فراموش نکنند بلکه احدی از اغیار، چشمی به مقام و جایگاه مد ظله العالی حضرتش نداشته باشد.

ولی بنظر میرسد گروهی از ریزه خواران بیت رهبری با جمع آوری ثروتهای افسانه ای و بادآورده از غارت سرمایه مردم سر به طغیان نهاده و علی آقا را بقول شمالیها به چپ چس خود نیز قبول ندارند.

این جاست که علی آقا تذکر مختصری به چهل دزد تهران و غارتگران شرعی بیت رهبری میدهد که اگر سهم امام مسلمین و مسلمات جهان را فراموش کردید، و الا فلا که شمشیر را از رو میبندم! مثلا سقوط هواپیمائی ، انفجار کوچولوئی ، تصادف جاده ای مختصری و یا شاید قدری واجبی میتواند علاج سرکشی های مختصر باشد.

زنده کردن افسانه علی بابا و چهل دزد بغداد فقط با همت علی آقا و سردمداران میلیاردر سپاه غارتگر اسلامی ایشان امکان پذیر است و بس.

از ما گفتن بود.

Labels: ,

Thursday, April 08, 2010
میداف به منزل مقصود رسید

مردی دنیا دیده و با تجربه که عمری را به سرگشتگی گذراند تا بمنزل مقصود رسید. از سلاله شجاعانی نظیر رئیسعلی دلواری و از نخبگان خاک بزرگ پرور بوشهر ، عاشق شروه خوانی و فایز دشتستانی بود.

فقدانش را به خانواده محترم و همه دوستان تسلیت میگویم.

خدایش بیامرزد او ....

مرا تن زورق است و ناخدا دل

در این زورق بود فرمانروا دل

رسد فایز به ساحل یا شود غرق

نمیدانم برد ما را کجا دل

نه هر سر چشمه ای آب زلالست

نه هر لاله رخی صاحب کمالست

نه هر برگشته بختی هست فايز

نه هر گلدسته خوان مثل بلالست

Labels: