Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Thursday, February 18, 2010
تیر ترکش

بر خلاف تصور گروهی از دست اندرکاران ، رویداد 22 بهمن 1388 شکست بزرگی برای دستگاه حاکمیت و بخصوص برای شخص خامنه ای بود. پیام شتاب آمیز پس از نمایش عروسکی پر خرج راهپیمائی یا بهتر بگویم تجمع مزدوران ، بیشتر مایه آبروریزی شد تا کسب اعتبار و احترام. بیائید وضعیت فعلی را قدری تجزیه و تحلیل کنیم.

هرچند خامنه ای و ملیجک دربار ، احمدی تژاد و سایر مزدوران رژیم و بوق و کرنای روزینامه ها و سایر دستگاههای سخن پراکنی رژیم دم از پیروزی و عظمت و شکوه و جلال و جبروت و علاقه میلیونی مردم میزنند ولی هم خودشان و هم مردم کوچه و بازار میدانند این آخرین تیر در تیرکش بیت رهبری برای اعاده حیثیت و آبروی از دست رفته رژیم خون و شرارت ولایت فقیه بود.

طراح این بار ، اطاق فکر بیت رهبری و تصمیمات آن در حضور و با اجازه شخص خامنه ای و اجرای آن توسط سرداران بی غیرت سپاه و شکنجه گران دستگاههای اطلاعاتی و مزدوران بسیجی به اجرا گذاشته شد که با مخارج بسیار بالا به نمایش گذاشته شد.

مدتهاست که عسس های حکومتی و مزدوران اطلاعاتی به خامنه ای اطلاع داده اند که دیگر سخنرانیهای تکراری و دشمن دشمن گفتن و این و آنرا تهدید یا حقیر نمودن در میان مردم عادی خریدار ندارد و بوق و کرنای دولتی و پروپاگاندهای حکومت نمیتواند مردم عادی کوچه و خیابان را به خیمه شب بازیهای ولایت فقیه بکشاند و اصولا دیگر مردم علاقه ای به این نوع بازیها ندارند و توجهی به آن نیز نمی کنند. هرچند اجرای اینگونه نمایش های تکراری و خسته کننده مانند سایر روضه های حکومتی فقط برای دلخوشی رهبر مالیخولیائی و ارضای لذت بزرگ بینی اوست.

نمازهای میلیونی جمعه که بلندگوی رسمی افکار رهبری بود هر هفته کوچکتر و محدود تر شد و حتی سران و بزرگان و جیره خواران رژیم نیز کم کم آنرا ترک و طرد کردند و امروزه بجائی رسیده که فقط سرداران میلیاردر و ملایان فاسد تر و کسانی که دربدر بدنبال جاه و مقام و نام و نشانی هستند ، در صف نمازگزاران ظاهر میشوند. آنقدر این نمازها بصورت کلیشه درآمده که از روی ناچاری تصاویر نمازهای جمعه چند سال پیش را در نمایشات تلویزیونی به مردم قالب میکنند و در همان حال همان کسانی که تصاویر آنها نشان داده میشود در مکانهای دیگر و حتی خارج از ایران هستند.

رشوه و باج دادن بصورت چک پنجاه هزار تومانی و پته برنج و بنشن و چلو کباب و آش و نوشابه که منظور اصلی از آن بی شخصیت کردن مردم بود نیز دوره ای داشت ولی امروز همگان را به این فکر میاندازد که این روی سطح است ولی ... در زیر آن فساد و تباهی حکومتی بر قرار است.

هرگاه فروش یکی از کارخانه های دزدیده شده از مردم و در اختیار خودیهای حکومتی کاهش مییابد ، کوپن محصولات آن سر از نمایشات نماز جمعه در میآورد که با بودجه دولت فخیمه اسلام فاسد خامنه ای نسبت به بقای آن کارخانجات اقدام میشود.

غراموش نکنیم که فروش و درآمد این کارخانجات و مزارع و ساختمانهای برجی نیز شامل پرداخت سهم امام میشود که درآمد آن در سال سر به میلیارها دلار میزند و مستقیما به حساب بیت رهبر سرازیر میشود. هنوز پس از سی سال هیچگونه عدد و رقمی از "سهم امام" منتشر نشده و هرگز نیز راجع به آن بحث نخواهد شد زیرا هیچکس اجازه ندارد از آنچه به خامنه ای تعلق دارد سخنی گوید.

ادامه دارد.

Labels: , , ,

Friday, February 12, 2010

خضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر بزرگ جمهوری اسلامی ایران در حضور جمعی از نزدیکان ، از شرکت ذوب شدگان و هوادارن امامت تشکر فرمودند و از معاندان و فریب خوردگان داخلی خواستند که بخود آیند. برای شنیدن بخشی از فرمایشان گهربار ایشان روی همین متن کلیک کنید.

Labels: ,

Monday, February 08, 2010
کاپیتولاسیون 2010

زنان کره شمالی در آبادان به امر شریف فاحشگی مشغولند ، چینی ها با صادرات آشغال مردم ایران را بغارت میبرند و در عوض کارگران ایرانی را بیکار میکنند و روسها در بوشهر بفروش علنی مشروبات الکلی مشغولند و تابوت پرنده به مردم ایران تحفه میدهند. اینها از نظر ولی مطلقه فقیه قابل اغماض است زیرا در مقابل فروش آهن قراضه ها نظامی و مستشاران ریز و درشت و چپ اندر قیچی از طرف این سه کشور که فقط برای حقظ قدرت و باقی ماندن وی بر تخت ولایت مطلقه و سریر رهبری میتوان فساد آنها را با قوانین شرع سید علی توافق داد. هر چه باشد این حضرات هستند که رژیم پوشالی و شعله لرزان پیه سوز ولایت سید علی پائین خیابانی را زنده نگهداشته اند و بدون مستشاری آنها در تمام ارکان سیاسی و نظامی و مدنی فتیله زندگی کثیف این جرثومه فساد بکلی خاموش است.

روز پنجم بهمن نخجوانی پس از سیلی زدن به گوش رئیس هواپیمایی تابان گفت:

با توجه به اینکه خلبان شرکت هواپیمائی تابان که روز گذشته در فرودگاه مشهد دچار سانحه شد، روسی است و گواهینامه اش را از سازمان هواپیمائی روسیه اخذ کرده، از نظر اقدامات انظباتی و تنبیهی تابع قوانین سازمان هواپیمائی روسیه است و نمیتوانیم اقدامات قانونی بر اساس مقررات کشورمان را علیه این خلبان به کار گیریم.

نکته اخلاقی در جمله بالا آنست که گنه کرد در بلخ آهنگری ... ولی راز بسیار مهمی نیز در گفته این معاون وزیر بیت رهبری وجود دارد و آنهم آنست که کاپیتولاسیون روسی اشکالی ندارد و مانند نوع چینی و کره شمالی آنرا بجان و دل قبول داریم زیرا اجازه محاکمه و حتی تو گفتن به روسها و چینی ها و کره شمالی ها را نداریم.

البته روز بعد یعنی ششم بهمن ملاعلی که از واقعیت گوئی ریزه خوار بیت رهبری عصبانی شده بود گفت: ما هم به هيچ كس از طرف ملت ايران و از طرف خودمان باج نخواهيم داد.

قضاوت با شما.

Labels: , ,