Invisible Hit Counter
ورجاوند
سال 1389
سال تبلور آزادیخواهان ایرانی
سال سقوط ولایت مطلقه فقیه
Saturday, January 09, 2010
تروری دیگر

حمله مسلحانه و از پیش برنامه ریزی نیروهای ویژه سپاه به منظور ترور کروبی در قزوین برگ دیگری از سیاهکاریهای خامنه ای را ورق زد. خامنه ای و سرداران حلقه بگوش سپاه برنامه بر این دارند که با ترور شخصیت ها و مردم بیگناه مسیر خواسته های بر حق و اصولی را بخشونت کشانده و بر این تصورند با روش ترس و ترور میتوانند چند صباح دیگری به زندگی کثیف خود ادامه دهند.

ترورهای اخیر که دامنه آن بعد از انتخابات فرمایشی شروع شده کاملا از پیش تعیین و شامل همه پیشتازان نهضت و اقوام و آشنایان و حتی مردم عادی میشود.

از آنجا که بینش و دید خامنه ای و اسلام من درآرودی ولایت مطلقه فقیه و سرداران خون آشام و نوکران بیت رهبری بر پایه خون و وحشت وترور استوار شده و ترورهای اخیر نشانه کامل این سیاست است ، تنها راهی که برای دفاع در مقابله با افکار و امیال این عفریته انسان خوار وجود دارد دستیازی به اسلحه و دفاع از خود و در نهایت دفاع از ایران و ایرانیان است.

سیاست مبارزه صلح آمیز و آزادی طلبی صلحجویانه اثری غیر از ضعیف شدن تدریجی نیروهای مردمی ندارد و تنها راه باقیمانده و روش قابل فهم خامنه ای و سرداران ترسوی ولایت مطلقه فقیه ، نبرد مسلحانه و قاطع است زیرا کلوخ انداز را پاداش سنگ است.

Labels: ,